One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-04-2022

06.04. Mirakels


 

Culture Club - It's A Miracle* klik*




Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: 

doen alsof niets een wonder is, 

en doen alsof alles een wonder is.

dat  schijnt Albert Einstein gezegd te  hebben,

mja...

of het  waar is :-)


da'kutnieweet...



Toch  heb ik bij het  zien

van  zo'n klein ieniemienie kunstwerkje wel het  gevoel,

dat  het  een  mirakels werkje is,


niet  groter  dan  mijn nagel,

zo  fijntjes,

het zijn  kleine schatten die ik  vind,

in  de tuin :-)


💚


20 opmerkingen:

  1. Het voordeel van de lente is dat je ook overdag schaapjes kunt tellen. Een prachtige spreuk.
    Mirakels, ze zijn er zeker, maar velen nemen geen weinig tijd om ze te zien.
    Het is een verrijking de natuur te zien zo als ze is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er zijn veel kleine schatten... het leven blijft een wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leven is een wonder en ik ben er één van.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is echt een kunstwerkje. Zo mooi. En zo passend bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even rondkijken en er is zoveel moois te zien en te ontdekken.
    Ik verwonder me altijd over de vleugels van insecten: zo fragiel en zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe het liefst alsof alles een wonder is. Want de natuur is een groot wonder met allemaal mirakels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De hele natuur is een groot mirakel....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos als je goed kijkt vind je overal natuurkunst zo'n nervenstelsel is toch prachtig om te zien. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mirakels en wonderen zitten in kleine dingen. Daar moet je goed op letten zodat je ze steeds kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Dit is echt heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik kan me ook regelmatig verbazen over de schoonheid van de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig vind ik ze ook Dien.
    Zó mooi, zó fragiel.
    Mijn hart maakt een sprongetje !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is wel heel ieniemienie klein, maar wel groots in haar schoonheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De natuur is een mirakels wonder! En het is ook een talent om zulke treffende foto's te maken, zeker wanneer er een zekere jongeman Tom voor je giechel dartelt (-: Lieve Dienie...jij bent zeker weten een mirakel ♥
    Dikke liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn cadeautjes uit eigen tuin Dien.

    Heb het goed!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe dieper je in het kleine wereldje duikt...
    hoe meer je beseft dat er geen begin of einde is...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥