One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-09-2011

06.09 pièce de résistance














*KLIK*



















Absoluut pièce de résistance






















was het theaterstuk,
























waarbij twee mensen kwamen abseilen


uit de kerktoren





















onder de zoete tonen van muziek uit de film Amelie.





Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain


die heeft iedereen wel gezien hé: -)





















Als je nou ooit van je geloof gevallen bent,


doe je het hier,





















het was zó mooi,

zo wel geregisseerd ook,


dat je geen mensen hoorde praten.


iedereen die stond te kijken





















had het kleppie net als klappie openhangen


en hield het dicht:-)


als je snapt wat flappie zegt:-)





















ik bedoel....


je moet er maar opkomen hé.


















of oll pleeses:-)

een kerktoren....


da's niet zó maar wat hoor





















en nu vraag je me natuurlijk,


waar ging het over....


wel....





















het was roosmantisch...

dat ziet iedereen,





















er werd geen uitleg gegeven


maar eh dat mag de pret niet drukken toch.

uiteindelijk stort de jongeman

zich in de armen van zijn liefje





















bij het zien van zoveel moois,

had het voor mijn part


de derde symphonie van jut en jul mogen heten





















ik heb genoten,


genoten en nog 's een keer genoten,





















petje af organisatie,


alles is vlekkeloos verlopen, en volgend jaar...


zit ik op de voorste rij: -)


tot dan man :-)






















dag webbies,


maak er een héél fijne dag van,


geniet van alles om je heen..






















want morgen ga ik je vragen.....


"wat heb je gezien " : -)


en ehhhh dan hoop ik dat ik antwoord krijg:-)


bai bai



* diepe buiging maak *




xxx




































42 opmerkingen:

  1. Ziet er wel schitterend uit, ik houd hier altijd wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Roozsie maar heb een stief nekkie van het het naar boven kijken :-))
    Lijkt me heel bijzonder dit spektakel te zien.;))
    Mooie impressie van het dansen tegen de kerk.

    Wil je even proberen of de code weg is uit mijn blog. Als het goed is moet het nu lukken.

    :) Aly
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een spectaculair schouwspel, Klaproos !
    Van mij krijgen ze een staande ovatie !
    (Jij ook... voor je foto's !).
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...niet minimalizeren Roos...jouw foto's zijn zeker zo mooi als het 'waagstuk'groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een knap staaltje theater zo tegen de kerktoren. Ademloos zou je er van worden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig om te zien dit kerkgeveltheater, het zijn echte kunstenaars in de lucht, zeer mooie beelden roosje! Nu nek insmeer! :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo hallo Reuske.
    Een heel bijzonder swingmoment, vooral zo gelijk na het trouwfeest.
    dit is genieten...dank je wel.
    Dag dag lieve zonnige herfstgroetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een acrobatische Romeo en Julia
    adembenemende show

    slaapwel Roosje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoogwerkers, Klaproos, dat zijn het.
    Of eigenlijk: toppers! Dat klinkt beter.
    Mooie serie. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wil ik ook wel in de armen vallen van die Romeo. Maar ik heb hoogtevrees ...
    Leuke reportage heb je gemaakt van dit spektakel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoiets kan ook helemaal verkeerd aflopen.
    Spannend hoor, mij te eng.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige performance.
    ik houd hier wel van:))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, op die eerste foto waar die kerel naar beneden komt, zie je geen touw. (met mijn slaperige ogen althans) en dat zag e rtoch vreemd uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owwww ik wou dat ik daar ook had gezeten, daar heb ik een stijve nek voor over!!! Wat een pracht voorstelling, mijn kleppie hangt ook tot op mijn knieën! ;-))
    Dat heb je heel mooi vastgelegd Klapperdeklappertje!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende show Klaproos. En ook nog romantisch ook. Van al die hoge foto's zal je inderdaad wel even een stijve nek gekregen hebb,
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi luchtballet is dit! Wist niet dat ik dat ook zou kunnen leren op de klimschool :O en bovendien romantisch :))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat enorm cool om het zo te doen. Kon je het goed verstaan?

    Ik smile naar you..okidoki and have a nice deey!!


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is letterlijk romantiek onder de kerktoren. Knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee lieve klapper, op een of andere manier heb ik helemaal gemist dat je hier een tijdelijk log begonnen bent! Het ziet er vertrouwd, maar toch ook weer anders uit (ik zie heel veel wit, en sommige foto's willen niet laden), maar ik ben blij dat ik toch even bij je op "bezoek" kan komen. Dit reactielettertype vind ik wel weer helemaal leuk!! En wat heb je de afgelopen tijd weer veel meegemaakt, een bruiloft maar ook het afscheid van een lieve trouwe vriend, ik begrijp het als je zegt dat het gevoel zegt dat het zo goed is, maar je hart..... wat kan je zo'n beestje missen. Ik weet zeker dat hij nergens een beter leven had kunnen hebben. Heel veel sterkte nog en een dikke kus XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zal het bijzonder geweest zijn om dit spektakel mee te mogen maken. Weer eens wat anders dan gewoon ballet. Dit gaat meer lijken op zweven. En zweven willen we allemaal, toch?! Fantastisch. Je moet maar durven om zo'n uitvoering te geven vanaf een kerktoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er indrukwekkend uit, Klaproosje, maar ik zou daar toch niet graag op de eerste rij willen staan of zitten, want dat houdt mijn nek niet lang vol, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou het niet snappen een verhaal zonder woorden !Wel een sterk stuk toneel he Grts Willy Duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. :-) Je moet maar durven, mooi hoor. Wens je een hele mooie dag toe Klapper en morgen zien we vast weer meer moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi en knap zeg.
    Hun waren volgens mij laatst ook in Zwolle, heb er foto's van gezien op een log, super goed wat ze doen.
    Ik zou niet durven, de muziek erbij is prachtig.
    Kan me voorstellen dat men met open mons heeft staan kijken.
    Zoiets moois zie je niet iedere dag.
    Groetjes en een prettige dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Indrukwekkend !
    En vooral origineel, da's eens wat anders dan op de scène ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar is geen uitleg bij nodig!
    Gewoon kijken en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Spectaculaire show ! Onbegrijpelijk voor mij dat mensen zó'n vertrouwen in de techniek kunnen hebben, dat ze dit dúrven.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Potvolblomme! Heb een privé detective in moeten huren om je nieuwe blog te vinden!
    250 EURO heeft me dat gekost, maar ach, ik had toch een extraatje en...het voor je over, hihi
    Groetjes uit blogsot/bloggerland.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig wat ik hier zie ,ik klap er voor hoor
    geniet nu nog ,en ben blij je hier de lezen
    en hopelijk geraakt je ander blog toch ooit terug wat is een parel zou zonde zijn dat ze weg is

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje Roos als het touwtje was gebroken hadden ze al pieces gelegen
    Wat een waaghalserij

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier wordt je toch ook stil van! Schitterend, ook zoals je dit hebt vastgeledg. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zeer unieke show.Ik wilde dit wel eens in echt te hebben gezien.Tof hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. dit kan alleen als klaproos in de buurt is want anders hadden wij niet zo,n mooi verslag letterlijk en figuurlijk.klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Klaproos
    Wat een show..van jut en jul..:)
    Ik blijf zelf liever met de beentjes op de grond..Als ik zoiets ziet..dan staat het sweet me al in de handen..
    Wel knap hoor!
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is wel kunstwerk zo'n show...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥