One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-06-2019

07.06. Cry baby








*KLIK*
Janis Joplin - Cry Baby
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat een verkwikkende regenbui was het gisteren hé




nu ja bij ons dan toch




elders in het land was het een totaal ander verhaal




nog meer bomen kappen Staatsbosbeheer
dat zal het milieu wel ten goede komen "not"





De volgende morgen was het druppel feest




In pyjama naar buiten:-)
anders zijn ze alweer weg :-)




Dag tante corretjes en pietjes
Geniet van het weekend hé

xxx







38 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat ik vannacht wakker werd van het rommelen van mijn buik, maar dat was het niet.
    Verder heb ik mijn ogen weer dicht gedaan en lekker verder geslapen. Regen volgens afspraak. Gewoon als ik slaap. ;-)

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) fijn dat moeder natuur zo rekening met je houdt hé :-)

      Verwijderen
  2. Och wat waardeer ik toch je volle aandacht voor details in de natuur en je liefde voor het oprechte contact met mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto’s zeg...blog Zweden legt het uit in mijn berichten lees maar even.....groetjes Ria ...en wat een mooie Martine post had je ook van de week...zo’n lief mens kwam jaren regelmatig in onze winkel bloemen kopen..zou haar missen hoor 😔...liefs Ria 🌸🌺💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de natuur is blij met de regen, lekker verfrissend
    en jij kan mooie drupjes vastleggen
    mooi weekend Dien
    Die laatste is net een vlinder die vrij het weekend in vliegt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé:-) ik zag er ook wel een hartje in :-) mja ik zie overal hartjes :-) ❤

      Verwijderen
  5. Goede morgen Roos, prachtige foto's van druppels op de klappertjes, gewoon even stil genieten.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zat moeder Natuur op te wachten, het waren dan ook heel flinke buien. Maar is het voldoende?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat denk ik niet Elly, de natuur heeft nog heel veel nodig om de achterstand in te halen, voor mijn tuin is het weer even genoeg ❤

      Verwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Super de druppels op de bloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staatsbosbeheer. Waar die organisatie nog niet gekielhaald is weet ik niet. Net als het waterschap en Rijkswaterstaat. Walgelijke instanties dat het zijn. Dan maar jouw mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begrijp er ook niks van het zijn grote schurken :-( ❤

      Verwijderen
  9. Een supermooi blog met de druppels van de dauw. Maar dat er weer bomen de dupe waren van het zware weer vind ik minder mooi. Steeds minder zuurstof weer en we hebben ze allen zo nodig. Weer dieren die hun nestje kwijt zijn. Geniet van de dag en fijn weekend. De zon komt ons weer verrassen, dus geniet ervan. En oja Janis Joplin was weer mooi om te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij zijn er zuinig op hé Tine jij ook, dat merk ik aan je blogs

      Verwijderen
  10. Bij klaprozen moet je er inderdaad wel snel bij zijn. Prachtige foto's heb je gemaakt zo met die regendruppels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De nacht van woensdag op donderdag was het hier aan het regenen. Gisteren scheen de zon constant met hier en daar een wolkje.
    Fijne vrijdag gewensgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Klapperdingetje,

    Ja, ik zie het helemaal voor me: jij in je pijama de tuin in om coquelicootjes te betrappen op het stelen van druppeltjes...
    Heerlijk toch!
    Je had toch wel blote voeten he... want dat moet!

    Dagdag...
    heb het goed dit weekend!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige opnamen Dien, voor mij is foto 2 van de klappers de topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij hebben hier deze week meer onweer en wind gehad dan regen.
    Ik had gisteren ook weer eens wat druppels willen fotograferen in de tuin, maar dat viel lelijk tegen.
    Maak er een mooi weekend van, klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Rooske helaas was ik te laat mijn reuze papaver staat nu zonder bloem.

    Groetjes uit een bewolkt nog wel droog dorp aan de Vliet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoef niet te sproeien:)

    Wat een mooie foto's heb je gemaakt!

    X fijn weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelfs onder de regen ziet een "klapper" er geweldig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig deze klappers met tranen... of het nu van verdiet is of van het lachen... het is heel mooi!
    Lieve weekend groetjes, Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Regen is goed voor de natuur, maar zoveel geweld van de wind is soms voor de zelfde natuur iets te veel. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik krijg tegenwoordig post van de gemeente... dat er bomen om moeten in wijken etc.... omdat ze ziek zouden zijn... dan zijn er telkens wel heel erg veel bomen ziek... waar we ooit eens zeiden, volgens mij zijn deze bomen ziek.... maar die staan er nog... snap jij het? Snap ik het?

    De Floriade komt in Almere, dus hoeveel bomen denk je dat er van het oudste bos bij ons al gekapt zijn inmiddels? :(

    Jouw foto's zijn als altijd... prachtig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Off Topic lieve Dien... er staat al een blog mede voor jou, en er zullen er nog een aantal volgen, die jij mooi gaat vinden, ik weet het zeker ;-) Hou het in de gaten zou ik zeggen ;-)

      X

      Verwijderen
  21. Goedemiddag Klaproosje,
    Wat mooi zijn al die klaproosje door hun eenvoud.
    Ze brengen warmte en gezelligheid in de tuin en
    je foto's zijn mooi, het waren nu kleine parapluutjes. :-)
    Ik heb weer genoten van de muziek, je verhaal en natuurlijk de foto's
    Onze tuin begint op een oerwoud te lijken heerlijk groen met
    de nodige kleuren.

    Nog een heel fijn weekend, Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is weer een heerlijke druppelserie.
    Vandaag hadden we regen van betekenis, konden we goed gebruiken.
    Maar je weet vast wel … ik ben een kind van de zon. Daar gedij ik het beste bij. Dus weg met die harde wind en regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede morgen Roos, een stralende pinksterdag vandaag, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende klaprozen en foto's Dien, zo gaaf met die regen druppels.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij ook een fijn weekend! De natuur is weer even schoon gespoeld... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Druppelfeest (-: (-: Dit verzint toch niemand anders dan JIJ?! Dat je ervoor in je pyjama naar buiten gaat, verbaast me ook niet, haha.
    Dien, hier willen een aantal idioten 4000 woningen gaan bouwen. In onze achtertuin. De gemeente Krimpen a/d IJssel doet ordinair aan landje-pik en niemand die ze tegen houdt. Zelfs de provincie niet. Dag koeien, dag kieviten, dag grutto's... Ik word er zo verdrietig en opstandig van. Twee foto's heb ik bewaard op Pinterest. Ze maken me blij. Net als jij. Dag hartje van me ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh kakelino, dat is om te huilen, ik zeg saboteer alles wat je saboteren kunt.... ga voor de graafmachines liggen hits rosa op... zet je kind in de strijd met haar klasgenoten voer actie voor de natuur,
      jij kan dat wat zullen we nou dan maar weer krijgen zeg, stomme lui denken "alleen maar aan gel " om te huilen kakeltje...

      wil jij me laten weten of je dit berichtje ontvangt ? ik heb daar namelijk mijn twijfels over

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥