One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-09-2011

16.09. Knuffelwolken










*KLIK Zot van A*







der zijn bloggertjes




die komen hier voor de praatjes,





der zijn ook bloggertjes hier




die komen enkel voor de plaatjes




en dan hebbie der ook,




die zoeken alleen maar gaatjes,




welnu




om vandaag iedereen tevreden te stellen




zonder me ál te moe te maken : -)




heb ik








voila een eerste gaatje tussen de foto’s




de plaatjes hadden we al.




en de praatjes…


ehhh




nou misschien vandaag maar beter niet hé,




vriendinneke komt langs,




en die zit daar toch ook niet op te wachten denk ik zo :-)





ik denk…





als er zulke knuffelwolken te zien zijn hier vandaag


dat ik haar maar eens op een ijsje ga trakteren


wat denk je daar van ?




en jullie,

mogen ook een likkie hoor: -)


maak er een héél héél héél fijn weekend van hé.


xxx















34 opmerkingen:

  1. waarom ik kom weet ik niet, en toch kan ik hier niet wegblijven, dus er moet iets zijn ;-)
    zeker en vast heel mooie plaatjes, en een ijsje, ja, dat zie ik ook wel zitten
    en praatjes heb je heel zeker genoeg, hihi

    prettig weekend Roosje, geniet van ijsje en vriendinneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. praatjes vullen geen gaatjes, en plaatjes ook niet! Maar evenwel, er is wederom een logje geboren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tss ik kom voor de muziek... :p nee natuurlijk kom ik voor een combinatie, foto's, woorden en muziek... en af en toe een hartje... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag het ook én én zijn. Of is dat teveel gevraagd.
    Het een (de tekst) kan niet zonder de ander (foto's) bij jou. Zelfs lege ruimtes horen daar bij. Blijf daarom maar 'gewoon' doorgaan.
    Heel fijn knuffelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou klap ik kom gewoon voor jou !!
    Kijken wat je vandaag weer gedaan hebt, waar je geweest bent, of je een fijne dag gehad hebt.
    Dat zit wel snor !!
    Fijn weekend klap en geniet ervan

    Het lukt me niet om tereageren met naam dus dan maar anoniem

    Xxx Ria B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knuffelwolken en Between the lines liepen doorheen, hier op mijn puter, dat was een vreemd zicht, misschien een kinderziekte van je nieuwe blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welke smaak is het geworden? Lieve groetjes en een fijn weekend voor jullie beiden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey wat goed zeg echt heerlijk ik kan alle smaken bekoren echt heerlijk zo wat is dit weer goed gebracht duimen dat goed weer wordt en hopen op leuke weekend ik wens je je een fijne weekendt toe
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een ijsje lijkt me een prima idee. En de plaatjes zijn alweer tip-top hoor !
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier geen knuffelwolken en ijsjes, maar een lekker warm bakkie koffie.
    Terwijl ik de ramen aan het wassen ben buiten voel ik de de eerste spetters, zul je net zo zien.
    Maak er een heel fijn weekend van samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat dit weer mooi is en ik denk ook dat de wolken vroeger, heel vroeger toen er nog niks aan elektriciteit bestond en alzeker geen digitale snelwegen, dat in die heel oude tijd de wolken voor goden werden aangezien en dat vanuit de wolken de godsdiensten zijn ontsproten: uit angst voor het onbekende en voor die grote donderkoppen en uit mindere angst voor de kleinere wolkskes die de engelkes werden. Dat denk ik. Lekker ijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kom voor het geheel ;-) fijn weekend meis! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knuffel ze maar, die heerlijke wolken.
    'k Ben weer wat minder goed,
    daarom hou ik het kort,

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom hier voor het totale plaatje, mm dat klinkt ook niet compleet, nou ja je snapt wat ik bedoel hoop ik.
    Hopelijk zitten er veel gaatjes tussen de wolken dit weekend! ;-)
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een logje naar mijn hart met die prachtige knuffelwolken, klaproosje. :-)
    Aan ijs moet ik nu even niet denken, het is hier grijs en fris, met af en toe een druppie regen.
    Veel plezier met je vriendinneke, hopelijk is het bij jullie warmer, zodat je lekker samen op een bankje van dat ijsje kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien komen er ook wel personen slechts een eitje zoeken.
    Want één ding is zeker Klaproos, jij weet je ei wel kwijt te raken op je blog....
    Mooi gedaan vandaag, voor nu een knuffel terug en een fijn weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niks knuffelwolken maar een grijs wolkendek maar wie weet zien we toch nog een stukje blauw aan de hemel verschijnen met een zonnetje.
    Fijn weekend en geniet van je ijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wolkjes om je er in te verliezen, en dat doe je hier ook in de gaatjes en de praatjes hihi. Ten andere, heb je het wolkje van Han gezien? Het is zeker iets voor je toch al uitgebreide collectie hartjes hé Klappertje?
    Voor jou:
    Zo gaat de week voorbij
    Als het vandaag zaterdag is
    dan moet het morgen zondag zijn
    en als ik doorga met het denken
    dan zal de zondag, maandag schenken
    waarop de dinsdag als vanzelf volgt.
    Woensdag is de dag die aan
    de donderdag gaat linken.
    Vrijdags doe ik zo van alles wat,
    om zaterdags weer in gepeins te zinken.
    © karel kortland
    Prettig weekend lieve meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beetje koud voor een ijsje, misschien een lekkere warme knuffel(wolk)?!
    Mooie sfeerplaatjes, leuke praatjes en het eerste gaatje tussen de foto's bevalt me prima!! ;-))
    Heel fijn weekend, groetjes ook aan dinnetje XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe.dan.ook, altijd weer leuk om naar jouw logjes te kijken, Klaproos !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hou van je plaatjes, je opbeurende woorden en je muziekkeuzes Roosje! TOPPIE!!!!!
    Je vriendin zal wel zot zijn van aa en omgekeerd ook! fijn weekend samen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Klaproos. Ik was al eerder hier maar toen stonden alle commentaren door de foto´s heen. Kon er niks van lezen. Nou staat alles weer op een rijtje, de prachtige foto´s en je eigen commentaren. Je geeft iedereen maar zo weer zijn zin.:))) Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haai klapper wolken zijn soms knuffel wolken en dan zijn het weer donderwolken. Jij heb hier een mooie serie wolken laten zien, het zin beddendons wolken om onder weg te dromen.
    Droom zacht en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ...knuffelwolkjes die aan mij voorbij gleden, elke dag is niet hetzelfde voor iedereen hé Roos...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahahahaha, je weet er weer humor van te maken.
    Knuffel terug.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik zal even likken aan de schuimkraag van m'n lekker biertje, da's ook niet mis!

    Nog een fijn weekend verder, Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben in dromenland na het zien van al die knuffel wolken! Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hahaha gaatjes praatjes en plaatjes het Blog van klaproos dus :-)
    maar je hebt gelijk ik ben een plaatjes zoeker, praatjes ben ik niet zo goed in
    en die gaatjes ja die vullen we dam aar op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het was weer een tochtje Rooske
    Op iedere hoek stond een verrassing te wachten.
    Schitterende serie!!

    Ben jij één van de eerste die weer online is ?
    Ik kan er nog steeds niet op :)0
    We zullen ze maar de tijd geven bij de familie web-log :-)

    Fijne zondag nog
    Groetjes Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Grrrrrr ik doe het weer verkeerd
    Sorry!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. praatjes,Klapper allemaal praatjes.
    Ten eerste heb ik me daar uit de naad gewerkt aan die webshop van limoen en ik hoor nie eens hoe je het vind geworre en ten tweede had meneer Mus gisteren onverwacht een gat in zijn broek.
    Ja op de knie...d`r midden op.
    ik heb af en toe een gat in mijn geheugen en in mijn hand.
    maar goed...ik werk wel verder aan die webshop hoor...klapper of ginne klapper.
    Godmejaar zeg....van je vriendinnen moet je het maar hebben hè.
    Ben blij met het aanbod van beuzeblaadje om te komen helpen met fotograferen van de artikelen.
    Jawel...beus komt helpen , maar eerst gaan we nog smaen een dagje op pad alwaar wij dan de strategie gaan bepalen.

    zo...nou , heptochmaar fflekker mijn hart gelukt.
    praatjes en gaatjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik kom voor de plaatjes en de praatjes Klapper. En heel soms voor het muziekie. :-)

    Truus(depetvan).

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥