One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-04-2022

07.04. Oh Sjips








Sheldon Riley - Not the same * klik *




Fotograferen,

als je  met  Tom  aan  de wandel  bent...

is  wel even een  dingetje  hoor :-)





 

Hij  wil  écht "alles" zien wat ik aan het  doen  ben.

op zich niet verkeerd hoor,

maar ehhhh foto's maken..

 dat gaat  écht niet samen  lieve schat...


"opzouten" :-)... maar dat  zegt  'm niks :-)





*jetske* 

Vroeg  welke  rol  Damian  heeft

bij  de opvoeding  van  Tom,

Ace heeft  de hoofdrol,  en Damian  bungelt er een beetje  bij,

is  een  extra  speelmakker voor  Tom.

De meeste  dingen  leert  hij van Ace,

is  ook  meestal in  de buurt van Ace te  vinden,

Ik laat het  zo, 

want Ace heeft  goeie manieren,:-)


Gaan  jullie  dan  mee zorgen dat het  weer 

weer  omslaat...

dat we weer  lekker buiten  rond kunnen  badderen samen:-)

we zijn  er weer aan  toe hé.

ik  ben  het  nu  wel  zat om in een  zandbak  te wonen


xxx



22 opmerkingen:

  1. Het is een mannen roedel van schatjes, daar ben je wel gelukkig mee.
    Iets meer voorjaar mag wel weer komen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Heb een verzoekje voor je gedraaid in de show.
      Bryan Ferry - The Price Of love
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  2. Ik heb geregeld dat het volgende week weer mooi weer is. Sneller lukte me helaas niet omdat ik nog moet werken.

    Love As always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een uitgebreid antwoord geeft. Mooi om te lezen dat ze allebei hun eigen rol hebben.
    Volgende week wordt het beter, minder kan ook bijna niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even een paar dagen doorbijten, Klappertje, volgende week lijken we gelukkig weer wat droger en warmer weer te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde regen voor de tuin. Nou, dat heb ik gekregen ook! Nu buldert de storm nog rond het huis, maar gelukkig gaat dat vandaag nog afzwakken en ik zie hier voor vanmiddag ook al zon opstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij slaat het weer bijna om. Je weet het hè, het wordt altijd een keer beter en warmer weer. Leuke foto met die snuifneus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, ik zie het zo gebeuren hé, dat Tom overal letterlijk z'n neus tussen steekt, tussen je camera en het onderwerp
    Leuk dat hij veel leert van Ace, dat is ook echt wel een voorbeeld
    en dat mooie weer, dat komt er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik hoop ook dat het weer op gaat knappen, maar ja wij hebben er geen van allen iets over te vertellen. We wachten dus maar af tot het beter zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze voorspellen mooi weer vanaf zondag. Maandag zouden we 20 graden krijgen. Dus nog even doorbijten. Nu is het volop herfstweer.
    Groetjes en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Overal zijn neusje insteken, onderzoeken:)
    Leuk dat z'n grote broers zich zo om Tom bekommeren.

    Het weer wordt mooier, warmer, maar dat wist je inmiddels al:0

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha, als een foto mislukt is, kan je altijd zeggen....tja, Tom hè?
    Er is beter weer in aantocht hoor Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Altijd fijn als een jonge hond van een oudere goede manieren overneemt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach, hij zoekt alleen maar mooie natuur met zijn neus en zegt op zijn manier dat je dat dan moet fotograferen. (lach)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tom is wel een heerlijk hond, je blijft bijna buiten met hem spelen.
    De neus is goed, en ook nodig voor een hond om even rustig te kunnen snuffelen.
    Ace staat natuurlijk boven in de rang, Damian is de tweede aanwinst en nu Tom, ze regelen het wel onderling. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dat is zeker af en toe lastig, fotograferen met een nieuwsgierige hond in de buurt. Van de andere kant, jij weet daar wel raad mee. Je bent het zat om in een zandbak te wonen??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Scherpe foto's maken met een jonge, speelse hond aan de zijde... dat is echt onmogelijk hé ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maar "klappertje" moet dat nu werkelijk altijd !! zo perfect ?? Voor mij ZEKER niet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, die neus (-: (-: Overal met hun neus bovenop. Alles zien wat jij ziet. En omgekeerd, daar zijn ze ook goed in (of ik loop te veel in gedachten...)
    Wat een goeie vraag van Jetske! Ace en Damian hebben allebei goede manieren, alleen heeft Ace misschien meer geduld.
    Gisteren las ik op een theelabel: waarvoor heb je geen geduld? Nou, nergens voor (-: Altijd die ingenomen vragen, poeh.
    Ik erger me ook wild aan windmolens. Ze hebben hun nut behalve wanneer je ze ziet. En op zee horen ze ook niet, want dan vliegen vogels zich te pletter. Laat de Greenpeace-medewerkers ze maar fijn in hun eigen tuin neerzetten. Zo, ik heb gezegd.
    Zwaai, zwaai, darling Dien ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja met een jonge hond die steeds aan je hand en arm trekt :-)
    Toch prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥