One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-02-2018

20.02 "Flats"









*KLIK*
Gare du Nord-Pablo's Blues
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik bleef wat langer hangen,
treuzelde meer dan goed voor me was,
daarom was die auto sneller,
en zag ik niet die plas,


"flats" daar kregen we een plens,
vies nat koud water over ons vel,




* bwaaaaaaaah* zei ik...
en nog wat,
maar dat klonk niet zo fris




sodeknetters, dat is balen,
zeker als het ook wat kouder is...




trap ik ook nog in een drol,
die niet van mijn honden is...




chaos is compleet,
en een zekere lachbui maakt zich van mij meester
zoiets overkomt me nooit....
nu ja, zelden..:-)




De goeie man aan het kruis,
kon me niet behoeden
voor een natte broek,:-)




Een ding kan het maar goedmaken,
dat zijn deez mooie blommekes

xxx










47 opmerkingen:

  1. Gelukkig maken dit soort bloemen elke piepdag weer goed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) een piepdag :-) whahahaha die houden we erin, da's een leukie :-)

      Verwijderen
  2. Dat fluitenkruid is geweldig om te zien. Ik ben nog niet verder dan krokusjes... maar wel met veel kleuren.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou the blues krijg je wel met deze foto's.
    Een koud bad en een warme drol en dat allemaal op een dag. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind regen ook nooit leuk, maar daar trekt de regen zich natuurlijk niks van aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee doorgaans gaat de natuur lekker haar gangetje, en dat is ook goed :-)

      Verwijderen
  5. Er zijn van die dagen.....tjsa."?....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja..... gaat het weer een beetje bij jou en je zieke diertje??

      Verwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooie bloesemboom om een natte
    broek weer goed te maken.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sprong naar deze post omwille van de verwijzing naar de gare du nord. Heb daar veel tegenover gelogeerd in Parijs.
    Die bloesems: dat is toch ook nu niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel toch wel pieterbie, de prunus is heel erg vroeg erg jaar :-)

      Verwijderen
  8. Ach gossie de possie, natte broek en niet van het lachen, da's balen! En dan ook nog een drol, gelukkig zat die niet in/op je broek! :D
    Maar meid meid, wat zijn de blommekes mooi! Dat zijn de goedmakertjes van de dag!
    Dikke knuff XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maar wauw zeg, zo mooi, die bloeien al, die zullen ook water gekregen hebben net als jij
    grappig verhaal, alleen minder grappig als je je wandeling moet starten met een natte broek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha, ik werd er wel giebelig van... dacht dat is vast de wraak :-)

      Verwijderen
  10. Hahahaha, leuke teksten Dien. Deze prachtige foto's hebben vast alles weer goedgemaakt toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Oeps nat pakje, maar gelukkig heb je de mooie foto's kunnen maken.
    Mooi die bloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Steek het maar op dat prachtige lenteleven dat zich zo mooi aankondigt, je zou voor minder afgeleid zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Klapper!

    Wat een lekker muziekje...
    Die scheurende gitaar en die blues-stem.
    Echt lekker...

    En dan die prachtige bloesem: ik voel het voorjaar, hoewel we nog wel een paar koude dagen krijgen.
    Die bloesem... ik ga ere altijd onder staan, zet mijn ogen open en slurp de kleuren naar binnen.
    Zoooo goed voor je "mind"!

    Hoppa!
    X, Das

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die koude dagen blijven weg Das, want we willen ze niet meer :-)
      ga jij maar lekker onder deze vroege bloesem staan, je zult zien dat er nog véél meer komt :-)

      Verwijderen
  14. Prachtig die bloesem. Jammer van de natte broek.
    Lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik dacht even dat je er met de trein op uit was..

    een natte broek..

    maar de foto's maken dit wel goed

    prettige dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) met de trein ?? ik geloof dat ik dat niet begrijp willy, maar soit,
      de bloesem is zalig hé

      Verwijderen
  16. Bloeit de prunus al half februaar
    maak je dan maar op een late winter klaar ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie prunus Roosje, de natuur is in het verre zuiden al behoorlijk aan het groeien en bloeien zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ans, lekker wel toch, ik vind het wel tijd worden voor bloesems:-)

      Verwijderen
  18. Prachtige bloesem, deze mag van mij een volgende keer ook in een boeket zitten.
    Je houdt er -naast een natte broek- een heel mooie serie aan over. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geweldig mooijammer voor de bloesem dat er erg koud weer opkomst is,maar hier kunnen we alvast heerlijk van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze bloesem stond er vorige week al bas, heeft een mooie tijd kunnen bloeien :-)

      Verwijderen
  20. Alle goede dingen in drie-en vandaag...ggrrr..peohpoeh.. ik hou het nu maar kort...mooie bloesem foto`s....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie die bloesem Dien, zonde dat er ook zoveel narigheid bij betrokken is zou je aan de foto niet zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben het alweer vergeten Bram :-)
      de bloesem pikte al mijn sores in :-)

      Verwijderen
  22. De zon op deze koude winterdag.
    Bloesems op mijn scherm.

    Meer kan een mens niet wensen toch...

    Bloemengroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En wat een prachtige blommen zijn het ... die kan niemand je alvast meer afnemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dien, Dien, Dien...bloesems zijn de opium voor mijn ziel (-: (-:
    Wat een immens fijne blommekes. Zo teer, zo fijn van kleur.
    Ik heb een bos paardenkastanje gekocht bij de bloemist. Ze staan zo mooi te zijn in de vaas. Af en toe steek ik m'n neus erin maar ik ruik niks...
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Om zo iets moois te kunnen fotograferen... daar heb je toch wel een natte broek voor over hé.
    Heb je die foto's nu gemaakt? Dat kan ik bijna niet geloven...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Er zijn zo van die (baal) dagen hé :-)
    Zijn die bloemekes nu al in bloei ??

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥