One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-10-2017

17.10. lekker belangrijk









*KLIK*
De Lama's - We zijn zo lekker gewoon gebleven
Openen in nieuw venster en klein maken




Heerlijk hé,
zo'n klusje,
waarbij je gedachten de vrije loop hebben




Gewoon lekker tuttelen
noem ik dat dan,
eigenlijk niks,




en toch vewwie vewwie importante :-)




Boeie zou iemand die ik ken zeggen,




Ja toevallig wel ja,
héél erg boeien:-)




Want de gedachten
die bij dit klusje voorbij kwamen
zijn veel meer waard
dan al het geld van de wereld,




Is dat niet wat overdreven Dien?
nee,
voor mij niet :-)




Sommige mensen
leggen een fiks bedrag neer
om een weekendje een mindfulness training te gaan doen :-)




Geeft niks hoor,
maar je mag ook gerust hier komen:-)




Wij zullen je gids wel zijn,




En wil je wel geloven,
dat ik géén pil genomen heb....
niks gedronken,
niks gesnoven:-)




En dat ik tóch zo'n gelukzalig gevoel heb hé....
jongens...,
benoem dat eens
En waarom zul je zeggen
zijn die flessen zo belangrijk....




Hierom :-)
Ze sieren bijna het jaar rond onze tafel
gekregen van dierbare lieverds

Ze zijn niet te koop voor al het geld van de wereld :-)
Is dat nou niet gaaf

xxx









30 opmerkingen:

  1. En zo heb je een origineel en mooi sieraad op de tuintafel.
    OT, vanaf ons resort was de oproep tot het gebed niet te horen. Het was "te" rustig gelegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hé Jetske, en bij het schoonmaken er van borrelen er allerlei leuke gezellige gedachten op. we hebben zo'n leuke tijd gehad :-)

      Verwijderen
  2. Geld is niet belangrijk, dat moeten de mensen eens gaan beseffen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen Klapper.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou wete je, het is natuurlijk wel makkelijk als je het hebt, je kunt niet zonder, mijn beurs is klein, maar nog niet leeg, dat zou ik wel erg vinden :-)

      Verwijderen
  3. Wat een creativiteit met prachtige beelden... ook het lezen en kijken is mindfulness voor ons.
    Het leven floreert door eenvoud! Muito Obrigado! Janine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heyyyyyy :-) dít is leuk :-) you saw it :-) think heppie thoughts :-) "Always" <3

      Verwijderen
  4. Eenvoud siert.
    Dat bewijzen deze mooie flessen.
    En je tekst is weer zo prachtig.
    En helemaal waar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Dingen doen en gedachten
    laten gaan, heerlijk zo buiten in de zon. En
    dan denken aan de mensen waar je de flesjes
    van hebt gekregen. Allemaal gratis en voor niets
    daar hoef je geen cursus voor te volgen.Zo de
    flesjes vullen met verse bloemen. Het doet me denken
    het jeugdboek 'Kinderen van moeder aarde'
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie flessen kunnen ook prachtig bloemen mee doen.
    Dit heb je erg leuk gedaan.
    Je tekst heb je mooi geschreven.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel gezellig!
    je kunnen bezighouden met onbelangrijke dingen is heel belangrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoiets kan zo dierbaar zijn, heel belangrijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ik vooral gaaf vind, is hoe je deze flessen hebt gefotografeerd, werkelijk schitterende foto's met voor mij als topper die met het druppeltje...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!! Zo mooi, de eenvoud is waar het om gaat, he!! De liefde van die flessies die je kreeg en de gedachten die dan vanzelf opborrelen.. jij bent echt een meester in het delen van deze momenten! Liefs weer!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk experiment met die flessies. Groetjes Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi opgebouwd beeldverhaal, Klaproos. Een glaasje meer of minder maakte niet uit.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Super leuk gedaan en staat vrolijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een leuk regenboogarmbandje om. Vast van Lou-Lou gekregen...
    Fijne, mieterse flesjes zijn het, Dien. Laat een ander ze maar van goud kopen, wij weten wel beter. Lang leve de eenvoud.
    Ooit had ik ook zes van die flesje. Nu heb ik er nog...eh...maar vier. Maar vier is meer dan niks!
    Dag troela-troelala ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Klappertje dat is werkelijk ...................GAAF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker speels logje met al dat glaswerk tegen de warme herfsttinten op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klapperdingetje...

    zo lekker gewoon gebleven... tralalalaaaa.
    Nou zit ik met dat gekke liedje in m'n kop...
    Maar je hebt gelijk!! Mindfullness-cursussen zijn duur en gewoon lekker aandachtig de dingen doen die je wilt doen... da's gratis.
    Oftewel "grateloos" zoals Mari altijd zegt!

    Mooi, zo'n groepje flesjes met wat lekkers uit de tuin er in.
    Ik denk dat ik mijn tuintafel ook eens een beetje ga versieren.

    Dagdag!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .


    BeantwoordenVerwijderen
  18. We zijn zo lekker gewoon gebleven, nou ik voel me daar gelukkig bij.
    Gewoon iets doen waar je plezier in hebt, afleiding zoeken.
    De stoep met een afwasborstel boenen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Verstand op nul en gewoon lekker ontspannen bezig zijn .... en als je dan nog iets moois er aan over houdt.... Top !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Do more of what makes you happy.
    I will try, I will really try...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel gaaf en je maakte er nog schitterende foto's van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk om op deze manier met herinneringen te spelen / overdenken. Heerlijk therapeutisch :D ... en scheelt héél wat geld bovendien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weet je Klappertje, ik ben verzot op glaswerk en besef ook dat het moeilijk te fotograferen is. Maar jij hebt je op een uitstekende wijze aan die taak gekweten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldige leuke flessen lieve Dien en ook zeer decoratief.
    Ik hou er ook wel van en deze mooie vierkante zijn ook echt heel fraai.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥