One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-10-2017

12.10 Mooie Herinneringen









*KLIK*
jan smit je naam in de sterren
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat foto's uit de kast,
herinneringen erbij...
en ach pap...
Je zou nu zelf zeggen,
jawel ik ben een oud manneke...


en wij zouden dan zeggen,
nee joh

kei jonge kerel zie dan hoe je erbij staat

leuk hé,
die foto waar je de zeis aan het scherpen bent
Saskia erbij... onze allerliefste hond

weet je nog hoe we allemaal huilden toen die dood ging..

en dan die waar je zo trots tussen je jongens staat
ze hebben je naar het graf gedragen
dapper hoor..

en deze dan...
Die met mam,
Je grote liefde aan je zij,
wat was ze altijd blij en trots op je

whaah, en die van de carnaval...
ik geloof dat dat maar een keer was hé.

Dat was niks voor jou,
maar je deed het wel voor Mam,

Je vader was een héle beste vent
den beste mens op aarde zei wel eens iemand tegen me

en pap...
ik denk écht dat ze gelijk hebben:-)

In mijn herinnering, was je een heel toffe lieverd

Fijn dat je m'n vader was.

vandaag vieren we je verjaardag..
we heffen straks het glas op jou

"salute"

12.10.1914 - 25.07. 1997









22 opmerkingen:

  1. Mooi.. zo moet je herinnering ook zijn, dat je de beste en de liefste vader had van de wereld. En ver daarbuiten.
    Maak er een mooie dag van.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig ik wens je vele mooie herinneringen vandaag en een dikke knuffel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, natuurlijk blijf je de
    verjaardagen vieren, in je hart blijven ze
    altijd bestaan en zo'n dag is voor jou vol
    van mooie herinneringen. Ik wens je een heel
    fijne bijzondere donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen lieve Klappert,

    wat een schattig en lief eerbetoon aan je paps.
    Ik krijg er traantjes van...
    Hij zou vandaag 103 geworden zijn...
    Ik vind het ook fijn om de genoortedata van mijn geliefden te vieren. Met kaarsjes en gedachtes en blommekes.

    Ik doe vanmiddag met je mee.
    Als de 5 in de klok is, dan drinken we een eresaluut op jouw vader.
    "Proost Vader van de Heuvel!"

    Dikke kus van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herinneringen, doe je goed.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig! en we kiezen voor vandaag dezelfde spreuk van Rumi....toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen lieve Klapper. Fantastisch log zette je hier neer, heerlijk dat je de verjaardag van je vader nog steeds viert ook al kan hij daar jammer genoeg niet zelf meer bij zijn.. Een schitterende herinnering aan vroeger, hij zal nooit uit je hart verdwijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben het helemaal met Edward McDunn eens: mooi en ontroerend.
    Zelfs zonder de foto's zie ik het allemaal voor me.
    Prachtig verwoord, Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Klapperdeklappertje, volgens mij heb je een 'aardje naar je vaartje'. Proost �� ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooi en ontroerend.
    Zo fijn als je terug kunt kijken op een goede en mooie tijd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dientjelief, wat een prachtig blog weer. Dat citaat van die Rumi. Die was er vroeg bij met zijn goeie verstand (-:
    Het kan niet dat je vader de állerliefste vader was, want dat is de mijne. Nee hoor, ze staan op een gedeelde eerste plaats. Die van jou bovenaan, is ook goed, meisie (-:
    Mijmer maar lekker verder. Het is een lief en ontroerend hoekje ter ere van je vader. Hij heeft het verdiend. Ik lees het in elk woord dat je over hem schrijft en de regels ertussen!
    Dag hartje van me ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie warme herinneringen aan jou pa ....Roos

    een dagje om in ere te houden, al kan hij er niet meer bij zijn

    fijne avond gewenst

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel sterk he !! Mogelijk een van zijn grootste daden ................zulke lieve eerlijke nakomelingen gemaakt of was dat ook maar ..................dood normaal ?? Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proost op die fantastische man uit je leven .......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proost! Lieve Dien, fijn dat jij zo'n vader hebt gehad, ik heb dit straks op 28 dec. mijn opa, zoals jij over jouw vader schrijft? Beschrijf je ook mijn opa.

    Heel lief gedaan ook dit hele schrijven plus de foto <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥