One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-10-2017

23.10.Lekkere dikke rooie








*KLIK*
Toon Hermans - Ballonnetje
Openen in nieuw venster en klein maken




Hoe gelukkig kun je zijn




een handvol lekkere dikke rooie




wat zijn ze toch mooi




elk op hun eigen manier




net mensen




de vliegenzwam




waarschijnlijk,de meest gefotografeerde paddenstoel




ik kan het niet laten,
om ervoor door de knietjes te gaan




Maar het feest is bijna afgelopen




als het kouder gaat worden
is het feest voorbij




Deze dromen zijn allemaal uitgekomen




en zijn er volgend jaar weer




webbies,
geniet van het leven,

Het kan zó over zijn

xxx









23 opmerkingen:

  1. Zo zie ik ze toch het liefst, puur natuur. Schitterende serie, Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,dit zijn toch wel de mooiste paddenstoelen...de vliegenzwam.
    Ik ben er helaas dit jaar nog geen tegen gekomen.
    Maar misschien lukt dat nog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, ik geniet van alles wat
    er te genieten valt, het hele leven kan zo
    afgelopen zijn. Maar van jouw foto's geniet
    ik dubbel :) Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou het kan om in de natuur te wandelen. Alleen komt nooit van. Wij hebben geen auto dat ergens zomaar kan neer zetten. En dan lekker wandelen. IK zit ook met omstandigheden. Je weet het al. Ik vind jou foto's echt heel mooi om te zien. Ik heb eigenlijk nooit paddenstoelen gezien. Komt niks van bij ons. Paddenstoelen en zwammen is echt schitterend om te zien. Fijne week gewenst.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fantastisch Dien! een genot om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Dien! Ja ik vind deze ook de mooiste hoor.
    Gisteren waren wij In het bos en de meeste paddestoelen zijn al aan het vergaan helaas. Komt ook door de regen denk ik.
    (Deze niet opeten hoor haha)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar het is toch ook een schitterende paddenstoel Natuurlijk hoort die op de foto.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een serie prachtige foto's van deze ook voor mij mooiste paddenstoel Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Prachtig deze paddenstoelen.
    Mooi op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey poppedee...

    die eerste tekst!
    Die is zo verskriklek wijs! Ik zou willen, dat iedereen die gewoon ergens op zou hangen.
    Op de plee, in de lift, in de keuekn...
    En dan elke keer weer even lezen.
    Ik denk dat ik 'm ga uitprinten...

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag!
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dien ik vind paddenstoelen wel zo mooi,het zijn de kunststukken van de natuur
    je hebt ze zo mooi in beeld gebracht, vooral de vliegenzwam, dit blijft genieten!
    tot dat............
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw wandelwegen waren dit jaar weer ruim voorzien van vliegenzwammen. Je hebt ze zoals gebruikelijk weer op een mooie gevarieerde wijze in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de enige echte paddenstoel..Roos

    bijzonder knappe foto's en leuke ballonnetjes

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan.....
    Ik ben er ook zo dol op en hoop nog altijd die kabouter erop te spotten
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad de meest fotogenieke, denk ik.
    De vierde foto is mijn favoriet, de alleenstaande van onderaf. Maar de hele serie is van een grote schoonheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij ben je in het sprookjesbos geweest.......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, echt hun zwanenzang, hier zijn ze al helemaal paars geworden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja, ze zijn er ineens en net zo ineens weer pleite!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wou dat ik de tijd had om er van te genieten
    ik zal het moeten beperken tot jouw mooie bijdrages hier, vrees ik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het kan me niet schelen, het maakt me niet uit, hóe vaak ik foto's van vliegenzwammen zie, ik ze ze altijd te weinig (-:
    Helemaal als jij ervoor door je knietjes bent gegaan. Het zou je niet verbazen als jij ooit nog eens in gesprek komt met een echte kabouter. Eentje die zich alleen aan jou wil openbaren. Omdat-ie jou zieltje kent en weet dat het goed is...
    Blijf ze schieten, Dien! Stuk voor stuk pareltjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan het geloven dat jij het niet laten kon om even door de knieën te gaan voor het maken van deze serie weer heel mooie foto's van deze al even mooie paddenstoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In elk seizoen genieten van de dingen die de natuur op ons loslaat, mooi is dat !
    Hoe het zwakke kleine zo groots kan zijn hé ? !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥