One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-02-2022

28.02. Anders




Herman van Veen - Anders anders*klik*








Elke hond is  anders,

en  wat  mijn  kleine pindaman  moet  leren







de belangrijkste  dingen  ( vind ik) 

"kom hier"
en niet van  het  pad af :-)





Daarnaast  vind ik het  ook wel  prettig

dat hij geen zelfstandige besluiten gaat  nemen

zoals  gaan  zwemmen of zo :-)





"altijd  toestemming  vragen"
dat  doen  Ace en  Damian  ook

dat vind ik  fijn...

en dat gaat  hélemaal  goedkomen,

de kleine pindaman  zoekt  zo veel oogcontact..
en dat vind ik  een  supergoed teken.






dat  houdt  in dat  hij willig is 
om te leren  en  te luisteren,
en naar  goedkeuring  zoekt,

die krijgt  hij  veel en op tijd,
en  steeds  een  héle  kleine beloning..


dat maakt 'm  stoer en  zeker.
en  dat  wordt een  mooie  hond..



en ja...

niet  achter  wild aanrennen..


"natúúrlijk"

dat  komt ook  aan  de  beurt,

moeten  we eerst  wel  reeën  zien :-)

niet  enkel  speuren :-)


Veel  werk maar dan  heb je  er ook  wel 

  levenslang  plezier van..



Ik  hou  van  'm anders  dan  anders,

💙💚💛💜







Nog  even  en  de kerel past niet  meer

in  zijn  bench,


dan  mag  hij  met  de grote  jongens achterin :-)


als die  dag  komt....

dan  trekken we een  flesje wijn open :-)

en anders  toch:-)


"vier het  leven  webbies"


💜

17 opmerkingen:

  1. Dat gaat helemaal goedkomen, want je hebt je hulp nog van je mannen..

    Love as always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik ook heel belangrijk vinden. Dragen Ace en Damian ook hun steentje bij bij de opvoeding?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dat zo zie, heb jij ze niet zo maar onder appèl, je hebt ze flink onder de plak. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die foto's, die in de bench... wat is hij mooi! De hond dan hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ace en Damian zijn met jullie vast goede leermeesters en ach dat ondeugendheid past ook wel soms bij hem. Maar het komt vast goed met alle dliefde die je hem geeft. Hij ziet er echt heel lief uit net als de anderen. En wat dokter Phil zei is ook wel een mooie. Ik heb nu af en toe en oppashond en dat vind ik ook reuze leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij groeit goed, en alleen maar goeie berichten. Dat gaat helemaal goedkomen, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tom heeft twee voorbeeldige broers, dus dat komt zeker goed
    maar eens iets zonder toestemming doen zal hij ook wel leuk vinden :-) wie niet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, voor Tom ben ik niet bang hoor, die heeft een geweldige familie die hem opvoed in mensen- en hondenzaken. En af en toe even een beetje ondeugend zijn mag hij van mij wel :)
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt al een grote bandiet aan het worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha lieve klappert!

    Nou...... ik heb weer een nieuwe NS kaart, dus als die kleine bij zijn grote broers achterin mad, dan kom ik kijken hoe dat gaat.
    Ben zo benieuwd en zou 'm graag willen aaien...

    Woef!

    Xxx💛 Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is nu al een superlieve rakker in mijn ogen !
    En met je opvoeding wordt het heel zeker een pracht va neen hond !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie en lieve jonge hond. Hij straalt gewoon.
    Zet alvast de fles wijn klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Goed dat hij wil leren en van de andere boys ook veel kan opsteken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het komt helemaal goed zeker met jouw kennis van je dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit gaat helemaal goed komen, maar wie had daar ooit aan getwijfeld !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥