One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-09-2011

26.09 Twijfelgrens










*KLIK*







even uitblazen,


waar kan dat beter dan in haspengouw: -)






jawel hé.


dé plek op aarde, waar de tijd heeft stilgestaan

geen twijfel mogelijk





en perfect bij mij past,


qua timing,





we staan heerlijk onder een fruitboom

ook geen twijfelen aan : -)





waar we valappels kunnen rapen tot we een ons wegen






De schimmel monilia fructigena veroorzaakt vruchtrot

twijfelachtig spulleke






maar is daarom niet minder mooi om te zien,





de koeien zijn der kei blij mee: -)


en dus zoeken we de beste uit en geven de eetbare aan hun,


“smullen maar meiden”

zonder enige twijfel





ze geven ons zóveel terug nietwaar




we sjokken over koeienpaadjes,in gedachten




en verkavelingswegen

twijfelen of we wel door kunnen:-)




genieten van het landschap, en ehhh


laten het landschap van ons genieten

* zucht*


staan bij sommige kunst met opgetrokken wenkbrauwen




en ik zie het niet…..



“twijfelgrens” ik zie het niet,


maar dat wil niet zeggen dat het er niet is hé : -)





ik zie andere kunst ;-)

“zonder enige twijfel”



waar ik véél liever naar kijk




en als mijn telefoon niet ging dan stond ik daar ongetwijfeld nog te kijken


*rene*


je hebt ons gered: -)


wij gaan nog even uitwaaien webbies,

twijfel niet


it’s kood to bie bek ; -)

maar.....


ik ben der volgende week zeker en vast

vast en zeker


xxx
















73 opmerkingen:

  1. De twijfelgrens doet me denken aan de slang in de auto van oudste dochter, die er inmiddels gelukkig uit is. Maar om nu te zeggen, als ik die lijn zie, dat ik twijfel aan de grens, dat gaat me te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie streek toch Haspengouw met van die ongelooflijke knappe kunstwerken ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloesems, appels, Haspengouw...
    Mooi, Klaproos...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ieder zijn kunst heh. Maar je laat ons heerlijk mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je tussendoor even kwam kijken :-)) Genietse!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was lekker genieten zo te zien. En ja die leuke koeien verdienen wel wat, want ze bezorgen ons altijd veel kijk- en fotoplezier!
    Geniet nog maar even verder. Het weer is er zeer geschikt voor en veel weblogs liggen er toch weer uit, dus daar zwijgen we maar over.
    Groetjes en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig wat een mooie foto's weer, ik lees hier dat je een paar keer moet klikken voor de reactie, o?? is dat bij ook zo, vandaar dat ik minder reacties kreeg zeker (ach je moet toch een reden bedenken)

    ha ha
    groetjes van Gelukspoppetje (*_*)
    [wat duurt dat lang met weblog hé? tjonge jonge]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet nog even door Klaproos, wij genieten nu alcast ook even van je foto's. Nog veel plezier.
    Lieve groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh je bent nog niet helemaal terug
    maar kom we kunnen weer even verder met dit mooie postje
    geniet nog maar, tis een heerlijk weerke
    tot volgende week dan maar, pfff, dat is nog zooo lang

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet daar nog maar even fijn verder Roos en soms herken je 'kunst' meteen en soms blijf je twijfelen. Niet twijfelen aan je eigen gevoel, leef ernaar.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeee, hoe is ie ?
    fijn dat genieten... !!!
    Blijven doen !
    Doen we hier ook !
    Altijd goed voor een mens.

    Je laatste foto is super..
    Is ze bekend voor jouw ? Dan zal dit veel voor je betekenen...


    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zonder enige twijfel...

    een bijzonder knap logje !

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Terug. Eventjes, als ik het goed begrijp.
    Mooie koe in die eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...mooi alweer Roosje, dit zijn voor mij géén vreemde plaatsen hoor, ik ken ze allemaal, behalve de koeien...die ken ik niet, groetjes tot vlug, rené

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Probeer nog een keer een reactie te plaatsen.
    Moet altijd twee keer drukken, dat deed ik nu weer, krijg ik een melding dat ik al gereageerd heb, rara.

    Kunst is een ruim begrip.
    De onderste twee vind ik in het bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twijfelgrens?? nee hoor... gewoon heel mooi Rooske!
    Dikke knufff groetjes van Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo die koetjes zien er gelukkig uit Rooske
    En wat een prachtig stukje natuur in Haspengouw
    Schitterend logje!!

    We zien je wel weer verschijnen meis
    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    ( heb jij misschien een email adres van de nieuwe weblog voor mij? Ik kom er maar niet op en mijn vroegere web-log e-mails komen allemaal terug )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twijfel jij maar niet....geniet maar heerlijk
    Scrollen wij je log meerdere malen door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi lieve Klaprooske. Twijfelen, ja dat is één van de dingen die ik de laatste tijd veel doe. (hoe toevallig kan het zijn dat ik na het schrijven van m,n (voorlopig??) laatste logje hier terecht kom?)
    Ik heb je link geplaatst dus ik kom zo snel mogelijk weer een wandeling door je weblog maken hoor meis, ik mis het best wel. :-)
    Liefs,Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je laatste foto van die hand met dat kopje koffie erbij is een topper Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijke foto's, daar wordt je blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk weer van je te lezen...
    Kom je deze kant uitwaaien?
    'k zie het: de wind staat krekt verkeerd om.
    Later nog maar es een poging wagen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De foto's van de koeien zijn schitterend.
    Weer knappe fotografie.
    Geniet van je uitje.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geniet er maar van meiske , geniet , geniet ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig dat je even kijken kwam ,we zijn blij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik heb enkele jaren geleden een prachtige fietstocht gemaakt in dat mooie landschap daar!
    Effenaf schitterend, Roosje!

    off topic: met vrouwlief gaat het steeds beter en beter. Donderdag terug op consultatie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig omgeving om te zien. Zo mooi daar!! Wat heb je weer prachtig foto's gemasakt. De koeien zijn zo schitterend om te zien. Landschap kan ik ook van genieten. Ik heb je foto's genoten.

    Fijne dinsdag gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zie koeienkunst ... koeien met vijf poten of twee hoofden, twijfelgevalletjes hoor :)) Doe mij ook maar puur natuur en dan zo'n heerlijk appeltje erbij (zonder wurmen en schimmel aub)! Een prachtige omgeving om even de wind door je haren te laten waaien en alle beslommeringen achter je te laten. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het best rust je uit hier bij de inlagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke plek om uit te rusten, lief is de koe die haar tong uitsteekt x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Klaproossie,
    Je hebt kunst en KUNST...
    Van jouw uit gezien kan ik me best voorstellen dat
    je niet uitgekeken raakt op dat ene KUNST-object.
    Je laatste foto spreekt boekdelen...
    Een best al oude hand met een modern bakje koffie en dat gewone, dat huiselijke...
    Dat mag ik graag.
    Heb het fijn, heb het goed...
    Je mailzus

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha, dààr was je Klepperlief, en je bracht er knappe foto's van mee...
    Ook onze appels rotten aan de boom, jammer, ze zijn zo lekker. Nu ja, er is altijd de winkel nog hé? *wink, big smile*
    Fijne dag nog meid, geniet van dit schitterend najaarsweertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. eindelijk weer gevonden, na een korte vakantie is alles een beetje veranderd, want je mooie foto's en je verrassende muziekje wil ik niet missen. Altijd een moment van genieten wanneer ik op je blog ben. Ga je gelijk even aanvullen bij mijn blogje, kan ik je niet vergeten.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk even aan de wandel, appeltje eten en lekker genieten.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Elke foto appart heeft wel iets, en alleen te samen vormt het een mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijke rust stralen je foto's uit. Geniet er nog even van Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het laatste deel van de foto´s spreken me het meest aan. Vooral die laatste...heel iets anders, maar o zo mooi.
    Groet, monique
    P.S. Sorry dat ik anoniem reageer, maar ik heb telkens ruzie met blogspot bij hetp laatsen van reacties onder mijn wordpress account. Vandaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat van die twijfelgrens snap ik ook niet Klapper, en ik denk vele met je niet.
    Wat ik wel begrijp is dat je genoten hebt op deze wandeling, eentje die jou en de dames op vier poten ook nog eens voorzag van een gezond tussendoortje!
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=VCMx2vBvwCo
      Dan zul de twijfelgrens begrijpen.

      Verwijderen
  39. Mooi plekje om een tijdje alleen of samen rond te dwalen.
    Fijn dat we er weer even bij mochten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heerlijk klap laat de tijd maar stil staan zolang jullie maar volop genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haspengouw... wat een mooie naam, nog nooit van gehoord. Maar tjonge! Wat is het daar genieten! Bedankt om me mee te nemen naar deze schitterende omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jij slaagt er toch altijd in om zowel mensen als dieren gelukkig te maken he lieve Klaproos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. De tijd staat nergens stil.
    Zie maar de flappen in de oren van de koeien. Ik vind dat altijd wel zielig, hoewel ze best vriendelijk kijken.

    Verder ook allemaal weer zeer sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het lag aan mezelf hoor, dat ik moeite had met hier reageren ;) Lag aan het NoScript in firefox, weet nu wat ik moet doen :) Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 'k Vind het wel een mooie twijfelgrens ... En hoe langer ik er over nadenk, hoe liever ik het woord op zich graag hoor !!
    Dikke knuffel xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ja, dat ziet er daar heel aantrekkelijk uit, vroeger als kind woonden we er in de buurt, maar dat is een ver verleden .....

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een lang en mooi betoog Klaproos. Je bent bijna een halve Belg, net als ik. Haspengouw... de moeite waard.

    Alles verder goed met jou daar in het verre zuiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Je bent inderdaad een halve Belg! :-) Geniet van je pauze klaprooske, het is er prachtig weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat mooi zeg echt heerlijk zo wat is dit genieten zeg echt heel mooi gedaan ,ik zou ook blijven kijken zeg echt top zo wat een mooi werk zeg
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Je wordt stil van zoveel schoonheid:) En laten die koeien maar loeien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Je bent dus écht aan een blogpauze bezig lieve Klapper. Ik hoop dat je er plezier aan beleeft en dat het niet is omdat je problemen hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Drukke dagen hier sorry dat ik weinig tijd maak om de belangrijke dingen van het leven te bezoeken. Bedoel de rust van het logjes als dit bekijken is beslist de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hey leive Dien,

    geweldig zoals jij ons iedere keer weer weet mee te nemen op de mooiese wandelingen. Je schrijft het zo dat het net is alsof ik daar zelf loop. Ik heb weer genoten.

    Las dat je even aan het uitwaaien was en gelijk heb je xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik dacht je bent er weer, en ik kan weer genieten van al je mooie woorden en prachtige foto`s. Maar je hebt gelijk het weer is mooi dus ga er nog maar even lekker op uit! Veel plezier en geniet, tot later. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ben je nog altijd aan het uitblazen, gelijk heb je want Haspengouw is zo heel rustgevend

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ha Klaproos,

    We waren je mooie pfoto's en praatje kwijt, maar we hebben je weer gevonden en bij de favo's gezet. wij zijn nu op http://www.wir-3.com/. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  57. "Waar twijfel is, is waarheid: het is haar schaduw." - Philip James Bailey

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik hoop dat de reactie nu wel doorkomt. Wens je een zonnig en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fijn weekend Rooske!
    Maak er maar iets moois van

    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik kom je even een fijn weekend wensen, moet lukken met dit mooie weer!
    Dag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Die vakantie en die '...' blijft maar duren. Kom je nog ooit terug of blijf je in dromenland. Gelijk heb je anders wel. Haspengouw is de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. genieten van het mooie weer en van de levende kunst:)
    fijne weekend Klaproos
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Haspengouw is zeker de moeite om te bezoeken!
    Geniet van het genieten alweer!
    Mooie foto's heb je alweer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. appelland, sommigen noemen het avelon, in België heet het haspengouw:))

    BeantwoordenVerwijderen
  65. kijk Klapperke dat helpt.
    een uitschuifschermpje dat moeten de blogspotters dus hebben.
    Als jij daar nou eens even een logje over maakt Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥