One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-02-2022

25.02. hé hé


 


Laid Back - Sunshine Reggae* klik*







De weergoden  verhoorden 

onze gebeden...


"eindelijk" daar  was íe dan de zon..

de stormen  zijn  gaan  liggen,

ook  hier in huis,  

3 heerlijk tevreden  jongens,

waar ik  de hele dag  naar  kan  kijken..


en  af  en  toe  ook  wat  anders  kan  doen..


Gisteren  was ik op  puppybezoek

 bij  Billy :-)


nummer 7 in  de rij van  bordercollies,

morgen  laat ik je foto's  zien ,


ohhhhhhh  jongens..


wat is het  leven  fijn  als de zon  schijnt.


💛



12 opmerkingen:

  1. de zon deed echt goed
    zo leuk dat jou drietal goed overeen komt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk hè. Ik was op museumbezoek en dus eigenlijk de hele dag binnen. Maar ik genoot er toch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa Klappertje,

    als de zon schijnt ben ik meteen 10 kilo lichter.
    Echt waar! Hoef ik niks voor te doen, alleen de luiken open en klabammmm daar issie dan!

    Krijg dan meteen zin om een geel t-shirtje aan te trekken.
    Maar helaas: niks geels in de kast.
    Nou ja zeg!

    Dagdag... dansen!
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben de schapendoes van de kinderen een paar dagen gezellig op bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat de zon scheen. was helaas maar van korte duur Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja... de zon, ik heb gisteren zo genoten. Hopelijk kunnen we binnenkort er een langere tijd achter elkaar van genieten.

    Love As always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier hadden we vandaag zowel zon als flinke buien. Toch kijk ik uit naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaa wat kun je daar dan van genieten. Nu nog 1 dagje afzien en dan kunnen we er weer van genieten. Alleen jammer van die grote schaduw die Poetin nu over ons leven gooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zon maakt alles mooier en beter. Toch viel hier gister middag de regen met bakken uit de lucht.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥