One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-07-2016

26.07. Dank je wel








*KLIK*
Extreme - More Than Words
Openen in nieuw venster en klein maken




Tja... dat is zo.
( denk ik )

liefde kijkt niet met de ogen ...
maar met het hart




Wie alleen met de ogen kijkt...
die denkt.... dat íe weet wat liefde is.

Dank je wel voor jullie lieve reakties, en jullie moed.
want ik weet het, Blogspot is een crime
en maakt dat ik vaker denk,ik stop ermee,
als dat ik denk, há bloggen...
nog even hou ik dit vol...tot aan de volgende bocht..


xxx








19 opmerkingen:

  1. Twee zielen één gedachte, je haalt me de woorden uit de mond, Klaproos. Maar één van ons zal toch wel doorgaan?
    Als we alle blogleed delen, hebben we gedeelde leed en dus ieder de helft. Samen één helft die stopt en samen de andere helft die doorgaat.
    Twee keer een helft die doorgaat met bloggen is ook één, dus die één gaat dan samen gewoon door....
    Ik wens je veel wijsheid. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die gele flappen in de oren zo lelijk. Dat zeg ik elke keer, en dat blijf ik doen.
    Absoluut geen kritiek op de foto`s overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk deze koetjes!

    was er dan een probleem bij blogspot? niks van gemerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wist van geen probleem, maar des te beter waarschijnlijk.
    Wat een heerlijke koeienfoto's weer, die dieren hebben daar een prachtige plek in het lange gras.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mooie foto's van vredige koeien.
    Vandaag weer naar het asiel toe. Ik wens je een
    heerlijke dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Dien, het is iig beter dan web-log punt nl. Wat een drama was dat tijdens die migratie voor jullie die er bij zaten.
    En stoppen??? Nee, dan kan je altijd nog naar Wordpress overstappen.
    Heb het goed vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buenas dias señora...

    gewoon doorgaan!
    Die bochten zijn juist buitenkansjes...
    Maar net wat John zegt: een bocht afsnijden door naar Wordpress te gaan is ook een idee.
    Ik ga met je mee, hoewel...
    ik heb er al een blog gehad, is nu een slapend blog, en ik vondht lastig werken...

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Die koe staat zo lekker ontspannen te herkauwen.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De koeien hebben in ieder geval voldoende te grazen, daar zijn ze wel ff zoet mee. Haha die foto met een pluk gras uit zijn bek, t is vast geen pruimtabak, Hoewel ik daar direct aan moest denken. Zo zie je maar wat een rare sprongen mijn gedachten maken. :-D
    Dien, wordpress is echt niet zo moeilijk hoor en (vrijwel) geen problemen.
    Nou ik zal ff proberen of ik dit gepubliceerd krijg, of dat ik voor Jan Joker mijn best heb gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. er is wellicht nog plaats voor jou op wordpress... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's van een luie zomerse dag Dien.
    Ze weten wanneer ze het kalm aan moeten doen he ?
    Gewoon aanpassen aan het weer...
    Doe ik ook :-))
    Wordpress maar eens proberen ?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja blogspot bezorgt mij veel problemen bij de bloggers. Hoeveel keer ik moet beginnen met een reactie te herschrijven! Al dikwijls gedacht van blogspot te weren maar je wil je 'vrienden' toch niet kwijt denk ik dan en herbegin dan voor de soms vijfde keer alles te typen. De problemen waren er jaren geleden al, soms begrijp ik niet dat mensen daar bij blijven sorry Dientje... Wordpress is zo gebruiksvriendelijk...en zo opvolgbaar voor iedereen. Maar goed dit gezaag doet niets af aan je mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooi citaat, waar ik niet direct aan Shakespeare zou gedacht hebben

    fraaie foto's van die koeien, de rust zelve denk ik dan..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen Tom klein was en hij zag een koe met een oormerk, zei hij: wat kost die koe? Hij dacht dat het een prijskaartje was! :-)
    Ik zit ook te tobben met blogspot maar dan met het maken van een nieuw bericht.
    Ik kom moeilijk bij de functies boven aan het bericht. Het witte deel van het bericht valt daar over heen, zodat je niks meer ziet, heel vreemd.
    Dus dan duurt het uren voor ik een bericht gemaakt heb. Waardeloos.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke en mooie koetjes Dien.
    Laat je het plezier niet vergallen door blogspot.
    Echt....ooit komt het goed ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vraag me af wat je dan voor probleem hebt met Wordpress als alternatief. Ik kan er voldoende kanten mee uit, dan zou jij dat ook moeten kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die problemen zijn mij even ontgaan. Ik hoop dat je blijft. Echt genieten hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij is er met elk platform wel eens iets, hoor.
    die eerste foto van de koe vind ik super. Lekker aan het lunchen. Of dineren... Maakt niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met WP zijn er ook weleens problemen. Die ik nooit zelf kan oplossen (-: Ik heb altijd een helpdesk achter de hand.
    HEerlijk om die koeien daar lui staan te staan. Ik denk dat ik in mijn volgende leven ook een koe word. Alleen bij een vriendelijke boer.
    Hou vol met bloggen, Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥