One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-06-2019

21.06.As happy as a dog with a bone








*KLIK*
Ludovico Einaudi - Fly
Openen in nieuw venster en klein maken




"As happy as a dog with a bone"
ken je die uitdrukking?

wel..... dat ben ik ook




Na mijn blog van gisteren,
een beetje uitleg van deze en gene
en jou en die andere
Kan ik er weer tegenaan:-)




Gek dat een mens
soms zo kan gaan twijfelen aan zichzelf
dan krijg ik van jullie toch wel weer de power
om door te gaan op dit pad :-)




Happy as a dog with a bone,:-)

Eerst bouillon trekken
van een paar aardige runderknoken

en dan de botten
met lekker wat vlees eraan voor mijn jongens

Daar zijn ze wel een uurtje zoet mee

Dank je wel webbies,


Vandaag de langste dag en kortste nacht.....
gebruik ze goed hé
xxx







18 opmerkingen:

  1. haha zie die genieten en sabbelen aan hun bot
    hebben we allemaal wel eens dat we twijfelen aan onszelf en onze blog
    t belangrijkste is dat je het ook zelf nog graag doet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "happy as a dog with a bone" als mensen ook zo zouden zijn, is het leven mooier. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben werkelijk blij dat het je heeft opgebeurd! Bloggen met een Klaproos op een laag pitje, tja dat zou zelfs mij demotiveren!
    Maar ik ben gelukkig een doorzetter... Voor jou; XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klapper, ik snap best dat je als jongen blom nog een beetje onzeker bent, maar stel.. het is niet zo, maar stel.. dat mensen je niet leuk vinden. Dan is er geen probleem. Dat zijn zij, jij mag niet veranderen voor een ander. Jij moet jezelf blijven... ;-) en nu... snel naar bed.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hebben we allemaal wel eens Dien, dat we onzeker zijn. Maar zoals je ziet, er is niets aan de hand :) Nu lekker een bordje soep.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer heerlijk aan het smullen.

    Maak er een mooie lange dag van Dien.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bot met een smaakje lusten de honden wel en ze hebben plezier ervan. Dat zeggen je mooie foto's wel. De lange dag kan ik wel gebruiken want er staat nog veel te doen op mijn lijstje en nu kan ik het wellicht alles een beetje afwerken om dan heerlijk te genieten van het weekend. En ook ik ben weleens onzeker hoor, maar dat is menselijk. Geniet van de dag en wat op je pad mag verschijnen. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Dear,

    ben blij dat jij weer over de streep getrokken bent.
    Want my oh my... als jij niet meer blogt, dan is de wereld leeg, hoor!!

    Want kijk nu toch eens naar zo'n lief doggie met zijn kluif.
    Dat zouden we allemaal moeten missen.
    No way!

    KnaagKnaagKnaagKnaagKnaagKnaagKnaagKnaag

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitdrukking en heel treffend inderdaad! Dieren kunnen toch zo prachtig blijheid en tevredenheid laten zien vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie je nu wel dat er niets aan de hand is Dien? Gewoon lekker doorgaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals Barry S. zou zeggen: doorgaan, vooral doorgaan! ;-)
    (moet ik nodig zeggen haha)
    Maar jij bent toch wel Moeder Overste in Blogland, als jij stopt dat kan echt niet hoor Dien!

    Lekker smikkelen voor de boys!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon jezelf blijven en doen waar je zin in hebt.
    Geniet van de steun en de reacties van je medebloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zeker, daar maak je ze helemaal blij mee.
    Maar dat zijn wij toch ook met wat lekkers. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankzij jou, en het vorige blog zit ik nu in de playlist van Norah Jones, oh ja... heerlijk, dank je wel, en echt hoor, gewoon door gaan, doe ik ook en ik merk het wel... Wel... stop ik soms met lezen bij een ander, maar dat is dan nieuwe garde... als ik daar echt nul op terug krijg ooit.. dan stopt het voor mij ook, maar de oude garde blijf ik gewoon trouw! <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zie je nou wel ... Gewoon rustig blijven ademhalen, af en toe eens even rustig om je heen kijken en dan weer kalmpies verder gaan ...
    Uiteindelijk komt 't allemaal weer op zijn pootjes terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is opperste geluk. Nou ja naast iemand de je van tijd tot tijd achter het oor kriebelt. 💕

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥