One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-02-2018

27.02. Woe wei.








*KLIK*
Julia Ohrmann & Mehdi Aminian - Persian Ney & Indian Bansuri - Call of the winds
Openen in nieuw venster en klein maken




“Hoe doe je dat eigenlijk Poeh?
“Hoe doe ik wat?” vroeg Poeh.
“Zo moeiteloos worden”.
“Och, ik doe niet zoveel van het een of het ander”, zei hij.
“Maar al die dingetjes van je worden toch maar gedaan”.
“Die gebeuren gewoon zo’n beetje”.
Doen zonder te doen
van wei woe wei, komt vanzelf Tzoe Jan... zelf zo
Dat betekent dat de vanzelf gebeuren, spontaan



Kijk dat kleine lieve poeh beertje

dat kan je machtig mooi helpen,


als je het zelf even niet weet


Je zou 'm toch te pletter knuffelen:-)

Dank je wel dat jullie de petitie hebben willen tekenen

elke stem is er een , en laat de dieren in de oostvaardersplassen

een beetje dichter bij een dierwaardig bestaan komen

xxx










15 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos. Vandaag weer een asieldagje.
    Mooie foto zo die berk van onderaf bekeken.
    Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto is schitterend zeg. Ik laat al enkele jaren mijn stem horen tegen dit dierenleed, maar hopelijk nu heel nederland mee doet, werkt het een keer.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi het licht gevangen
    als het nu nog zo mooi kan worden voor die dieren, dan zijn we er helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe foto.....fotorantje heeft gelijk....👍👍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fraaie foto Dien. Bij Woe wei, dacht ik eerst dat je Chinees had geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klappie,

    ik heb "Woe wei" even opgezocht; de letterlijke betekenis is: "Niet doen..."
    Maar ik zie ook staan: weten wanneer wel te handelen en wanneer niet.
    In het geval van de Oostvaardersplassen: wél handelen!! Doe er iets aan SBH!

    Ik krijg steeds meer de pé aan die lui van SBH.
    En daarom heb ik de petitie getekend.
    Laat ze niet verhongeren....

    Mooi genomen, die berk! Een heel bijzxzonder standpunt.
    Ik luister terwijl ik de foto zie naar die mooie Perzische muziek.
    Sprookjesachtig...

    Dagdag!
    Xxx, Das


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto van die boom met een erg mooie lichtval.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "We" hebben al ruim 9700 handtekeningen opgehaald. Die 10.000 wordt gehaald!
    Weet je waarom de PvdD niets doet? Ze zeggen: "Dankzij de VVD heeft de Tweede Kamer niks meer te vertellen over de Oostvaardersplassen. Die hebben het dossier van de Ovp met steun van het CDA verplaatst naar de provincie Flevoland. Daardoor worden er geen Kamervragen meer over gesteld, maar zet onze fractie in Flevoland zich hier nu voor in."
    Dat dossier is sinds 2015 in handen van Flevoland. Het moet terug de Tweede Kamer in! SBB want zich god.
    Je foto is práchtig. Ik heb 'm opgeslagen. Kon het niet laten (-: (-:
    Dag liefie. Ik ben zó trots op jou! Jij onderneemt actie met dat grote hart en je tien vingers. *smak*
    Fijn om je woorden over Poeh te lezen. We moeten positief blijven maar het valt verdomd niet mee.
    We houden vol, hè? ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig met dat mooie camerastandpunt Roos

    nu de dieren nog

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto 😊 En de Tao van Phoe is beslist een boekje dat je gelezen moet hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tussen het draaien van je linkerzij op je rechter- toch minstens drie keer iets positiefs he Roos :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een mooi voorbeeld van een boom die 'tot in de hemel groeit'
    Hopen dat het verhaal van de dieren in Oostvaardersplassen een goede afloop krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knappe foto meid en jouw initiatief om deze petitie op je blog te delen is dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥