One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-11-2012

06.11 Mijn naam is Dobus





*KLIK*


Openen in nieuw venster en klein maken



Mijn naam is Dobus dat is met de D van dansen
En dan een O voor oh zo goed
Een B voor benen die behoorlijk snel bewegen
En dan U en een S van superduper yes

Mijn naam is Dobus en ik grijp altijd alle kansen
Want ach het dansen zit in mijn bloed
Heb rode wangen maar toch ben ik niet verlegen
Dus doe me na ik toon je hoe het moet

Mijn naam is Dobus en ik wil met je dansen
Mijn naam is Dobus heb jij soms even tijd
Ik dans de chachacha
Iedereen doet me na
We lachen, gieren en brullen vol jolijt

Zijn naam is Dobus en hij wilt met je dansen
Hij doet z'n best ook al lukt het niet altijd
Soms weet z'n linkervoet
Niet wat de rechter doet
We lachen, gieren en brullen vol jolijt

Geef me een D van dankjewel en dan een O'tje
Voor oorverdoven klinkt het applaus
Een B voor bloemen andere clowns leggen het loodje
Een U een S ik gooi een kus van superduper yes

Je zal misschien wel denken met die lange voeten
Die vliegdekschepen gaat het vast fout
Maar je zal zien ik volg gewoon mijn eigen route
Dus doe me na ik toon je hoe het moet

Geef me een D dan dans ik zo die koord op
En een Oooo je houdt je adem in
Geef me een B het circus dat bravo roept
Een U een S van super het begint weer

Een superdoeper dobus,
Wat een lekker ventje,
Van mij mag hij nog jáááren dansen
Met jou en jou,
En natuurlijk, ook met jou: -)


Prrrrrrrrrrroficiat broerkelief, Paul,
Een dikke verjaardags zoen,
En een fijne dag gewenst

* vreugdedansje doe*
xxx


32 opmerkingen:

  1. Mooie serie Klaproos, een echte metaformose.
    Een knap resultaat, gelukkig niet voor blijvend....
    Paul,gefeliciteerd, 'n mooie naam, die kreeg onze oudste ook!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voor en na- reportage met de tussenstappen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi mannetje! Prachtig geschminkt!
    Van harte gefeliciteerd met je broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He! Een blauwe man ... zal wel te maken hebben gehad met Halloween :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd. Wat een mooie foto's van het mannetje. Vrolijk, lief gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat voor en met je broer.
    Mooi blauw manneke..!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat we allemaal maar lang mogen blijven dansen Dien en natuurlijk gefeliciteerd met broerke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is je verjaardag en dat is een feest.
    Tel niet de jaren van je leven,
    maar de vrienden die je zijn gegeven!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je bent best klein maar wel heel fijn!
    © Verjaardagswensen

    ... en blauw precies ook? Hopelijk niet van de kou! *wink, big smile*
    Weerom een knappe reportage Klappertjelief, je foto's en die kleine zijn om van te snoepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kereltje! zo enthousiast. Ik dacht eerst hij en smurfje werd!
    Van harte gefeliciteerd kerel!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonjour ma petite,

    och arme...
    Wat zal dat jochie schrikken van zijn eigen gezicht...

    je hebt lekker veel te vieren!
    Doen! taart en champagne!

    En... een dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een knalfeest voor broerke(?). Hij ziet er uit om op te vreten, met z'n mooi beschilderde koppie.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ventje heeft grote lol. Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. daar wil ik wel een paar dansjes mee doen en dan elke keer opnieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo dat geschminkte koppie. Ik heb er hier ook een die dat altijd wilt!!
    Fijne dag Klaproos!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig blauw menneke!
    Dat is genieten zo,n mooi kind!
    Fijne dag,
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal klaar voor het grote feest en nu maar uit de bol gaan.
    Fijne verjaardag en zo te zien gaat dat echt wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geinig smurfje. :-)
    Ook vanaf deze kant de felicitaties voor je broerkelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteer en met zo een mooie portretserie heb je ook een prachtige herinnering.

    Gr. Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je heerlijke foto's van het schminken, gewoon fantastisch
    hoe spontaan ...pracht kereltje echt mooi in beeld gebracht...
    Top gedaan Dien!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij geniet ervan, dat ventje in het blauw
    en proficiat voor je broer

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's, grappig koppie.
    Hij heeft er zin in zo te zien.
    Proficiat met je broer, al taart gegeten ?
    Groetjes en fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He, een echte smurf, het lijkt me wel een lolsmurf.
    Dus je zal wel veel plezier aan hem beleven Dien.
    Prachtige foto's ook voor later, als hij grote smurf is geworden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. die heeft er duidelijk deugd van...

    en ik ook wel een beetje

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het onbevangene van een kind, Klaproos... Mooi hé !
    Een dikke proficiat voor broertje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig smurffie....
    Om te knuffelen deze superdoeper dobus
    Proficiat meet broerkelief Roozs
    :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ee n heerlijk smurfen Klaproos, zo mooi. Je zou hem opvreten.
    Lieve groet van RIet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach het vrolijke mannetje gaat hoe langer hoe ernstiger kijken.
    Prachtserie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een vrolijk genietend ukje :-)
    proficiat voor je broer, wel wat laat, maar beter laat dan nooit hé

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥