One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-08-2016

02.08. Ik vind mijn weg








*KLIK*
Jon And Vangelis - I'll Find My Way Home
Openen in nieuw venster en klein maken




Weer of geen weer




Mantrail gaat door,
behalve bij extreme hitte,
of onweer




Het rommelde lekker in de lucht,
en zachtjes ging het regenen,
op het leuke plekje waar ik verstopt zat,
werd het gebladerte nat,




Hodge en Rianne, zoeken niet mij,
maar Hodge weet wel waar ik zit:-)




Hodge zoekt een ander,
en die is door de bramenstruiken gelopen,
iets wat hij niet zo graag doet




Dit is mijn stekkie




en ik geniet van de kuifjes van de maïs




Dáár komt mijn speurhond:-)




neus in de wind en hij heeft me gevonden
wat een crack is het toch




Na de les wil Damian wel even knuffelen
met Janine en dan....




gaan we heerlijk ijs eten:-)
in Overloon
ehh nee,
ik ben niet dik maar ehhhhh moeilijk te kidnappen:-)




Is niet eenvoudig kiezen hé JP




Het was méér dan heerlijk,
en erg gezellig,
wat hebben we toch een zalig leven :-)

xxx









23 opmerkingen:

  1. Ik gebruik altijd haarshampoo voor extra volume... maar was vergeten dat na het uitspoelen ze over de rest van mijn lichaam vloeiden.

    Love AS Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het al ... het leven is nog steeds goed in het Brabantse land. Geniet er maar van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij extreme hitte mag je zoiets idd niet doen, niet gezond voor de hondjes, voor de baasjes wellicht ook niet.
    Heel mooie bezigheid met je hond in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, regende het gister bij jullie?
    Ik heb na het zwemmen nog tot vijf uur in de tuin
    gewerkt, warm in de zon en nu heb ik zere armen.
    Trouwens nu regent het hier wel. Heerlijk om zo met
    je honden bezig te zijn.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter een goed leven, dan niet...!
    Geniet er van meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat zalige leven straalt er gewoon van af :D
    En dan dat ijsje. Nou ja, ijsje :D
    Het is lekker zo met je kanjers bezig te zijn. Ze doen het graag en ook hier in wind en weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whaha Dien, dat zinnetje bovenaan, super is dat, heerlijk
    net zoals dat fantastische crèmeke er heerlijk uitziet, dat is smullen
    een smakelijke afsluiter na een leuke dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, heerlijk Dien! Nou, dan ben ík dat ook, hihi! Ik zeg altijd maar: er is gewoon héél veél van mij ;o) En wat een mooie foto's weer van een geslaagde dag.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om met de honden bezig zijn, en nog lekkerder om zo te eindigen met een sorbet.
    Jammer dat het geen agility is, we kwamen meteen bij je trainen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker bezig zijn met honden. Geen weer ga je toch lekker genieten in de natuur. Honden vinden helemaal niet erg.
    Sorbet ziet heel lekker uit. Mmm...Ik lust wel zo 1. Mooie foto's Dien.
    Groetjes, Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Dat ziet er super leuk uit het zoeken van de honden.
    Knap dat ze dat zo kunnen, of kunnen leren.
    Dat ijs ziet er super lekker uit.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er geweldig uit Dien, voelt alsof ik er even bij ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat weer een heerlijke dag Dien .
    Traktatie ziet er overweldigend lekker uit!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Damian is ook een echte knuffelkont, hè? Je ziet ze op de foto allebei genieten ♥
    Oh la la, Dien, ijs eten in Overloon. Mijn hart maakt meteen een sprOngetje (-: Heel goede herinneringen heb ik daar liggen. Zulk lekker ijs hebben jullie verdiend!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk genieten is dit, Rooske!
    Ik geniet gewoon met je mee... en die ... ach die denk ik er gewoon bij :-)))))))))))))
    Lieve geniet groetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij hadden gisteren heerlijk weer, ik heb lekker in de tuin gezeten 's middags.
    Je had daar een goed plekje zeg, lekker tussen het mais. Je ziet Hodge kijken .... Slimmerik zeg. Een aussie zeker haha.
    Dat heerlijke ijsje ga ik ook eens nemen als ik weer in Overloon ben. Zo te zien is het in het dorp (centrum ahum) tegenover de Plus, klopt dat?
    Heb je al eens bij broer en zus gegeten? Ook zo lekkerrrrr, mmmm.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na gedane arbeid is het goed ijs eten..... Een prachtig fotoverslag, Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'll Find My Way Home, dat gaat niet mis met zoveel lieve mensen en vriendjes om je heen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ....en wat kregen de kanjers, de honden? Een heerlijk bot in plaats van een ijsje? ;-)
    Prachtige samenwerking tussen mens en hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig leuke serie Dien, en wat een afsluiter, het is nog vroeg nu, maar zou er toch best wat van lusten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke dierendag afsluiten als ware Bourgondieërs :-) mooi zo !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥