One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-02-2018

Carnaval 2018









*KLIK*
De Kleinkeinder - Doet oewe jas maar aan
Openen in nieuw venster en klein maken


Dank jullie wel voor alle lieve verjaardags wensen voor m'n zussie,
Ze gaat ze vást allemaal lezen.... dat weet ik :-)

en nu Dien?
Carnaval vieren ??

"nope"
Maar wel lekker "niks doen" ik was gisteren al begonnen
maar toen heb ik het niet afgekregen
dus daar ga ik nu mijn best voor doen..


En trouwens....
wist je dat




ze in het bos óók carnaval vieren ?




En zachtjes hoor ik achter me fluisteren
"flappie"
Gij spoort niet :-)




:-)
Dat denk ik ook,
maar tóch viert het bos carnaval
en wij lekker niet:-)




wij blijven heerlijk warm, gezellig knus thuis
en blijven vér van alle feestgedruis
we sluiten de tent een paar dagen:-)




want dat gelal,
dat kan ik bijna niet meer verdragen
Veel plezier allemaal
Maak het maar gezellig,




En dan,laat in de nacht of vroeg in de morgen

Langs Here wegen
weer naar huis zwalken,
uitkijken hé,

En iedereen die in de sloot ligt onderweg,
oprapen en mee naar huis nemen hé,

Niemand achterlaten :-)

"alaaf, alaaf, alaaf,
xxx








30 opmerkingen:

  1. De foto's zijn heel mooi, eigenlijk is het kunst. Met carnaval heb ik helemaal niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier tijdens de carnaval, de bomen zullen het allemaal wel voorbij laten gaan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou van het bos carnaval...moest vandaag nog aan je denken ik zag 3 reetjes in de bovenpolder zo mooi zo mooi en net......de camera niet mee
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carnaval doe ik niet aan. Binnenkort ga ik verkleed als de man in black tijdens poeriem. Dat is veel gezelliger.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Overal waar katholieken zijn wordt het gevierd, maar op de ene plek natuurlijk massaler dan op een andere plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met carnaval heb ik niks, met niks doen dan weer wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, je bomenfoto's zijn weer mooi. Hier zijn veel carnavalsvlieders
    dit weekend, ze verkiezen de rust van zee en strand boven de lol van de zotten.
    De zon schijnt, de sneeuw is verdwenen dus hier kun je prima een strandwandeling maken.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto’s. Heerlijk nietsdoen. Ik zit in het zonnetje. Met een haakwerkje naar de olympische spelen te kijken. Zo fijn.
    Geniet van het weekend , Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carnaval is altijd al aan mij voorbij gegaan. Ik kijk liever naar de Olympische Winterspelen dit jaar. :-)
    Maak er een mooi weekend van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dien wens je warme en gezellige dagen!
    binnens huis..........
    carneval gaat aan mij voorbij.
    lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon lekker thuis, aan de verwarming met warme chocolademelk en een dekentje. Een boek lezen �� dus nee, geen carnaval voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met carnaval heb ik helemaal niets. Maar dat bos carnaval dat lijkt me wel wat.
    Je foto's zijn weer super mooi.
    Ik wens je een heel fijn weekend
    Lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je foto's zijn pure kunst. Dat jij niets met carnaval hebt, begrijp ik wel. Mij doet het ook niets, maar allez, gij zijt een Brabander, hej?
    Ik wil best iemand uit de sloot rapen maar ik neem niemand mee naar huis (-: Een hond maakt meer kans dan een mens (-:
    Heb je ook zo genoten van dat zonnige weer? Ga jij maar druk verder met niets doen.
    Liefs en een knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alaaf hik :-) proost fijne karnaval Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne zondag lieve Klapper en bedankt voor je al even lieve wensen.
    Knappe serie foto's en dito bewerkingen maakte je, ze zijn een plezier om te bekijken!
    Jij viert dus ook geen carnaval, net zoals wij. Maar ik mag wel graag kijken naar de feestvierders en de diverse optochten...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook geen carnaval voor mij, alhoewel ze in het hoge noorden ook wat van kunnen. Alaaf.
    Ben ook bezig met niets doen en dat wil ik de hele dag gaan voort zetten. Alaaf.
    Prachtige foto's weer Dien. Je neemt er toch wel eentje of twee....op carnaval hé? Alaaf.
    Blijf genieten van het leven...... ALAAF.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Klaprooske,

    vanmorgen was ik aan het strand en weet je wat?
    De golven vierden carnaval... alaaaaf zongen ze en nóg een keer alaaaaaf....
    Iedereen werd er vrolijk van en begon te springen.. ja, echt: je moet het gezien hebben!
    Er liep geen enkel sacherijnig mens en zelfs zag ik iemand een sprongetje maken.
    Echt carnaval...

    Dag lieve schat... alaafkes van Das

    BeantwoordenVerwijderen
  18. knappe foto's Roos


    geniet van deze dagen

    Alaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zottefeest laten we ook voor wat het is... maar Allaaaaaaf voor de liefhebbers.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi uitgedost die bossen, as ze maar niet gaan hossen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dus niet iedereen in het zuiden viert carnaval. Jullie gaan even lekker cocoonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie bewerkte fotos weer!
    Nee, carnaval vind ik afschuwelijk;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat karnaval gedoe heeft me nooit geinteresseerd. De oorsprong van dit gebeuren is niet echt meer bekend bij de meeste mensen. Het word meer en meer een ordinaire zuip en vreetpartij. Lekker knus thuisblijven, een goede film, een spannend boek, wat praten met elkaar, lekker knus. Zalig hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. voor mij ook geen carnaval. Wel toen de kinderen klein waren maar nu niet meer hoor.
    Ben wat gaan wandelen, helaas kwam de wind van de verkeerde kant want ik hoorde al die carnaval geluiden Kon dus niet echt genieten van de stilte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al woon ik nu meer dan 30 jaar in het zuiden van het land, het virus krijgt me maar niet te pakken! Ik ben een blijf een meisje van boven de rivieren en dus... geen carnavalvierder! Gek he??

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij kennen Carnaval totaal niet, maar het ziet er altijd héél gezellig uit.
    Hele mooie bewerkingen op je foto`s vooral de laatste

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee Roosje Klap, voor mij geen carnaval hoor. Nuchtere westerling die alleen
    gedijt in kleine groepen. Maar je foto's zijn weer onnavolgbaar mooi.
    Ja, ik ben er weer. En naar ik probeer, weer frequenter.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog een dagje Alaaaf, maar dan is het voorbij, Aswoensdag.
    En vele hebben een niet zo heldere blik. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alle paddenstoeltjes in polonaise door het bos :D. Geniet jij maar lekker in stilte Roosje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥