One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-07-2016

21.07. 'n tijd voor alles








*KLIK*
Stephanie Struijk - Nieuwe maan
Openen in nieuw venster en klein maken




nachtenlang kun je wakker liggen,
dagen half in slaap.
ergens staat er is een tijd voor alles,
en het maakt niet uit hoe de sterren staan .
er komt altijd weer vanzelf een nieuwe maan.


ik ben opnieuw op weggegaan
ik heb m,n tas gevuld, met vertrouwen en geduld


ik kan deze wereld aan.
een stukje dichterbij,
met elke nieuwe maan .


ergens staat: "er is een tijd voor alles"
en het maakt niet uit hoe de sterren staan
want er komt altijd weer vanzelf
er komt altijd weer vanzelf
er komt altijd weer vanzelf
een nieuwe maan .

Stephanie Struijk

Geïnspireerd door de Muze maan
wat is ze weer mooi
xxx





19 opmerkingen:

  1. Altijd door blijven gaan en vertrouwen hebben.
    Mooi Dien!
    De maan staat hier achter de schuur vanavond dus geen foto helaas.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit de maan gefotografeerd, zou het helpen om beter te slapen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "De volle Graanmaan valt altijd rond de graanoogst. Het is een tijd om dankbaar te zijn voor alles wat de Aarde ons geeft. Het is ook een tijd om stil te staan bij jouw bestemming en eerste oogsten of successen. Zie wat wél is gelukt, wat goed is gegaan, wat jouw inzet je heeft opgeleverd. Wees dus ook dankbaar, positief en liefdevol naar jezelf!"...las ik ergens over deze volle maan :-).
    Fijne dag Dien en geniet van alles wat je doet (en dat doe je, weet ik toevallig :-)) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, mooie tekst en een mooie
    volle maan. Ik wens je een fijne donderdag,
    geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Klappernootje, ergens staat er is een tijd voor alles.
    Ja, dat is een goeie tekst!
    Ze zingt ook wel lekker...

    Ja, die eerste regel blijft steeds in m'n kop.
    Hij is goed...

    Dagdag...
    Jij is ook goed!
    En heb het goed...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha DIen,
    Ja er is tijd voor alles maar we moeten wel tijd maken.
    De mens is zo druk en gehaast.
    Die maan. Prachtig zo groot als ze van de week aan de hemel stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Genieten is dit, Rooske!
    Lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze staat op dit moment voor 98%, nog even en het is volle maan. Een mooi foto van 'jouw' maan, Klaproos.
    En een mooie tekst maaakt een prima blog vandaag. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die maan is bij Jullie veel "gouder" dan hier bij ons denk 'k Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto van de maan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De maan, rond een schijf een stukje, heb hem vaak gezien in de uren dat ik wakker was.
    elke keer is er weer nieuwe hoop op verbetering. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De maan is prachtig mooi, ik kijk er graag naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Klappertje. De volle maan laat je altijd dromen hé en inspireert menigeen tot het plegen van mooie teksten en zoals het bij jou het geval is, van mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kijk graag naar de maan. Ik weet niet waarom maar ze hééft iets. Nee, ik hoef niet naar haar toe, dat ze daar straalt is voor mij genoeg. Elke avond voordat ik in mijn mandje kruip, wil ik haar even zien. Soms heeft ze zich verstopt achter de wolken. Dat geeft niet, ik weet dat ze er is...
    DIkke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel geruststellend dat er een tijd voor alles is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi de tas gevuld met vertrouwen en geduld en opnieuw op weg.

    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥