One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-06-2019

12.06 Lost Without You









*KLIK*
Krezip - Lost Without You
Openen in nieuw venster en klein maken





Ik zag een man dansen
alleen hij zonder een vrouw
hij hield zijn handen op zijn buik
en draaide rondjes keer op keer
danste volledig het nummer uit
de muziek stopte




Hij zei hard dank je Saar
hij ging weer zitten
dronk zijn glas uit en rekende af
trok zijn jas aan en ging weg.
ik vroeg aan de kastelein
doet hij dat vaker dansen alleen,




hij zei mevrouw
dit gebeurt iedere maand zelfde dag
Dirk danst dan even met zijn Saar
Saar is overleden vorig jaar
dit is Dirk zijn verwerking
en we laten hem maar

**Winnetoe **












16 opmerkingen:

  1. Mooi abstract licht en schaduw spel Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verloren zonder die ene...

    Ontroerend Dien.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, fijn voor die man dat Saar voor zijn gevoel nog zo dicht bij hem is.
    Het licht op de tegels past prima bij dit verhaal. Een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verwerken kan heel mooi zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wie weet is Saar wel echt bij hem. We weten het niet. En al zou dat niet zo zijn vind ik het een mooie manier van verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die eerste tekst zo mooi. Country zanger Brad Paisley heeft een liedje hierover, dat op hetzelfde neerkomt. Dat vind ik ook altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Dansen met een onzichtbare Saar, dat is echte liefde!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met Saar zijn rondjes laten draaien, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat liefdevol is dat... heel mooi Rooske!
    Lieve groetjes, Anna 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lost Without You, nou inderdaad, alleen achter blijven is koud en eenzaam.
    Dan is samen dansen een speciaal moment.
    Vind de spreuk ook erg mooi. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit past zo bij wat mijn liefste aan het doen is... dat hou ik even voor mij, maar mooi, dank je wel. <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ieder op zijn eigen manier...
    't is wel aandoenlijk vind ik

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥