One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-09-2011

07.09. het is kunst










*KLIK Landart*









hoi webbies,





jullie moeten de groeten hebben allemaal van moederke natuur,


daar was ik vanmorgen en liep heerlijk met haar te babbelen en verstrooid te wezen,


maar ze is niet blij met ons


ze zegt, klapflap, ik weet niet wat het is met de mensen













ze willen kunst.


en gaan daarvoor ver weg,


zoeken de meest verre oorden op en komen dan laaiend enthousiast terug


over wat ze gezien hebben


maar flappie,


ze stappen zómaar over me heen,













nietsonziend met grote voeten,


blik op oneindig en gaan,


laten hun sporen wel achter, vieze sporen..


ik kan ze ruiken, ze boezemen me angst in, en brengen dood en verderf


bij droogte.













flappie, ik wil me niet conformeren,

en vind mezelf eigenlijk een uniek raspaardje,


ik kan van gedaante verwisselen



ik laat blaadjes komen en gaan,

heb alle kleuren van de regenboog in m'n doosje,


laat de mensen het allermooiste zien,


gratis en voor niks,













mijn subtiele lijnenspel ontgaat ze,


hoe ik kunstig een web weef en daarin poppen tentoonstel..


ze zien het niet,


de mensen zien het niet...


ik ben verdrietig,













het enige wat ze moeten doen ik kleppies open trekken, en kijken,


maar floppie ze doen het niet....


ik ben een beetje radeloos, en vraag je, wat moet ik doen??



ik zeg : wel moederke,


wees nou maar niet ongerust


ik zal weleens een goed woordje voor je doen en de mensen een eyeopener geven


wie weet zet dat zoden aan de dijk,













oké, zuchtte moederke,


nou vooruit dan maar weer ...

doe ze maar de groeten van me en vertel ze dan ook, dat ik ze zo mis,


de lachende kinderkes,


de vrolijke kwebbelende mensen, de dartele honden...













oké moeke, maar je hebt mij nog hé...


jawel flippie,













maar jij loopt tegen jezelf te lullen..


daar schiet ik ook niet veel mee op.....:-)





húh.....


nou moe:-)













lieve webbies


Krishnamurti zei:


Als je het contact met de natuur verliest,


verlies je het contact met de mensheid,


ehhh nou weet ik natuurlijk niet of die gelijk had,


maar wel dat dokter woud ( bos) de beste geneesheer is voor alle kwalen,


en moeke natuur... is een best gezelschap van dokter woud: -)













maar ehhh
ik klets der nog wel een eind op los,


tot slot een filmpje wat ik graag met jullie wil delen,





























met dank aan vriendje

*klik F. reckie *


sproetel toetel ( kiele kiele: -)



maak er een fijne dag van



tot morgen,


xxx
























5 opmerkingen:

  1. Kunst is begrensd, Klaproos, de natuur niet...
    Lie(f)s.
    @Dankje...,en een knuffel voor 't slapengaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jamaar flippieflappie ik loop niet zomaar voorbij hoor, ik heb leren kijken, verder dan mijn neus lang is, en eigenlijk dankzij jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ons moeder natuur heel goed begrijpen!
    Blij dat ik je opnieuw 'online' vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik omarm de natuur hier in mijn omgeving. Ik respecter de natuur, en behandel de natuur zoals het moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij is dokter zee de beste geneesheer. Ook die hoort bij moeder natuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥