One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-04-2022

26.04. Nooit genoeg






Loren Allred - Never Enough * klik *







Nooit genoeg liefde kun je krijgen

van deze lieve schatten,

en al ik mis  soms  twee armen om  me heen...

12 pootje die blij mee rennen maken  bijna alles  goed :-)


ik  bewaar  wat  vuur  voor die  ene..


💗



Leg wat vuur opzij

 Om tezijnertijd

 Als het nodig is, die ander te verwarmen

 Leg nu een uur opzij

 Voor als het straks moeilijk valt

 Jou te ontworstelen aan twee lieve armen

 Wil alles niet meteen

 Al ben je nu alleen

 D'r is altijd een

 Een voor jou alleen

 Leg wat durf opzij

 Voor als tezijnertijd

 Het plotseling aan moed jou zou ontbreken

 Leg wat taal opzij

 Als tezijnertijd

 Liefde jou beletten zou te spreken

 Ach, de maatschappij

 Eist van jou, dat jij

 Opgaat in het geweld van nieuws en kranten

 Ach, de maatschappij

 Eist van jou, dat jij

 Opbrandt als een kaarsje aan twee kanten

 Leef niet tot de grens

 Leef niet te intens

 Gun jezelf als mens

 Nog een stille wens

 En leg wat kracht opzij

 Om tezijnertijd

 Als het nodig is, die ander te steunen

 En leg een lied opzij

 Als tezijnertijd

 Jij iets anders wilt dan disco-dreunen

 Niemand weet nog hoe

 Niemand weet wanneer

 In vervulling gaan jouw mooie dromen

 Maar bereid je voor

 Op die ene keer

 Als die ene dag toch nog mag komen

 Gevoel voor weggeebt

 De bloem nog niet verlept

 Zorg dat je in voorraad hebt

 Puur en ongerept

 Iets van al het goeds

 Dat je hebt bewaard

 Uit vervlogen sentimenten...

 Iets van al het liefs

 Zorgzaam opgespaard

 Voor een liefde in een nieuwe lente



Seth  Gaaikema 

 

23 opmerkingen:

  1. Wat mooi in woord en beeld Dien, de eerste foto vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag Roos, die ene rode tulp geeft aan dat je gewoon jezelf moet zijn omdat er al zoveel anderen zijn. En de liefde van je dieren is altijd onvoorwaardelijk groot. Ik wens je een fijn vervolg van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefde van dieren is steeds echt. Daar moet je nooit aan twijfelen. Die twee zien er weer lief uit.
    Geniet verder van deze mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi liedeke van Seth Gaaikema. Ik lees het liever dan dat ik hem hoor.
    Maar afgezien daarvan: mooie foto van je jongens, maar die ene rode tulp is ook niet mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 2 armen kunnen je verraden. Hondenpoten zullen dat nooit doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och, zie ze daar eens liggen, hoe mooi is dat
    alleen maar aandacht voor jou
    En die eerste foto, ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je reactieveld doet vreemd - enkel de twee eerste letter zijn juist AN en niet anoniem :-)

      Verwijderen
  7. Het ontroerd me die twaalf pootjes.
    Wat een lieverds zijn het.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig mooi er straalt zoveel liefde uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja bij mij lukt het ook alleen maar als anoniem. Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doet me denken aan Ciske de Rat, twee zachte armen om me heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tom, je wordt al een grote vent, je hebt een mooie slanke kop.
    Zonder armen om je heen, maken zij het wel dragelijker. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die twee armen zijn mooi, maar nooit zo mooi als die twaalf poten.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die twee armen kunnen heel waardevol zijn, maar je weet ook dat ze kunnen teleurstellen. En dat laatste heb je met deze drie jongens nooit. Een treffende foto van de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tekst en die foto van je 3 mannen is een PLAATJE

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha lief Klappertje,

    ja... die 2 armen... ik snap het.
    Maar er gaat echt niks boven 12 pootjes. Echt niet....
    Wat een schatten!
    Ik mag ze gauw weer zien... joehoe!

    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De gele bloemen en 1 rode roos...
    De non conformist is hier geboren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moet het ook doen met een poes die op mijn schouder komt liggen en kopjes geven maar liever dat dan een slechte relatie. Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥