One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-07-2016

19.07 Ster..








*KLIK*
Ed Struijlaart & Lisa Lois - Made of Stars
Openen in nieuw venster en klein maken




Laat mij het laatste zijn,
waar jij aan denkt,
als je slapen gaat,

Nadat je naar de maan hebt gekeken zoals ik
gek hé,
jij daar en ik hier
En toch zó ver weg
en

als de zon je wakker kust

mag ik dan ook een straaltje zijn
dat je wang kietelt

en je zacht maant op te staan
omdat een nieuwe dag is aangebroken

ik wou het zó graag


xxx









18 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos. Het kan een troost zijn dat jij dezelfde maan
    ziet als een verweg geliefde. De maan stond gister trouwens heel
    mooi aan de hemel. Ik wens je een fijne dinsdag toe. Ik ga weer
    naar de beessies, daar zal het wel erg warm zijn vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat we allemaal naar dezelfde maan kunnen kijken...!
    Fijne dag vandaag en hou het koel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de maan staat altijd bij ons allemaal waar we ook zijn. Zo zijn we een beetje verbonden met elkaar. En de zon, het zelfde..
    Trouwens, die foto is geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi en lief!

    elke avond voor ik in bed kruip kijk ik ook even naar de maan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Klappernootje,

    oei...
    dat gedichtje klinkt wel een beetje verdrietig.
    Ik proef de weemoed...

    En met John zeg ik: we zijn allemaal met elkaar verbonden.
    Sterker nog: wij zijn één!
    Mooi he!

    Dag poppy!
    Heb het goed vandaag...
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto heb je gemaakt.
    De maan is rustgevend vind ik.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De zon die je maant op te staan, goed gevonden Dien!
    Een beetje droevig vind ik het wel, onbereikbare liefde denk ik.
    Gisteravond de camera op statief gezet om de maan te fotograferen, maar ik ben niet tevreden over het resultaat.

    Rustig aan vandaag Dien, het is te warm voor aktie.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben voor het naar bed gaan wezen kijken naar de maan. Wat geeft die je een rustig gevoel,
    alhoewel de sterren ook "iets" rustgevends hebben... soms een troostgevoel van dierbaren welke niet meer onder ons zijn.
    De maan heeft iets magisch altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een liefdevolle tekst Roos

    en een heel mooie foto

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto en tekst.
    Ik heb vannacht nog een tijdje in de tuin naar de maan zitten kijken. Ik zal vanavond aan je denken ... ;-!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto én gedicht Klaproos. Top.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Klapper maar ......................................wat als er geen maan is ?? Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De foto is al hart verwarmend, al is de nacht zo donker er is altijd wel een lichtje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie foto. Mijn kleinzoon die binnenkort drie wordt zei deze avond: lekker slapen hé oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt je tekst weer prachtig gecombineerd met deze foto. Gek hé dat we overal ter wereld naar dezelfde maan zitten te kijken, dacht bedacht ik me toen ik 's avonds naar de maan stond te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoop doet leven, mooie foto en blogje Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie woorden van hoop én een foto boordevol heel mooi licht !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥