One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-10-2017

10.10. Rood met wit stippeldingske








*KLIK*
Armand Amar Poem Of The Atoms
Openen in nieuw venster en klein maken




Met de dood kun je niet leven hé....
dus we gaan weer door...

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.
xxx

Wat zijn ze mooi,
en wat zijn er veel
Ik heb er maar een blog van gemaakt




De een heeft een puntgaaf huidje




blozende wangen..
en pronte billen




Een ander
neemt de kleintjes in bescherming :-)




En weer een
ander als stilleven op ons pad




groepjes.... wat een feest :-)




tjoeke tjoeke treintje spelen




Laat je fantasie maar op hol slaan,
Amanita muscari




ze zijn allemaal bijzonder hé




beetje verlegen




rond en pront




hapje genomen,




ehhhh dit is wel een vreemde niet graag geziene gast....
dat hoort niet




Fantastisch hé,
de enige echte kabouter spillebeen




2017 staat te boek als een héél goed paddenstoelen jaar
sprookjesachtig mooi




Wij genieten er elke dag van





Verheven tot kunst,
tot het einde toe mooi,
nee prachtig

Dag kabouterkes
lief zijn voor elkaar

xxx






26 opmerkingen:

  1. Wow Dien wat een heerlijke serie.
    Een prachtig plaatjes sprookjes boek lijkt het wel!
    Het foute in dit sprookje is het cola blikkie.
    Mooi ..... XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.. mooi he dat kabouterseizoen. Ik hou wel van die stoelen zonder dat ik er op ga zitten.
    Sterkte Klapper.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de mooie herfst weer mooi vastgelegd, je vriendjes zijn trots op je.
    Jammer dat men zo makkelijk hun afval achter laten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat zijn er veel he Dien? Prachtige foto's heb je gemaakt!
    Ik vind het heel bijzonder dat je soms opeens paddestoelen ziet terwijl ze er gisteren nog niet stonden! In een nacht groeien ze! Echt heel bijzonder.
    Ik zou wel willen dat ik een kaboutertje was, want wat een mooie huisjes allemaal haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een serie waar ik van geniet Prachtig hoe je dit in beeld heb gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow !
    Wat een schitterende serie is dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Dien; ik hoop ze ook nog heel veel te zien deze herfst :- xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, wat zijn het er veel.
    Een dorp vol kabouterkes en jij hebt er
    prachtige foto's van gemaakt.
    Ik ben altijd al blij als ik één zo'n
    echte kabouterwoning met witte stippen zie.
    Hier zijn er meestal weinig, de bruine voeren
    de boventoon bij de stoeltjes.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. inderdaad prachtig. Een rijk jaar voor paddo's. Prachtige honden foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi he zijn ze dit jaar, echt een kabouterjaar.
    Je hebt er prachtige foto’s van genomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bongiorno lieve peelkabouter...

    ik sta versteld van de schoonheid van deze mooie zwammen...
    En natuurlijk verzin ik er een kabouter bij! Sam heet hij.
    Hij woont in één van deze rood-met-witte-stippels...
    En hij groet beleefd door even zijn puntmuts aan te tikken.
    En te knipogen...

    Prachtige prijsfoto's!!

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    X, Marlou

    (luister nu naar Lévon Minassian!! Ook prachtig...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Werkelijk een schitterende serie foto's van het "Rood met wit stippeldingske" (hahahahaha) Jammer dat er nog zoveel troep in de natuur wordt achtergelaten. blozende wangen en pronte billen, heeft toch iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pr4achtig Dien, wat een weelde hè.....zoveel bij elkaar...das genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zijn series waar een mens blij van wordt. Rood met witte stippen, terug naar je kinderjaren en dat ieder jaar weer.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jemig ... wat een enorme collectie heb je al verzameld.
    Het wordt tijd dat ik weer wat meer op pad kan, want ik heb nog geen vliegenzwam gezien dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Prachtige Paddenstoelen laat je zien.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele dorpen kom je onderweg tegen, maar geen kabouter te bekennen. Zijn de dorpen ontruimd of zo? :-D
    Een fraaie reeks Dien, ik ben al high van het kijken naar alle paddo's.
    Dikke knuff XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooh Dien, jij bent de kabouterkoningin dat deze aan jouw verschijnen, en dan nog niet eentje
    machtig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hier kan men alleen maar superlatieven bij gebruiken...

    een top-reeks Roos

    bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige reeks zeg, en ik houd zo van die "rood met witte stippen"

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend zijn ze Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een natte zomer, betekent veel paddestoelen in the end ;-) Ze zijn prachtig, hier nog niet te vinden in Almere, ik hou mijn ogen open :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow en nog eens wow! Je wist die mooie paddenstoelen wel heel knap op je mooie foto's te vereeuwigen, dit is de herfst ten top!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah...Dien, je verwent ons (-:
    Ik ga er wel stippelig van kijken (-: (-:
    De meest echte paddenstoel is toch de rode met witte stippen, hè? Ook al kun je ze niet eten (-:
    Eentje heb ik weer opgeslagen. Zo mooi...daar wil ik privé ook nog eens naar kijken ♥
    Weet je, ik word zo blij van al dat moois in het bos. Op dat blikje na dan...
    Baai baai swiet hanniebie. Je weet da'k je graag zie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De kunstwerkjes van de herfst, er zitten een paar heel mooie exemplaren tussen !
    't zijn weer hoogdagen voor de macro fotografen onder ons :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥