One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-02-2018

21.02. Ra ra








*KLIK*
Hamtaro's Hamster Dance
Openen in nieuw venster en klein maken




Om gek van te worden :-)
jongens...
het is al wéér véél te lang geleden dat we een rara hadden :-)




whoooo hooo,
hier is er weer een:-)
so joe tell mie, whot is isssssss
Is it ee flouwer, is et an enniemal.... is it eee stoon....:-)
or perheps ee plant??




Or meebie a tree?
or meebie a bug?
or e doggies noos :-)

joe tell mie whot is it amigo's...

Ehmmmm ik ben om te kopen voor tips:-)
stuur me dan een originele vraag via de mail

klaprooskeapenstaartjegmail.com
en wie weet.....
ga jij de geschiedenis in al topppppppppperrrrrrr van mijn blog :-)

ik kijk uit naar jullie antwoorden :-)

"Kietel mijn hart baai oll miens " :-)

xxx







23 opmerkingen:

  1. Owh.. .... Klapper.. een bonsaitreurwilg dacht ik aan, maar dat klinkt zo klein en zo terneergeslagen. Een carnavalshoed, maar valnakar, dat is toch niet jouw ding. Heb je niet nog een hint. Iedereen wacht ook lekker met reageren totdat er meerdere mensen hebben gereageerd.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan natuurlijk weer van alles zijn, maar dat is het natuurlijk niet, uiteindelijk blijkt het toch weer iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, het lijkt wel de schaduw van een wapperende sjaal op het strand.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schaduw op een duinplant misschien...:)

    Ik ra ra, ra maar wat:)

    Fijne dag.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de staart van een hond die in zee/water geweest is?
    en aan de sjaal had ik ook gedacht maar dat zei Haba al

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaproosje.

    Ik denk schaduw van een boomstam met mosjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit te denken (dat doe ik weleens) aan de schaduw van een knotwilg op het ijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik gok op de schaduw van een knotwilg,
    maar die druppels dan?

    Je weet het spannend te houden, dat wel.
    groetjes
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk de schaduw van mosjes op een geknotte wilg ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets van een schaduw van een plant op het strand of in de duinen .Maar dat idee had Hilly ook al ,ben dus niet origineel
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie alleen maar kleine zandkorreltjes, wat die vreemde schaduw daarmee te maken heeft, is me volkomen duister.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je een mail gestuurd, ben reuze benieuwd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op foto 1 'zie' ik een paaltje met o.a. haarmos.
    Als dat niet zo is, dan zie ik het dus fout!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja. Je maakt het ons niet makkelijk. Ik houd het op de schaduw van een van je honden die net gezwommen heeft.
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'k peins driefoto's kan anders niets bedenken !! rts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whoeha...het lijken de vingers van Eucalypta de heks wel. Met vreselijke enge nagels. Pas maar op dat ze je niet wil pakken!
    De rest hoeft niet meer te raden want ik heb het goede antwoord *proest*
    Haha, jij met je hondenneus (-: Dat muziekje dat je erbij hebt gezet. Ik dacht: misschien is dat een verborgen tip (-:
    Wat die korrels zijn...Het zou suiker kunnen zijn. Gemorste suiker op de vloer.
    Ik ben benieuwd.
    Baai baai darling ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, schitterende foto's, heel mysterieus ook en ik ben heel benieuwd naar de oplossing van deze rara!
    Zelf zie ik er de schaduw van een boom of plant in maar ik zal het wellicht volledig verkeerd hebben hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :-) leuk bedacht allemaal, maar ................................
    ........................................
    ..................................................
    ...................ehhhhhh
    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeehehehehe
    ....................................................
    ..................................
    ......................
    nee.
    toch niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Roosje ik ga voor penselen in een potje.
    Gezellig dat je langs kwam op mijn blogje �� was alweer een tijdje geleden.
    Hartelijke groetjes en een fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello darling...

    inmiddels weet ik dat het een poepebedje is en dat kan zingen:
    poepe kakke scheetje in je blote reetje
    poepe kakke strontje in je blote kontje...

    Dat zong Tamar altijd toen ze een jaar of 3 was...

    Baaaai baaai...

    X, Das

    Oh ja... vond een paar glinsterende hartjes verderop in het gras.
    Zal ze je toesturen... ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga voor mosjes in een pot. Ik ben netjes bij het oudste logje begonnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥