One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-07-2016

23. 07. Big Spender








*KLIK*
Shirley Bassey - Big Spender
Openen in nieuw venster en klein maken




Grappig is hij,
deze kleine man...




en dápper is hij,
deze kleine man :-)
Hij heeft écht niet in de gaten....
dat hij maar tot aan de buik van Ace en Damian komt




Maar 't is hun vriend,
mijn derde bordercollie

Sammie
Is 't geen droppie
en terwijl ik dit blog zit te tikken...
liggen er 3 honden languit om me heen :-)

Als een koning zo rijk ben ik :-)

xxx








19 opmerkingen:

  1. Een logeetje? Het is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker er van genieten! Zij genieten, jij geniet, en ik ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooike..!
    Daar heb je de handen wel aan vol.
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, komt hij even bij jullie in
    de vakantie, of blijft hij ? Tja elk hondje is
    in zijn beleving, minstens een bouvier ;)
    Leuke foto met dat centenbakkie.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een schatje. Alleen al dat koppie is om van te smelten.
    Wat een gelukkig mens ben je toch ook hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah sammeke is nog eens op post, wat een leuk hondje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Leuk voor Sammie zo samen met Ace en Damian genieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sammie heeft het blijkbaar naar zijn zin

    leuke foto's Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij straalde jij, bij het maken van dit blog, net zoals je tekst en de foto's, Klaproos....heerlijk.
    Ik wens je dan ook een stralend weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan mij voorstellen dat hoe jij je moet voelen met zulk heerlijk gezelschap.

    Klaproos geniet er maar we gunnen het je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, een nieuwe lieveling er bij? Wat een mooi en leuk speelkameraadje voor je schatten, en je hebt dat perfect in je foto's weten te portretteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals meer mensen hierboven vraag ik mij af of het een vakantielogeetje is of een blijvertje?
    Het is wel een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een derde? Respect! Drie keer zo veel liefde. Warm gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die tandjes (-: Hondje ziet er geweldig uit. Lijkt me echt een schatje! Missen Ace en Damian 'm als-ie weer terug naar de eigenaar gaat?
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) schattig 20 augustus wordt hij 13 deze jongeman... ace en damian zien hem vaak hoor hij woont tegenover ( schuin) :-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥