One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-06-2019

11.06. life is life









*KLIK*
Opus - Life Is Life
Openen in nieuw venster en klein maken




Gebak, heerlijk gebak,
na een kleien spatziergang




mét koffie,
dat mag je wel verwachten
dat is toch wel de ultieme beloning
na een wandeling eigenlijk hé
een heerlijke pinksteren,
en het is weer voorbij :-)




Hebben jullie nou ook zo het gevoel
dat het leven in sneltrein vaart gaat





de dagen als een gék voorbij gaan




en je absoluut geen grip op de tijd hebt




zo is het hello poppy
en dan is het bai bai moppie :-)




tussendoor genieten....
ook dát nog...

zware taak hoor :-)


xxx






19 opmerkingen:

  1. Ja, het leven gaat razendsnel, daar heb je helemaal gelijk in. Het is bijna niet bij te benen en daarom is genieten zo belangrijk. Voor je het weet is het voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die gebakjes! Het water loopt me in de mond. Wat zien die er lekker uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat hoort er zeker bij Dien, helemaal mee eens :-)
    en ja de dagen vliegen voorbij alsof ze zich in een storm bevinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, en dat gebak ziet er heerlijk uit Dien. Jij hebt met volle tuigen genoten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaproosje.

    Super mooi die foto's met de bloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe dichter je bij de eindstreep komt, hoe sneller de tijd voorbij lijkt te gaan.
    Geen tijd te verliezen. Zet ramen en deuren open en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben Jij toch moedig !! Al deze zware taken zomaar doen zonder zagen of klagen !! Héél sterke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja idd Dien...de tijd is net een snel trein...zo snel en vlug gaat
    alles voorbij en hij dendert maar door!!
    Prachtige foto's van de gebakjes en de korenbloemen en klaprozen
    erg mooie serie!

    Liefs Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja de tijd lijkt steeds sneller te gaan, maar iemand heeft dat voor mij verklaard. Als twee jarige, is een jaar de helft van je leven, maar hoe ouder je wordt, hoe minder een jaar is, t.o.v je leven tot dan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens genieten van een heerlijk gebakje bij de koffie verlengt je leven vast wel met een paar uur ;)

      Verwijderen
  10. Dien dat de tijd vliegt dat merk ik ook maar als ik dan je blog zie en geniet van de foto's vergeet ik even de tijd.
    Wel jammer van het gebak het lukte niet om het te downloaden heb het opgegeven voordat de koffie koud was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken ook dat gevoel dat de tijd voorbij vliegt zonder dat ik er iets kan aan doen. Het is net zoals zand dat door je vingers glipt.
    Toch laat ik daarom niet om te genieten van de mooie dingen in het leven.
    Geniet ook maar met volle teugen nu de liefde je toelacht.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's, lekker gebak, fijne pinksterdagen.
    Als je het leuk hebt vliegt de tijd Dien.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad Life Is Life, genieten hoort er ook bij.
    De foto's van de veldbloemen doen me aan mijn jeugd denken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tijd is een rekbaar begrip en helemaal als je het naar je zin hebt gaat de tijd snel. Dus dan is het goed.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WoW die gebakjes zien er wel heel erg lekker uit :-) hopelijk smaakten ze zoals ze er uit zien.
    Maar ook de rest van de serie met korenbloemen en klaprozen is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De tijd, gaat soms veel te snel, mag het wel even stil blijven staan zo nu en dan, nog even wat langer genieten, en hier, in dit blog, toon jij precies mijn favo wilde bloemen bij elkaar, de korenbloem is mijn ultieme favoriet.... maar samen met de klaproos, dat hoort gewoon, en dan eigenlijk nog in een veld van koren toch? ;-) Fields of golden....

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De tijd gaat zeker snel wij zeggen het vaak tegen elkaar. Die gebakjes zien er wel heel aantrekkelijk uit.
    Ik vind klaprozen altijd erg gezellig staan zo vrolijk

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De gebakjes zien er heerlijk uit, maar je bloemetjes spannen toch wel de kroon. Je wordt daar ook minder dik van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥