One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-02-2022

06.02 Dank je wel



The Commodores - Brick House





Met  de komst  van Tom,
was er ook  een  halsband nodig :-)

en  nou  heb ik  het  ontstellende geluk,
dat  ik een  vriendinneke heb,

die  daar  een  crack in is
om  ze te maken.. 











Tom  heeft  olijf groene ogen,

een beetje  avocado kleur...  :-)




Alexandra  maakte 

deze riem  in de kleur 

Guacamole :-)


en  de knoop....


"holy  guacamole "

jawel hé, zó sterk als  een huis,






En  mijn  jongens Ace en  Damian  kregen 
ook een  kadootje,
gaaf hé,

dank je wel  Alexandra
we zijn  er  héél  erg  blij mee,

als jullie  ook  zo'n mooie riem  willen  hebben,
voor je  hond,
of  als  kadootje  voor  een ander.
dan  ehhhhh..
moet je bij haar  zijn  hé.. 


💜💛💚💙



21 opmerkingen:

  1. Mijn lievelingskleuren :-) Mooi hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterk en mooi Dien

    Leuke cadeautjes met naam, super.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en knap gemaakt, Alexandra is een kunstenaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooie riemen, maar mijn kat heeft geen riem nodig, ik denk niet dat ze uitgelaten wil worden. ;)
    Als ik hoor dat iemand een riem nodig heeft, zal ik die even doorverwijzen, maar voorlopig zou ik niemand weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt en zo leuk de hangers voor aan de halsband met hun naam erop !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er kunnen heel wat wandelingen gemaakt worden voordat die riem versleten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi
    Tom is dus helemaal assortie zoals we zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG !
    Die is zomaar niet versleten, mooi knoopwerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi. Da's super wat die vriendin gemaakt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi. Dit is nog eens een persoonlijke riem. Ik vind het ook een mooie kleur groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die riem is inderdaad prachtig en een leuk kado. Als ik een hond had zou ik er wel ene willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt inderdaad. Waar haalt ze zoveel meter paracord vandaan? Ik maak af en toe zoiets maar ben altijd beperkt in wat ik maak i.v.m. de lengte van de koorden die ik kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. john bij alex kun je zoveel kopen als je hartje begeert :-)
      stuur haar maar een pb :-)

      Verwijderen
  13. ha Dientje,

    jaaa... als ik een hondje zou krijgen, dan zou het zeker te weten een band van Alexandra nemen!!
    Ik vind ze mooi, smaakvol en uniek!!

    💜💛💚💙

    Xxx Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat mooi gemaakt en ook de andere kregen supermooi cadeau erbij. Complimenten voor Alexandra hoor. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig als je zoiets kan maken en bedenken. En krijgen! Die Tom is een geluksvog...hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alexandra is heel creatief, wat mooi gedaan.
    Daar krijg je je vriendjes wel enthousiast voor. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie sterken riemen zijn dit.
    Prachtig gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je trouwe viervoeters worden echt wel verwend hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥