One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-02-2018

15.02. Fantasie









*KLIK*
Norah Jones-Sunrise
Openen in nieuw venster en klein maken




Weet je nog dat de mier een briefje schreef aan de eekhoorn..
op een berkenbast..?




Of merken jullie de boodschappen niet op,
die her en der liggen :-)




Soms hé,
zou ik willen...
voor heel even maar hoor
Dat mijn fantasie me even met rust liet




Dat ik geen stem van bovenaf hoor van de olifant,
die graag in bomen wilde klimmen




En er steeds met wild geraas weer uitkletterde
wat een "dombo" :-)




Of dat Pinnemuts me binnenvroeg voor een koppie beukennoten thee
Gelukkig was hij vandaag niet thuis,
zeker boodschappen doen met z'n vrouw




Of iets heel erg romantisch aan het doen met zijn
kabouterinneke
gezellig samen naar kunst kijken:-)




En stiekem samen zoenen achter een kusjesboom
Want die zijn er in het bos waar ik wandel héél erg veel :-)




een 5 sterren zoen bos zeg maar
:-) dus wie wil.....
geef ik het adres wel door




Er zijn van die dagen
dat alles mooi is en alles naar je lacht




En je fantasie overuren maakt:-)
héél vermoeiend zeg ik je...
héél ergsterderre
Dus ja...
Héél even zou ik soms wel wat minder willen hebben

morgen weer een dag:-)
Ik heb er nu alweer zin in :-)
xxx









47 opmerkingen:

  1. fantasie bepaal je zelf, dat is het mooie er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's ... je fantasie zou er inderdaad overuren van gaan draaien. Even op pauze zetten kan deugd doen dat is waar maar niet altijd even makkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het fout Klapper.. het zijn geen fantasieën, maar werkelijkheid. Alleen niet iedereen heeft het vermogen om dat te kunnen zien. Wees blij dat jij dat wel ziet. Je bent uniek.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. net als jij di Mario, jij bent altijd zó heerlijk positief, een fijne kerel

      Verwijderen
  4. Goede morgen Roos. Het is toch heerlijk om al die dingen te zien,
    dat moet je helemaal niet kwijt willen. Ik ben het met Di Mario
    eens blij zijn dat je zo kunt kijken en niet te pragmatisch te zijn.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ja natuurlijk Haba, ik ben er ook wel blij mee, ik hoef er ook niet helemaal vanaf te komen, maar soms wat rust in je hoofd is wel lekker toch :-)

      Verwijderen
  5. Wat had jij een mooie dag....jeetje....wat een uitgelaten stemming....😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. elke dag Leo:-) als je honden hebt, is dat extra geluk en uitbundigheid toch :-)

      Verwijderen
  6. niet doen Dien, fantasie mag je niet inbinden
    laat die maar vrij en vrolijk door je heen gaan
    door fantasie kan je de wereld aan, toch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut An, ik kan me op de m2 vermaken... hoef niet op wereld reis:-) ik reis in mijn hoofd,
      jij ook toch :-)

      Verwijderen
  7. O heerlijk Dien, het kind in jou zit er nog steeds en dat bedoel ik als een compliment!
    De vijfsterrenboom vind ik een grandioze vondst :-)
    Zoals Barry Stevens zou zeggen: Doorgaan, vooral doorgaan!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begrijp het Petra:-) ja dat kind is er niet uit te meppen denk ik,
      heerlijk lachen en dollen, een van de fijnste dingen, en nu samen met Caatje, nóg leuker :-)

      Verwijderen
  8. Zonder fantasie zou het maar een saaie boel worden. Heerlijk toch die fantasie van jou.Daar door
    zijn je foto's ook weer prachtig.
    lieve groetjes
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig blog, met toch ook iets om over na te denken. Persoonlijk vind ik fantasieloze mensen nogal saai.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja Edward dat is wel zo. maar té veel fantasie, maakt ook wel eens moe hoor, :-)

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtig wat je allemaal laat zien.
    Super mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk dat je al dat moois ziet en met ons deelt.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het ligt vaak aan je voeten Hilly, :-) te wachten op een paar ogen :-)

      Verwijderen
  12. Hohoho... niets meer aan doen...
    Laat je fantasie juist de vrije loop.
    Ik vind het zoooo leuk!

    Dus... Klaprooske... wij gaan niet inkrimpen.
    Nee: we gaan uitbreiden.

    Wij willen meer. Elke dag weer meer.
    Wordt tijd dat ik weer een met je mee ga lopen in het bos.

    Xxx, Das

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhhhhhh gezellig, dáár verheug ik me énorm op :-)
      say when Das, :-)

      Verwijderen
  13. Goede morgen lieve Klapper.
    Oooo, blijf jij maar zoals je bent en laat steeds je fantaste de vrije loop want dat maakt je juist wat je bent: een heerlijke vrouw!

    Jij, mooi mens,
    uniek, schitterend en intens
    Jij, mooi mens,
    staande op het randje van de tijdgrens
    Jij, mooi mens,
    levendig, passievol en onbegrensd
    Jij, mooi mens,
    als in een muziekstuk vervolg jij langzaam
    jouw weg richting het slotcadens
    © Joukje de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor deze mooie foto's en je fantasietjes. Ze kleuren mijn dag want ik zit aan mijn bureau en moet nog 'n hoop papierwerk doen. Leuk om met je mee te wandelen door het bos. Ik kan het zelfs ruiken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) och arme, zal ik je een dagje komen helpen, ik ben erg goed met de papier versnipperaar :-)
      kom maar wandelen hé, je bent welkom :-)

      Verwijderen
  15. En altijd maar weer kan ik genieten van ALLES wat jij neerzet.
    Gewoon doorgaan...
    Het hoge noorden groet je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Minke,
      heb vanmorgen nog aan je gedacht, hoorde je je oor tuten :-)

      Verwijderen
  16. Mooie foto's en fantasievolle gedachten ... net wat ik even nodig had om mijn hoofd leeg te maken voor de start van de 10 km. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. phewwwwww wat fijn dat onze deelnemers zulke trouwe fans hebben Jan :-)

      Verwijderen
  17. leuk dat je dit allemaal met ons deelt Roos


    ik hoop maar dat mijn fantasie geen loopje met me neemt

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk ,je fantasie.
    Ga daar maar lekker mee door,Dien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig ,nee blijf jij maar heerlijk dromen Dien dan kunnen wij een klein beetje van die kunst leren misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantasie??? Welnee!
    De pure mooie werkelijke wereld die helaas nog te weinig onder ons waarnemen...
    Ga vooral door
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantaseren is heerlijk. Maar 'te' kan lastig zijn.
    Kom misschien omdat je ouder wordt dat je overal wat inziet. Gewoon Hanny had dat ook heel vaak. Kun je je dat nog herinneren?
    Ik begin er ook al wat 'last' van te krijgen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon Hanny, jazeker herinner ik me haar nog....
      :-) wat doe jij om het stil te krijgen :-)

      Verwijderen
  22. Je fantasie is je toverkracht die jou door het leven sleurt. Daar profiteren wij dan weer van mij. Ik ken níemand met zoveel oog voor bijzondere vormen en verschijningen in Moeder Natuur. En dan heb je ook nog het talent om de mooiste foto's te schieten. Ik val graag in herhaling: je bent een moordwijf ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zouden we zijn zonder fantasie... zonder fantasie zijn er ook geen dromen meer.
    Geniet maar van je wondere fantasie,ze stelt je in staat om dingen van uit het niets te maken.
    Te scheppen dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoop voor jou dat je fantasie je nooit gerust laat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥