One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-02-2022

15.02. Trois Valentino's





 

Erik Satie Trois Gymnopedies






Kijk  ze liggen  dan  *  fliefd kijk* 


Echt hé...


Alle  vier  belangrijke  geluk hormonen

serotonine , dopamine,  endorfine, en  oxytocine 

vliegen hier door  de lucht:-)


Met  deze drie  heerlijke  schatten..

heb je  verder niemand meer  nodig.. :-)


mijn  drie  valentino's...

zoals ze je  aankijken...


* smelt*  





29 opmerkingen:

  1. Kan het niet onder woorden brengen Die blikken ......... onvoorstelbaar daar passen zo véél woorden in Heel knap hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag Roos, daar smelt je inderdaad van, wat een schatten heb je daar zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zeggen jouw prachtige honden veel over jou! En Satie doet het altijd goed bij me...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie schatten, en alle drie zo verschillend van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die mannen zorgen er ook wel voor dat je er geen tijd meer voor hebt. ;-)

    Love as always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke eerlijke eerste foto, een mooi stel heb je Dien.
    Begrijpelijk dat je hier helemaal bij weg smelt, trouwens wie niet. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Dientje,

    nou en of jij Fliefd bent.
    En logisch toch!!
    Zo'n mooie foto en zulke lieve jongs...
    Ik smelt ook!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zie ze daar liggen, zo mooi, de beste vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    O, dit is zo lief.
    Prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit snap ik helemaal. Wat een heerlijke honden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelfs ik ben verliefd en dat alleen via een foto. Wat een stukken zijn het toch en wat een liefde stralen ze uit. Dikke kus voor jullie 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie foto en die oogjes kan je vast ook niet weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja Dien, ik zou er ook helemaal ' fliefd ' op worden.
    Zalige foto!
    Je hebt een lot uit de loterij gewonnen; zomaar altijd dicht bij jou :-)
    Geniet ervan met volle teugen!

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk ze daar nou toch eens liggen, zó’n leuk stel !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie trouwe metgezellen en de deugd in 't midden?
    Ze zijn bij jou op de juiste plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die twijfel-oren van Tom ♡
    Mooi stel zo bij elkaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatten Dien!
    Ik word er blij van.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je daar niet van smelt... dan weet ik het ook niet meer :-) ��

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatten die je aankijken en alle drie hé! Zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige foto. Ik lees de karakters uit hun ogen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥