One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-06-2019

13.06. En ineens.....








*KLIK*
Don Williams - I Believe In You
Openen in nieuw venster en klein maken




En Ineens stonden we daar voor dit veld :-)




omdat ze dacht,




dat ik dat wel mooi zou vinden :-)

* naar adem hap *
* dúhhh*




hoezo mooi??




echt hé....
het is dat de regen steil naar beneden kwam





maar anders
:-)




jongens wat is het leven hier mooi hé




ik raak er niet op uitgekeken,
en maar goed dat ik daar niet woon :-)




Ik kwam vást nooit meer bij het raam vandaan :-)

wat een mooi kado
ich bin begeisterd:-)
zo heet dat geloof ik in het duits ....


xxx











22 opmerkingen:

  1. het zijn de mooie ehhhh kleine dingen die het mooi maken.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dien,
    Wat is dat gaaf hé klaproosjes met korenbloemen dat is
    zo'n beetje de mooiste combinatie die er is.
    I believe in you mooi nummer.
    Onze tuin is nu zo langzamerhand een oerwoud geworden.
    We hebben het gras vervangen voor bloemengraszaad, speciaal voor
    de bijen en er zijn al heel wat kamertjes bezit in de insectenhotels. :-)

    Iedere dag doe ik een rondje tuin om te kijken wat voor moois er nu weer
    uit de grond verschijnt..

    Dien voor strakjes slaap lekker,
    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... mijn lievelingsbloemen :-) Dank je wel Dien, mooi om de dag mee te beginnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos , hier kan ik alleen maar "Prachtig" op zeggen.
    Eeen fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ich bin ook begeisterd van dit moois. Tja, je had ook gewoon wel in de zeikende regen in dit veld kunnen rollen Dien xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Betoverend mooi en zo voel je je dan ook bij het zien van zo'n veld:)

    Wat heerlijk voor je Dien, genieten.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohjaaaa daar kan ik ook uren naar kijken, adembenemend mooi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En dan moet ik me heel erg inhouden om niet zo'n boeket mee naar huis te nemen. Soms mag dat van mezelf. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Dit is prachtig.
    Zo mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan geen duits Dien maar dat hoeft niet, zo'n bloemenveld spreekt z'n eigen taal en die begrijp ik wel
    wondermooi is het, adembenemend! wie zou daar niet willen blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulke kleine attenties maken het leven tot een genot.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Dien, Dit is echt genieten als je zo een prachtig veld in de omgeving zal hebben. Heerlijk om er in te liggen als het mooi weer is dan wel. Maar je genoot ook van het uitzicht en dat is ook een vorm van genieten. Ik houd ook wel van zo een wilde bloemenveld.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ... mooi! Daar is ons aller klappertje helemaal op haar plekje ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is wel zo mooi, Rooske!!
    Al die klappertjes... ❤️
    Lieve genietgroetjes, Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pffffffffff ik hap met je mee, wat adembenemend mooi en samen met jou zou ik voor dat raam blijven zitten of buiten als het droog is eenmaal... op de grond!

    Heb ik de koeien, jij mijn lievelingsvelden vol korenbloemen en ... klaprozen dus ;-)
    PS, er staan weer koeien ;-) Ik ga laten zien hoeveel er hier staan op slechts 7 km afstand fietsen, hoeveel weides met koeien ik dan tegen kom...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog eens een cadeautje. Je raakt er niet uitgekeken.
    Nog eens terug als het zonnetje schijnt?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je naar buiten kijkt en je ziet al deze pracht !!
    Dan kan het niet anders of je supergelukkig bent :- )

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥