One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-02-2018

24.02. Rara oplossing








*KLIK*
Gidge - Dusk
Openen in nieuw venster en klein maken




En ik ben zo blij, zóóó blij,:-)
Dat jullie allemaal webbies zijn van mij


Jááááhhhhhhh geraden :-)
wat zijn jullie toch allemaal knappe koppen
* trots kijk*
webbies... ik ben trots op jullie




Het was inderdaad een pissebed
die hier lekker decadent met de billen bloot in mijn huis lag te spartelen
In mijn zandbak :-)




Inmiddels is die alweer weg, en de pissebed ook,
mooi beestje hé,
begrijp je nou dat er mensen zijn die dat vies vinden?

of er bang van zijn :-)

ach ja jongens...
zoveel mensen zoveel zaken hé.


Dank je wel voor jullie enthousiaste raden :-)

ik ga vast zitten broeden op iets nieuws:-)
reken maar van Yes
xxx










27 opmerkingen:

  1. Alle lof voor je foto techniek Die, prachtig gedaan.
    Mijn reactie was een hard "haha" een pizzebed!
    Dus geen draag. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha nee Hans, ik heb je wel op het verkeerde been gezet hé :-)

      Verwijderen
    2. Ja, dat mag je zeggen.
      Heb je de pissebed wel weer op de pootjes gezet?

      Verwijderen
  2. Haha wat grappig Dien, ik zat er niet ver naast met mijn basilicumplantje ;-) De rest had ik wel goed, zand en haren!
    Ik kijk uit naar je volgende raadsel, leuk hoor!

    Fijn weekend en vergeet je muts niet op te doen!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) echt wel Petra, maar ik vond het wel erg grappig:-)
      heerlijk om gezellig t e lachen op de vroege morgen toch :-)\

      Verwijderen
  3. Ik geef toe dat ik het niet geraden heb. Maar ja, ik heb dan ook nog nooit op de knieën gelegen om een omgekeerde pissebed te zien spartelen ...
    Maak er een mooi weekend van, klappertje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je ziet ook niet elke dag zulke mooie schaduwen toch Jan :-)

      Verwijderen
  4. Mooi op de foto gezet hoor. Zonder hint was het echt niet gelukt.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wahahah...een pissebed. Nooit opgekomen:)


    Fijn weekend.
    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha nee daar was ik nooit opgekomen
    broed jij maar verder, daar komen alleen maar leuke dingen van

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Klapper en een fijn weekend gewenst.
    Ik heb het dus niet geraden zoals ik al had verwacht, wie denkt nu aan een pissebed die met de pootjes omhoog in je zandbak ligt hihi? Maar blijkbaar zijn er wel enkele volgers van je die het hebben geraden, proficiat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Super gedaan, ik zat er goed naast ;-))

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's van een simpel, maar oeroud, beestje. Moet meteen aan Jan Wolkers denken hoe hij over torretjes en pissenbedden kon praten. Een beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zat er flink naast. Ben blij dat ik niet heb mee gedaan met raden.
    Fijn weekend.
    groetjes
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja das heel iets anders dan een Duinplant haha ,ik was er niet opgekomen .
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je goed kijkt naar insecten, zie je de schoonheid van moedertje natuur ook in het kleine bevind.


    Flinke achterstand met alles, ...
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zat ik er maar een heel klein beetje naast (-: (-:
    Wat een mazzel dat die pissebed op z'n rug lag, want jij had 'm er niet opgelegd.
    Je hebt er een onvergelijkbare foto van gemaakt!
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende foto's, Klaproos. Hij zal het niet fijn gevonden hebben zo op de rug, een zonnetje is niet wat hij zoekt.
    Nog een fijn weekend verder. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. daar zou ik nooit opgekomen zijn

    prettig weekend Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou zeg, had ik nooit kunnen raden...lol...ik vind het trouwens best akelig uitziende beestjes maar ik ben dan ook niet echt dol op insecten...brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn prachtige beestjes. Maar ze horen natuurlijk niet op hun rug te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, ik was warm. Het was wel een insect. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥