One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-08-2016

06.08. Vervlogen dromen








*KLIK*
Nouvelle Vague - Say Hello Wave Goodbye
Openen in nieuw venster en klein maken




Vervlogen dromen
gooi maar
bloemen in de lucht
jaag je zorgen
op de vlucht

te lang heb ik
de stenen meegezeuld
die lagen op mijn pad
en die ik nooit vergat

heb ze gestapeld
tot monumenten
er afstand van genomen
als vervlogen dromen




kwetsbaar
in het eerste licht
hoe vrijheid heette
was ik al lang vergeten

maar ik zag
de bloemenwei
plukte ze en voelde me
sinds lange tijd weer vrij

wil melker









16 opmerkingen:

  1. Je vrij voelen en zijn is het beste wat je kan overkomen.
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoopt toch dat iedereen een gevoel van vrijheid mag ervaren. Helaas zijn er altijd weer mensen die dat voor een ander willen bepalen.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos. Je vrij voelen is heerlijk.
    En je ontdoen van alle meegesleepte stenen geeft
    ook weer ruimte in je ziel. Ik wens je een heel
    prettige zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrij zijn is het mooiste wat je in je leven kunt zijn en kunt voelen vind ik
    Echt vrij zijn laat je zijn wie je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedicht en dito foto's... Weerom zo'n mooi momentje dat we bij jou mogen beleven, bedankt lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi gedicht Klappertje!
    ('k Heb het even gekopieerd. Dank!)

    Fijn weekend lieve Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar blijft wel iets van hangen !! Mooi Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig gedicht...

    en subtiele fotografie

    prettig weekend Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het proces dat vrijheid heet... Langzaam jezelf ontdoen van alle zelfopgelegde en knellende banden.. totdat je eindelijk bij je eigen vrijheid komt! Gaaf Dien, ik vind het prachtig!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ons rugzakje weegt hé na al die jaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend gedicht, hoe vind je ze altijd weer, en als je er geen vind dan schrijf je er zelf wel een :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben niet zo creatief dat ik er monumenten van kan maken, ik draag ze dus nog maar met me mee....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou dat blaadje al vanaf vorig jaar herfst op je hebben liggen wachten, Dien? Het zou me niet verbazen.Jij, met je arendsogen, ontgaat weinig.
    Ik ben blij dat ik in therapie gegaan ben. Het is een lange weg maar elke stap in het proces heeft zijn waarde.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vervlogen dromen.
    Het idee maakt mij een klein beetje triestig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥