One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-04-2022

11.04. My sweet Lord

 



George Harrison - My sweet Lord * klik*



MMMMM  my  sweet  lord...


vroegah... hééééé heelsterderre  vroegah....

was ik  verliefd op  George Harrison:-)


sttttt.  niet  verder  vertellen...


vond het  zo'n lieve zachte man..

als je  zo  kunt zingen.. móet je  wel een  lieverd  zijn..


ennieweej..


we gingen  wandelen..


"tuurlijk Dien" kom maar  op,

wat  wil je  zeggen...




Nou....
bij  de eerste  zonnestralen  die  er sinds enige tijd  weer te  zien  waren
gaan  de paardenbloemen open en  hoppe tee
daar  zijn  ook  de bijtjes weer,
in  dit geval een  wild bijtje,
maar dat  mag  de pret niet  drukken,
"bijtjes"

jongens  help de bij....
zaai  voedsel voor ze,
liefst  onbewerkt. onbespoten.

want ohhh het  gaat  nog  niet  goed met  die  kleine zoemertjes hé..

gooi  wat  tegels eruit 
en  groen  erin,

Onder  het  motto  
in plaats van  fiets  'm er in...
wip 'm eruit...:-)

whooohooooooo :-)





en  de maai mei niet  maand komt er weer aan..
ik doe  mee,
( een maand lang je gras niet  maaien) 
geweldig  wat je  dan  ziet..












en verder  Dien,?
nog  iets  te mauwen...

jawel hé...
we liepen  hier aan  de plas,
prachtige hemel  boven  ons,
heerlijk  uitzicht,
maar  geen  eindeloze einder  meer hé.

overal waar ik om  me heen  kijk..
zie ik  windmolens staan..
dat  begint me tóch een  doorn in  het  oog  te worden..














tussen  de molens door  kieken 
 om  een  foto  zonder  molen  te hebben
da's eigenlijk  toch  maf :-)









Maar  goed....

mijne klaagzang  is  over,

dan  ga ik nu  weer  zingen..


mmmm my  lord,  my  sweet  lord....


wat  een heerlijke meezinger hé.


dag  webbies,

heb  het  fijn vandaag


xxx


21 opmerkingen:

  1. Ik heb al van alles voorgezaaid en nog even en ik kan ook in de tuin zaaien. Bloemen, bloemen en nog eens bloemen! Laat de bijen, hommels en vlinders maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nummer wat hij ook samen zingt met Eric Clapton, die twee zijn hele goede vrienden. Dit is ook een van mijn lievelingsnummers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi daar
    maar die moderne winmolens ja, ik ben er ook niet gek op
    konden ze die niet wat meer op de vroegere charmante molens doen gelijken, dan zouden die toch leuker in het landschap staan

    het zal weer kleurig worden in de maai mei niet, prachtig was dat vorig jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal ook meedoen aan maai mei niet. De natuur rondom ons huis kan er maar wel bij varen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niets meer doen voor de bij en andere insecten. Er ligt hier bijna geen bestrating in mijn tuinen, en het staat vol met groen en bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Flapperdeklapski!

    heb jij je lekker even uitgeleefd.
    En weet je: ik was ook helemaal fliefd op George. Misschien nog steeds wel...

    Heb je het Concert for george beluisterd?
    Moet je echt doen.
    I see you in my dreams...
    Ik kan er uren naar luisteren.

    Enne... gras maaien?
    No way!

    Dagdag!
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al veel wilde bloemen gezaaid, ze komen op, beloofd wat...
    Ik haal er zeker ook nog tegels uit, voor wat bloemen.

    Gras maaien mmm...denk dat dat wel doorgaat hier:)

    Geniet van alles lieve Dien.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ja hier is de tuin groen, alleen het pad bestaat uit tegels en de oprit waar mijn voituurke staat. Nu heb ik een hoop gras en struiken , de bloemen zijn gezaaid maar moeten nog gaan opkomen en natuurlijk gaan bloeien de narcissen zijn al bijna uitgebloeid. Dat is nog even afwachten. Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb helemaal nog geen gras gemaaid en dat ben ik inderdaad nog niet van plan. Wel wat blommen overal neerzetten en laten groeien.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hier in de tuin nog nooit gemaaid in de tuin. En ook niet in willekeurig welke andere maand ook trouwens.
    Op je foto's moet ik die windturbines zoeken, ze vallen echt niet op daar. Dan zijn er welk andere plekken waar ze meer opvallen. Maar we kunnen er over klagen of niet, we zullen toch aan onze groeiende energiebehoefte moeten voorzien. Ik kijk er maar gewoon zoveel mogelijk overheen of tussendoor, dan valt het reuze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verliefd zijn is niks mis mee, zou Martine Bijl zeggen.
    Nou zeker, er verdwijnen erg veel insecten, laat men daar ook eens bewust over nadenken.
    Vandaag ook een prachtige zonnige dag en morgen ook, fiets staat klaar. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We doen hier goed ons best voor de bijtjes en wilde bijtjes.
    De windmolens vallen op je foto´s nog niet eens heel erg op. Je hebt er wel prachtige luchten bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die windmolens zijn stoorzenders op de foto...en voor de vogels....en de vissen. Ik fotoshop die winddingen eraf als het heel erg stoort. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie bloem foto en landschappen, prachtige wolken luchten had je er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Onkruid bestaat niet. dikke liefs voor jullie 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Super mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw waar ben jij weer terecht gekomen? Prachtige landschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto’s Dien en dat er windmolens staan, vind ik een pluspunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach die mooie paardenbloem. Mijn ex-buurman vroeg me ooit of ik de 'zaadwaaiers' had gezien in mijn tuin...
    en daarna de vraag of ik, als ik tijd had, ze wilde verwijderen.
    Haha, wat denk je zelf...
    En heel toevallig zag ik ze vanochtend weer en zei tegen mijn lief: 'Kijk nou, onze 'zaadwaaiers' zijn er weer... en wat staan ze mooi tussen alle blauwe druifjes' :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elke windmolen is voor mij heel welkom...
    Dat maakt ons beetje bij beetje meer onafhankelijk van fossiele brandstoffen en koolwaterstoffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥