One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-11-2012

16.11. oké, ik vat 'm





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken

Mooi, het leven is mooi

Met een vriend als Ace aan je zij,

Jawel hé dames, Diana en Alexandra : -)
Ik vat de tip

Natuurlijk is Ace op “elke” tocht die ik maak bij me

Sterker nog: -)

Zonder hem ga ik niet meer wandelen:-)

Hij is gewoon een verlengstuk van mij.

En jawel,
hij is er altijd bij, maar

Staat niet elke dag op mijn blog,

Oké oké, nou weet ik het wel:-)

Hij heeft een fanclub: -)

Mooi het leven is mooi,
Zolang je kan bewegen en liefde geven

Mooi het leven is mooi,
zolang er zon muziek en puppies zijn: -)

Hoe anders dan zingend de dag in vandaag : -)
Toedeloe, heb het goe,
Tot morgen webbies,

xxx


39 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je iedere dag geniet van Ace. En dat wij mogen meegenieten via zo'n prachtige fotoserie is top!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ace is al vééééél groter, Klaproos ! Mooie reeks !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat werd inderdaad tijd dat we deze knapperd nog eens zagen!
    wat een vrolijke jongen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen gezeur we gaan naar buiten
    waar de vogeltjes fluiten
    Wat is het toch een ontzettend leuk beestje
    Ja klaproos daar blijf je vrolijk van
    en je wil ook niet meer zonder.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...wat een mooie vriend heb jij Roosje, het maakt ook mij blij...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Klaproos,

    Wat is het ook een schat, Ace is een pracht hond.
    Snuf en Benno vinden dat ook, ze willen ook weer eens op de log.
    Dank je voor de link, De Hoenderboompaal heeft geen geheimen meer, hier hadden we vroeger ook een galgenberg. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vriend door dik en dun. Wat wil een mens nog meer. Het leven is mooi, zowel voor jou als voor Ace! Wat is hij groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet maar al te goed dat je niet zonder Ace gaat wandelen. Het hondje is zo bevoorrecht met jou. En jij bent bevoorrecht met hem. Ik kan er zo van genieten als hij op je foto's staat, ik vind het echt een schatje, hij geniet zo uitbundig van het leven, zoals elke hond dat kan doen. Ik hoop dat je hem eens mee neemt naar het strand. Wat zal Ace het daar ook geweldig vinden. Dank voor je mooie foto's Dien ik heb weer genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tot morgen roosje-Ace , alhoewel de kleinkinderen drinken graag " red-ace "

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie vriend die goed groeit..!!
    Op naar een mooi weekend samen..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey hey,

    Het mooiste blog van november tot nu toe!!
    Ace weet heel goed hoe hij de show moet stelen
    Dat is hem dan ook met de paplepel gegeven,
    just like his mother, als zij een camera ziet.....

    Super gaaf en vet cool,

    Tot vanavond,

    Liefs,
    Alexandra
    Mammy Buf
    Tante Bee
    Zussie Abby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet alleen Ace heeft een fanclub hoor Dien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker ding is het toch! Het plezier straalt er van af! Je kunt er zo van genieten
    van de vrolijkheid, maar ook als ze liggen te slapen maakt mijn hart af en toe een
    sprongetje van geluk!! Ik hoop dat jullie nog heel lang mooie wandelingen mogen maken
    samen!! Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar is ie weer ;-)
    Fijn met zo'n spring in het veld aan de wandel. Lol voor twee tijdens het spelen.
    Hij groeit al behoorlijk, wat gaat dat snel hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke foto's van je al even heerlijke Ace Klappertjelief! Ik kan het geloven dat je hem nooit meer kwijt wil, wat een dotje, wat een schatje... Nu ja, hij past bij jou hé, jij bent immers ook zo'n dotje en een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een heerlijke foto,s dit is gewoon een beetje met jouw geluk gelukkig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De dag dat ik ga loggen wat anderen willen, stop ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie hebben het maar getroffen met elkaar. :-)
    Maak er een mooi weekend van, klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haiiiii...wat een knappe kerel is Ace zeg!
    Ah ja, daar smelt ik van.
    Lekker genieten samen Roosje.

    Ik kom jullie een heel fijn weekend wensen.
    Mijn blog is aan het verhuizen zag ik net... ik ben benieuwd.
    Door mijn school heb ik bijna geen tijd meer om te bloggen,
    maar af en toe kijken vind ik erg leuk.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie opnames van je kleien sheet...
    prachtig hem in actie te zien en natuurlijk ga je niet meer wandelen
    zonder hem, dat snap ik helemaal, je krijgt ook vast niet de kans denk ik...
    Je hebt hem vast gelegd zoals hij is Dien...Levendig, speels, jong en lief!!

    Lieve groetjes Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. van ace tot Z genieten, elke dag weer, super! ik sla nooit over.
    groetjes van mijn roedeltje,
    Alice, Yeni, Yara....... en Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met de wondermooie foto's van Ace wens ik jou een prettig weekend ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe kan je niet tot de fanclub van Ace behoren, als je deze foto's ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoor ook bij de fanclub, zo mooi, zo lief.
    Kan me voorstellen dat je noooit meer gaat wandelen zonder Ace.
    Denk dat je ook al heel veel foto's van hem hebt, verveelt me nooit.
    Gezellig weekend samen en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ace groeit nogal en ziet heel speels uit...

    een plezier om hem zo te zien..

    geniet er samen van

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kan ik nog in aanmerking komen voor de functie van voorzitter van de fanclub van Ace?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heeeel begrijpelijk dat je in de ban van Ace bent! Wie kan zo'n kanjer weerstaan? Want geef toe: het oog wil ook wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo, ik ben weer tevreden, even weer de dartele Ace gezien. Wat een krachtpatser.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Maar natuurlijk moeten er ook van die prachtige gooi-stokken zijn! Gelukkig weten jullie die wel te vinden.
    Een mooi stel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke title en prachtige actie plaatjes van Ace

    BeantwoordenVerwijderen

  31. ik ben een fan, Dientje!
    Ik vind het nog steeds een prachtig beestje, zou ook wel zo ééntje willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Kan me helemaal voorstellen dat je
    iedere dag van Ace geniet. Zou ik ook doen
    als ik zo'n fantastische vriend had ❤ ❤ ❤
    Blij weer even wat van hem te horen en.....
    te zien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echte genietfoto's van Ace, Klappie. Ik ben (natuurlijk) ook fan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥