One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-08-2016

19.08. zeilen op de wind








*KLIK*
Willeke Alberti - Zeilen op de wind van vandaag
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik gooi het er nog maar eens in,
mijn lijflied,
zeilen op de wind van vandaag,
want jawel hé,
gebeurtenissen laten zien,




dat het écht wel belangrijk is om vandaag te leven
en niet te denken aan morgen,

want we moeten het allemaal nog maar meemaken,




"leef" alsof het je laatste dag is,




zei ik gisteren nog tegen een vriendinneke,
mijn dagen vliegen zó vreselijk hard voorbij...
ik benut elke van de 86.400 seconden,
elke dag weer ...
want je kunt niks meenemen naar morgen hé.




De spinnenwebben hangen al weer in het bos
de nakende herfst jongens..

en jáá ik weet dat je het niet wilt horen maar ehhh


"JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG "


zó dat is er uit...
:-)

xxx













21 opmerkingen:

  1. We hadden van de week een spin in de badkamer... owh wacht maar zegt Shirel... dan zet ik hem wel even buiten... Niets niet klein spinnetje he.... Het ging wel moeilijk, want de spin was snel... maar ze heeft het gewoon gedaan.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De natuur gaat haar eigen gang.
    Op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer je elke dag leeft alsof het je laatste is, dan komt dat toch ook ooit eens uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos. Zeker moet je zeilen op de wind van vandaag.
    Al hebben de kinderen nog schoolvakantie in het zuiden,
    voor mijn gevoel is de zomer eigenlijk bijna voorbij, het licht
    wordt zachter, de lucht is leeg, want de zwaluwen zijn hier weer
    vertrokken, ik mis ze gelijk, zeker de gierzwaluwen die hun geluid
    altijd zo duidelijk laten horen. Ach ik kijk wel al uit naar de
    dag dat ik volgend jaar de eerste zwaluw weer zal zien. Maar
    in de tussentijd, maar leven en genieten van iedere dag die je
    krijgt toebedeeld. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zolang het een rustige wind is...
    mooie kantwerkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk... want over die zeilen hebben we gelukkig ook nog niets te zeggen, in tegenstelling tot de wind :-). Ik zeil mee hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dagen vliegen ook voorbij.
    Als ik het zo bekijk is mijn leven zo voorbij.
    Het gaat zo verdomde snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja,......je hebt helemaal gelijk en de herfst (ook van het leven) kondigt zich al aan.
    Mooie log weer ,Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of het snel gaat kan er over meepraten.........als ik nu bedenk wat er al voorbij is Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet alleen de dagen vliegen voorbij, ook het jaar! Alweer augustus en de prachtig gefliepste spinnenwebben hangen er alweer!
    Fijn weekend Klapperdeklappertje XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. subtiele foto's van die spinnenwebben Roos

    de herfst kondigt zich wel aan, maar eerst genieten van die zomerse dagen

    groeten


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Herfst... najaar vind ik ook heel mooi, Rooske!
    Hoe je iedere keer weer afscheid moet nemen...
    en dan volgt er een tijdje van rust en bezinning...
    maar dan ja... voorjaar... zo mooi... ik hou wel van die levenswiel :-))))))))))
    Lieve geniet-groetjes van Anna
    en een heel fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja zeilen op de wind precies! Mooi!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende en tegelijkertijd tedere foto's.
    En ja, men weet niet wat morgen brengt.
    Zo kreeg ik tijdens het weekend mijnheer Meunière
    op bezoek. Hij nam me mee in de dwaaste mallemolen
    die er maar bestaat. Madame de dokter bevestigde het.
    Weer een pilleke meer. En...bovendien het 't zit in de familie.

    Ondertussen pikkel ik al weer rond.
    Dag lieve Dien, ook voor jou een fijn weekend.

    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leef je leven en pak de dag.
    Ik doe dat ook maar komend weekend (als ik weer vrij ben) wordt het herfst!!!
    Nahja..... de spinraggen hangen momenteel niet alleen in het bos maar ook al in de hagen en struiken!!!
    Geniet van de dag lieve Dien.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig lied, Zeilen op de wind van vandaag ben met je mee gevaren op de klanken van Willeke. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Klappertje. Een schitterende song hé en je begeleidende foto's mogen er ook zijn!
    Jou moet ik niet zeggen van het moment zelf te genieten, jij bent nu eenmaal een echte levenskunstenaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik bekijk het per dag (-: maar ben wel van plan er elke dag het beste van te maken. En soms zijn er uitschieters en die voelen zo fijn. Dan lig ik 's nachts met een lach wakker. Zeker als je bedenkt dat wij in vrijheid in Nederland wonen...
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb vandaag geen tijd om aan morgen te denken, er zijn nog zoveel dingen die na morgen nog gedaan moeten worden......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt weer helemaal gelijk.
    Maar het is zo verleidelijk mooi om uit te zien naar een mooie gebeurtenis in het verschiet.
    Fijne fotoserie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥