One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-10-2017

15.10. Ik heb je lief








*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken




ehhhm. je kan zeggen wat je wilt,
maar het zijn heerlijke dieren,




Ik zat te tikken en vergat de H,
dus eerlijke dieren,
ook dat klopt



Copain en Otje




twee Hongaarse vizsla's,
de een geplukt, en de andere niet:-)




Dank je wel Petra... die onherkenbaar in beeld wil




en Claudia,
dat jullie lieve makkertjes wel op de foto mogen :-)









19 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie gasten.. ik bedoel natuurlijk de honden..

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,wat een leuke honden.
    En wat heb je ze prachtig op de foto gezet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doggies net zo mooi als doe hoed hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, mooie hondebeesten, ik
    ben zelf meer een kattenmens, al vind ik honden
    bij een ander heel leuk, zelf begin ik er niet aan.
    Zijn dat parasolzwammen? Kun je die soms ook eten?
    Ik laat ze meestal netjes staan in het bos.
    Hoogstens maak ik er een foto van :)
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van Copain en Otje, mooie honden Dien. Kijk.....dat zijn nog eens paddenstoelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede zondagmorgen Klappertje, ik hoop dat je van dit onverwachte zonnig weertje geniet!
    Je hebt gelijk hoor, als je het leven met een dier deelt, om het even voor welke je ook kiest, wordt het leven een stuk aangenamer. Wie van dieren houdt doet dat ook met mensen... of zie ik dat te optimistisch?
    In elk geval zette je hier weer een knappe serie foto's neer. Maar mag ik jullie er even op wijzen dat je paddenstoelen moet afsnijden en niet met wortel en al uittrekken? Maar het leverde je natuurlijk een hilarische opname op hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Prachtig deze honden ze kijken zeer alert.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig honden zijn dit. Ik ben gek op honden. Claudia heeft wel hele grote paddenstoelen in zijn handen. Prachtig foto's zijn het geworden. Lekker weertje Dien. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geplukt of niet geplukt,deze honden zien er alle twee heel lief uit!!
    de paddenstoelen zijn echte kabouterhuisjes.
    Wat heeft Petra een heel leuk hoedje op!!!
    Dien
    een goed weer groetje.........
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eigenwijze Honden Dien .
    Och lach me slap om de geplukte paddo's :-)) foto's
    Gezellig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha leuke foto's en mooie honden.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laaif is indiet bettur wis u dog ♥
    Wat een geweldige honden. Op foto 1 kijken ze synchroon (-: (-:
    Foto drie is mijn favoriet. Waarom weet ik niet maar ik vind die buikjes er zo leuk uitzien. Schiet mij maar lek als je het begrijpt!
    En die foto van Petra: wat een lefmeid!
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze lijken op de baasjes? ;-) Ik zie het niet zo goed, want Petra wil onherkenbaar in beeld, hahaha ;-)

    Die zwammen zijn eetbaar neem ik aan? Spannend! En honden, ja leuk, bij een ander, zelf niet, ik ga te graag op vakantie en zo, en dan ook even dierenloos als het even kan ;-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's vaan mens, hond en paddenstoel, jammer dat die ene hond niet geplukt is en de paddenstoelen wel.
    Gr Jan W,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke honden
    k denk dat ze groter zijn dan ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super die hondjes. En ik ben het volledig eens: sinds wij een hond hebben weet ik niet hoe ik ooit gelukkig kon zijn zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zalig die honden foto's
    en ik lach me een breuk bij die knotsgekke mevrouw met een paddenstoelen kapsel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥