One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-04-2022

22.04. Langzaam















Peter Fox - Haus am See*klik*


Omdat het  zo'n heerlijk plaatje, filmpje is ....

Haus am see... :-)




Oranje  fladderdingske  door de tuin,

het  oranjetipje....


zit maar  héél  even  stil en  jaagt  dan  weer door

op zoek naar  vrouwtjes,

hij  kan  er niks  aan  doen,  zijn  feromonen 

maken hem  zo  fladderig :-)




even  knipperde ik  met  m'n ogen
en  toen  was er alweer een  week  voorbij...





het  klein  hoefblad is  inmiddels

een  pluizebol geworden,





en  de bieliefjes,
maken  mens en  dier  blij






wowwwww.  wat  een  sprookje,

als je  zo mag  grazen  tussen de madelieven.

da's bijna niet  echt...







de  dotterbloemen 
lachen me  nog  elke  dag  toe....






gelukkig,

van  een  vriendelijke  lach  ben ik  niet  vies :-)





Deze lieve schat  maakt het  weer  goed,

heeft ons  vreselijk  laten  schrikken 

 met  een  epileptische  aanval,

maar..... het is  weer  rustig, 

en ik  hoop,  dat het  bij  deze  ene blijft.


Alle aandacht voor elkaar, en 

Het  mooie  weer  houdt

  ons buiten  bezig,



en ik  hoop  van  harte  jullie ook...


ik  sta  in  de slow modus....


maar  weet dat ik  aan  jullie  denk...


en  voor  jou. Missy  M. 

morgen..

23 april...  steek ik een  kaarsje aan :-)


voor  good  luck..


xxx

💜



17 opmerkingen:

  1. Wat een schrik! Ik hoop met je mee dat deze epileptische aanval de enige blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend foto's weer Dien. En ook ik hoop dat het bij de ene epileptische aanval blijft voor Damian.
    Dat zijn nooit de leukste dingen. Doe het voor jezelf lekker rustig aan... de wereld is niet razend gemaakt gelukkig.
    (de pinda-hangers heb ik inmiddels leeggehaald. Heb je advies en uitleg opgevolgd) Logisch ook en verder niet eens bij stil gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bericht over Damian overschaduwt al het moois wat je daarvoor liet zien. Het is te hopen dat het bij één aanval blijft.
    Zullen madeliefjes lekker smaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owh Klapper, dat nieuws had ik niet meegekregen. Ik hoop dat het eenmalig was. Zeg maar dat als hij aandacht wil, dat hij dat ook op een andere manier kan krijgen.

    Love As always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was schrikken. Hopelijk was dit de enige keer. Een week is zeker zo voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal inderdaad schrikken geweenst zijn. De tijd vliegt. De week zit er bijna weer op.
    Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, dat was schrikken voor je het lijkt me vreselijk om je geliefde dier zo te zien. Ik hoop dat het maar eenmalig is geweest en dat hij nooit meer zo'n aanval zal krijgen. Mooie bloemen op de foto en dat oranjetipje was een bonus natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach jee Dien, wat een schrik joh... hele dikke knuffel voor jullie en ik hoop met jou dat het hierbij blijft en jullie heerlijk genieten van het al het moois en liefs om jullie heen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat schrikken geweest zijn, gelukkig terug alles goed
    De oranjetipjes zitten echt niet stil hé, gisteren zag ik er ook twee dartelen rond elkaar
    wat een mooie foto's van het paard in de madeliefjesweide

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was wél even schrikken met Damian, hopelijk blijft het bij deze éne keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje

    Mooi dat paard zo in de bloemenzee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat het goed gaat met die lieve schat.
    Mooi dat paard tussen de bloemen.

    Geniet van het mooie weer, hier waait het wel heel erg:(

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oei dat moet niet teveel gebeuren hopelijk blijft het bij deze ene keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar wordt een mens blij van, heerlijke lente bloei.
    Het paard zet de bloemetjes buiten.
    Damian is een fotomodel. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei wat een schrik, dat wil je toch niet meemaken 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die laatste verdorie !! als men die ziet gaat men toch niet zeuren over compo kleur scherpte en zo kan ik blijven bezig zijn door die vervallen al die vorige !! SUPER mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wist niet dat honden dat ook kunnen krijgen...
    Nu ja, het zal nu al wel beter zijn hoop ik ?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥