One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-04-2022

04.04. So nice





Bebel Gilberto - So Nice * klik*





Zou van mezelf niet  durven zeggen

  dat  ik  pretty ben,  maar  

wél




Dat ik me  heppie  voel :-)

en  toen  we aan  de wandel  waren

en  de geelgors ( Emberiza citrinella ) zijn deuntje  floot






tuut tuut tuut tuuuuuuuuu.

Beethovens - Symphony No. 5


toen  waren  we zó verrie  verrie heppie...

want dat  klinkt zó mooi hé.


zó lenteachtig..

zó vredig

zó fijn

alleen  voor  ons....


💚

 

12 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos, die zie ik hier zelden maar af en toe kom ik er wel eentje tegen hier. Mooi vogeltje daar wordt iedereen toch vrolijk van lijkt me. Ik wens je een fijne maandag te.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk Dien als de vogeltjes zo mooi fluiten en zich ook nog laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonjour Coquelicootje!

    Tu tu tu tuuuuuu
    ja... die is uit duizende vogeltjes te herkennen.
    En jij... mazzelaar... jij zag en hoor5de hem. Of haar. (dat kan ook...)
    heelrijk.
    Zoals jij genieten kunt...
    Daar mogen we allemaal een voorbeeld aan nemen.

    💚💚💚

    Dagdag...
    Tot leter!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he, de natuur laat je zo genieten. Dat moet je koesteren.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn van die momenten die je moet koesteren.
    Hopelijk wordt het rap weer lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lente ... praat me d'r niet van, het is hier zwaar herfstweer. ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zie ik hier niet natuurlijk, want deze prachtige vogel heeft de omgeving nodig daar bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die heb je mooi gevangen, daar zou ik ook heppie van worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige waarneming. Het symboliseert zomerse fietstochten in Drenthe. Als je dat deuntje eenmaal kent dan vergeet je het nooit weer. Ik ben zo heppie met je mee. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw hoe mooi toch om die vogels in de natuur te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥