One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-10-2017

08.10. Ik mis jou










*KLIK*
The Mission / How Great Thou Art - The Piano Guys
Openen in nieuw venster en klein maken




Of je nu een leven inloopt of eruit,
je schaduw zit je op de hielen
en een woud van borden
wijst, wijst, wijst.


Je loopt alleen, altijd alleen,
al weet je duizend mensen
om je heen, en loopt er soms
iemand een eindje mee.


Wandel op de middenweg,
niet tussen einde en begin;
je bent je eigen wandeling.
Je loopt een leven uit, een leven in.


Ingmar Heytze



2 jaar,
lijkt 2 dagen,
lijkt gisteren​,

Met jouw overlijden,
is een stukje kleur uit mijn leven verdwenen.


Jan 17.04.1944 - 08.10.2015
Ik mis je

xxx









35 opmerkingen:

  1. je broer he Dien ..... je grote broer
    Zou hij nu samen met mijn broer vanop een witte wolken watten huisje naar ons wuiven .... dag zeggen en over ons waken
    Willen we daarin geloven Dien ... jij en ik we missen onze broer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Lijkt inderdaad gisteren, Klaproos. Je hebt een mooi blog gemaakt, foto van het blad en het gedicht passen hier.
    De titel spreekt boekdelen, ik wens je sterkte. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst en een niet minder mooie illustratie.
    Een goed weekend gewenst, klappertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie tekst.
    En ja,wat kan een gemis groot zijn.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd gaat snel en toch lijkt dit allemaal zo kort geleden Dien, heel veel strekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Klapper, het wordt een heel moeilijke dag voor jou maar ik hoop dat de fijne herinneringen aan je broer zullen primeren op het immense verdriet dat je nog steeds om zijn heen gaan voelt... sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte en een dikke knuff!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte vandaag Dien. Ik ken het gevoel al is dat voor jouw geen troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos, ik wens je extra sterkte
    op deze dag vol herinnering. Haal de fijne
    dingen naar boven, Jan gaf vast heel veel
    mooie herinneringen als grote broer.
    Ik wens je een dag met warmte in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar er zit veel van hem in jou Dien,
    je broer was een groot natuurliefhebber zei je ooit
    zo is hij altijd bij je op een andere manier
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en tegelijk een beetje verdrietig, dat zijn altijd nare dagen, ik wens je sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. snik.
    Heel mooie tekst, hoor, ben er door ontroerd.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Mooi gedaan Klaproosje je gevoel zo in beeld en woord te uiten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemiddag Dien,
    Eerlijk gezegd zit ik ook ergens mee.Onze broer gaat ook niet goed.Snik.... Je hebt prachtig geschreven. Heel verdrietig dat je broer niet meer is. Ik weet dat je heel erg mist. Dit kan ik voelen bij jou.Ik ben erg stil van. Voor jou veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zoals je dit gevoel weer kunt geven, maar ik vind het een prachtig teken dat je hem zo mist, het tekent dat hij veel voor je hebt betekend, koestert dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dikke knuffel Dien en wat een prachtig gedicht...Tja, soms worden kleuren vager. Al ben ik ervan overtuigd dat ze niet helemaal verdwijnen en soms met een paar 'zonnestralen' ze weer even oplichten, zoals vandaag als je denkt aan de mooie herinneringen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je vooral veel mooie herinneringen vandaag.
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig verwoord en herkenbaar. Sterkte! Hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Dien,
    Twee jaar geleden alweer... Je lieve, zachte, grote broer met wie je zo'n goed contact had. En het gemis wordt alleen maar groter in plaats van kleiner. Rouw is rauw. Ik weet zeker dat hij ergens dicht bij je is als je door de natuur loopt. Jullie liefde voor de natuur blijft altijd, ook al is Jan er niet meer. Maar alleen voelt zo alleen.
    Heel veel sterkte. Voor vandaag, voor morgen, voor overmorgen, de dag na overmorgen...
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. extra sterkte op deze bijzondere dag gewenst Roos

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je brengt deze voor jou speciale en droevige dag op een bijzonder mooie manier in herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi, verdrietig en de voelbare leegte
    Dikke knuffel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zijn vreselijke berichten, om naar van te worden...
    Mensen missen, of dieren missen, is pijnlijk en dat slijt ook niet als je er aan blijft denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het gemis blijft maar mooie herinneringen verzachten enigsinds de pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede morgen Roos, een goed begin van de nieuwe week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. <3 <3 <3 Heel veel sterkte op deze dag lieve Klaproos.... <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha lieve schat,

    ja... twee jaar al weer.
    Ik herinner me nog heel goed, hoe je vertelde, dattie zo ziek was en toen zijn overlijden.
    Je lieve broer, waar je herinneringen aan hebt, van je jeugd... van samen aan tafel... van kletsen...
    Ik kan helaas niet zeggen, dat het wel over gaat.
    Het gaat niet over.
    Maar de pijn wordt wel minder.
    En dan vlamt het ineens weer op. Bah... zussen en broers moesten niet doodgaan...
    Maar ja...

    Dikke knuffel van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Dien, je mist je lieve broer. Hij betekende zo veel voor je. Het blijft moeilijk. Ze zeggen dat de tijd alle wonden heelt, maar het blijft schrijnen.
    Ik wens je veel sterkte!
    Xxxxxxxx

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als het soms wat moeilijk wordt, dan kan je nog altijd mijmeren over de leukste herinneringen die je hebt van je broer.
    Er zal vlug een tevreden glimlach over je gezicht schijnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Eerlijk 'k weet niet wat zeggen ! alles lijkt zo "oppervlakkig" voel me daar niet zo goed bij Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Over 20 jaar is het nog als gisteren....... Sterkte meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gecondoleerd Dien, iemand verliezen doet altijd pijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Klaproos,

    Je voelt steeds meer wat je mist, nu hij er niet meer is. Sterkte!

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥