One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-10-2017

29.10. ik geloof in geluk








*KLIK*
Ik Geloof In Geluk - Guus Meeuwis & Ilse DeLange
Openen in nieuw venster en klein maken




Geloven in geluk...
dat blijf ik ook doen,

En het is niet
dat ik nu niet gelukkig ben

integendeel




Maar samen
zou het wél een stukkie leuker wezen:-)




Ik blijf geloven dat de ware Jacoba
op een goeie dag voor me staat

en
dat ik jou dan kan vergeten

of beter...
bén vergeten,




Want nu wil dat nog niet zo goed lukken

Maar ik geloof in geluk


Wat een mooi nummer van Guus * snik*

xxx






30 opmerkingen:

  1. Ja Klapper, dat zou toch mooi zijn. Maar blijf er in geloven.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je blijft geloven in het geluk. 't zou mooi voor je zijn. Misschien komt het zo uit de lucht vallen cq aanwaaien. Blijf ik toch maar gewoon doorduimen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk komt het op een goede dag
    weer op je pad.
    Zeker weten.

    En wat een mooie foto's heb je er bij geplaatst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar toch ligt het echte geluk ook binnen relaties slechts besloten in momenten, denk ik ... Maar ik gun jou die levenspartner natuurlijk van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut Jan... maar zo lang je hart niet vrij is wordt het toch niks ... dus de tijd zal weer haar ding moeten doen hier :-)

      Verwijderen
  5. Goede morgen Roos. Veel dingen zijn samen leuker,
    maar laat je geluk nooit van een ander afhangen.
    Ik hoop dat je de juiste partner vindt en als dat
    wat langer duurt, je hart ook zonder haar snel
    weer heel zal zijn.
    Mooie illustratie trouwens de vogels die uit een
    gebroken veer vliegen, zoek je vleugels weer op.
    Fijne zondag gewenst, laat je hoofd lekker leeg
    waaien, dat moet wel lukken met die stormwind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dien,
    Het is zeker mooie muziek van Guus. Guus kan heel goed gevoel zingen. Prachtig!
    Je foto's is zeker prachtig geworden. Bij sommige bomen hebben helemaal geen bladeren meer hangen.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi Dien
    geluk hangt niet af van een partner, maar hoe je met alles omgaat in je hoofd en hart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je het helemaal mee bij het rechte eind An, maar er zijn wel een aantal dingen écht véél gezelliger mét een partner:-) en heel veel dingen kun je echt ook heel goed alleen :-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Ik geloof wel in geluk, maar in de ware jacoba en zo... ik heb zo mijn twijfels wel eens als ik om me heen kijk. Maar voor jou hoop ik mee en zal er ook zo nu en dan voor duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn prachtige herfst kleuren Dien en blauwe luchten, heel mooie foto's
    hoewel ik het maar moeizaam op gang vind komen deze herfst.
    alles blijft lang groen of is opeens helemaal kaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne zondag Klappertje en ik hoop dat je deugd had aan dat uurtje langer slapen.
    Wat een mooi log alweer waarin je volkomen gelijk hebt en die je lardeerde et heel knappe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OT: die intro met de pluim vind ik zelf TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi gedaan Dien, foto 3 onder "samen" vind echt schitterend....compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Geluk is moeilijk te vatten
    Zit in kleine dingen maar ben het met je eens dat sommige dingen gewoon leuker zijn met een maatje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie tekst, bij die prachtige herfstfoto's van jou. Hou de moed erin hoor! Nog een fijne zondag ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms lijkt samen een stukkie beter, maar dan wel soms hè! Enne geluk zit (net als ongeluk) in een klein hoekje. Gezellig samen dus! Hahah. Dag lieve vrouw, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beknot je niet op je dromen lieve Dien en droom groots! Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blijf dromen en ons trakteren op deze prachtige foto’s...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's, Klaproos. Geloof, hoop en liefde, wie heeft het er niet ooit eens over.
    Jij blijft hopen en geloven, dat de liefde er ook voor jou komt. Hou dat vast, dan zal het best lukken.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We blijven geloven in geluk Dien. Soms is het er ook zomaar weer.

    ♥ Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik het íemand gun, ben jij het. De ware Jacoba. Zet je hart wijd open en laat die ander eruit vertrekken. Dan komt er ruimte vrij...
    Blijven hopen. Al is het soms tegen beter weten in.
    Aai laf joe Dienelidino ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Blijven geloven. Klapper, je weet nooit....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik hoop met gans mijn hart dat je geloof goed is, want ik kan wat geluk gebruiken momenteel.
    Mooie beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En dan het eenzaam drijvende blaadje erbij.
    Ik denk wel eens dat mensen die alleen zijn, het hebben van een partner romantiseren en dat mensen die een partner hebben het andersom doen. Er kleven voor- en nadelen aan het alleen zijn en aan het hebben van een partner....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Blijf erin geloven Dien. Misschien ooit op een dag, wie weet ? Never say never, zeggen ze in Engeland :-)
    Vele mensen duimen voor je hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥