One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-02-2022

09.02. Je hebt zo van die dagen


 


* tom*






Je hebt zo van die dagen...
dat je nergens  anders aan kunt denken  
als 









Tom .....
oh  Tom....

wat is het  toch een heerlijk dier...









soms  plak je hem achter het  behang,
maar 











meestal  eet je hem  bijna  op :-)
uit  pure liefde....









Tom  tom  tom....








Tom  tom  tom  tom








bijna een  gedicht...







tom  tom...






Ga maar  lekker slapen...

heb ik éven  de tijd, 


om  m'n  zussie  Joke te feliciteren,

💚


en Truus heel veel sterkte te wensen,

bij het  afscheid van haar broer.



💜

22 opmerkingen:

  1. Tom hrft verder ook niet nodig alleen aandacht en Tom.trouwens gefeliciteerd met je zusje.En fijn dat je Truus vandaag extra aandacht geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tom is één en al liefde. Een schatje.
    Een proficiat voor je zus en goed dat je er bent voor Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Verliefd? Dit is erger 🤣 geniet er maar lekker van.

      Verwijderen
  4. Tom is ook een geweldig leuk hondje lijkt me. Gefeliciteerd met je zus en ik hoop dat je Truus hebt kunnen steunen bij dat afscheid. Nog verder een fijne avond gewenst. Ik ga bankhangen en tv kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Truus ook wel wat steun kan halen uit de foto's van Tom. En zuslief Joke kan vast genieten van de foto's. En wij... wij genieten lekker met jou mee.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp het al, je komt nog steeds vrijwel nergens aan toe met dat kleine mormeltje in je buurt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, als ze ziet hoe blij je viervoeter is als je thuiskomt. Daar kan niets tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een knapperd, zie hem daar eens nonchalant liggen in z'n zetel :-)

    ot: dank voor je aanvulling Dien, ik heb een update geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geniet van je foto's van de lieve lieve Tom.

    Een fijne dag en lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent echt verliefd op Tom. Ik snap het, hij is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Dientje,

    nou... als je maar niet denkt, dat jij de enige bent, die verliefd is op Tom.
    Ik ook!
    En ik heb 'm nog niet eens in het echie gezien...
    Wat een lieverdje en wat een kleine doerak!
    Nog steeds een babytje... ik smelt!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat groeit hij snel. Die foto van onderkant voetje, ik drukte er bijna een kusje op. Zooooooo schattie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige foto's Dien, op Tom kan je niet kwaad worden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tom is inderdaad een `plaatje` om te zien
    En die ogen...geweldig...je smelt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je gaat Tom toch niet opeten hé ? ;-)
    Zo'n lief baasje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat voor pose hij ook aanneemt hij is en blijft om op te vreten. Die keren dat je hem achter het behang wilt plakken zie ik hier helemaal niet terug. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Zoooo leuk en lief.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tom is een schatje, een lieverd waar je de hele dag mee bezig kunt zijn.
    Een kwispelende staart is waar je het voordoet. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is echt wel op op te eten! Geloof best dat je hem wel eens achter dat behang wil zien maar denk dat hij er meestal voor zit ������

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je foto's zijn ook om op te eten (-: Wat een lekker ding is Tom toch. Met die "geknakte" oortjes. Je geeft hem je laatste cent. En een uur later wil je hem terug :-D Dat neusje van 'm....
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥