One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-11-2012

22.11 If Today Was Your Last Day





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken

het leudal,
ik wil je er met plezier nog eens mee naar toe nemen

een prachtig gebied,
nét over de grens met brabant, en
Limburg dus:-)

het is er prachtig wandelen,

het meanderende riviertje,

laat zich van haar beste kant zien,

en de beuken aldaar doen een wedstrijdje
wie het mooiste kleuren kan,

wel,
ze hebben allemaal gewonnen

want ik kan niet zeggen wie de mooiste is,

bladeren vallen bij elk zuchtje wind,
en creëren stillevens op de omgevallen bomen,

ik voel me een gelukkig mens
als ik hier loop,
en Ace,

die heeft het best naar zijn zin,
véél takken om mee te spelen

véél zand om te graven

véél plezier met rennen,

zo vuil als een otter komen we thuis,

moe en heerlijk voldaan

ons hoofd leegmaken
onze longen vol met zuivere lucht,
en ons hart vullen met liefde,

liefde voor al wat leeft.
In de natuur,

dag webbies,
pluk de dag,
If Today Was Your Last Day : -)
Dan hebben wij GENOTEN : -)

tot morgen maar weer

xxx


57 opmerkingen:

  1. Als dit onze laatste dag zou zijn, dan was het in ieder geval een dag om van te genieten. Geweldig om daar te wandelen. Hopelijk komen er toch nog meer van deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha roosje daar wil ik ook nog wel eens wandelen mooi he en zeker nou
    lieve groetjes en een dikke knuffel voor ace

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      wel eerst je pootje door de deur steken zodat ik weet wie je bent,

      ik mag niet van mijn moeder met vreemde mensen op stap:-)

      Verwijderen
    2. Hahaha, hoe zal dit aflopen?
      Ff tussendoor: echt een gouden plek Dien!
      Liefs van Clemens.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige landschappen laat je ons weer zien! En Ace die kan zijn geluk niet op met al die stokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...weer zo mooi Roos, ik geniet van de knappe beelden...slaap wel, rené

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klaproos,

    mooie omgeving, Ace is helemaal in de nopjes.
    hier hebben we ook vlakbij een loofbos met vijver, leuk voor de honden. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit geweten dat een otter vuil was.
    Je moet je met Ace zo samen wel veilig voelen in het bos.
    Wel een heerlijke wandeling, je hebt nog veel kleur kunnen vastleggen.
    Het meanderende riviertje steelt de show

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is er altijd mooi jetske, en veilig met Ace nog niet precies, ik moet een beetje over hem waken,
      er schuilen veel gevaren in een simpel spel, voor een jonge hond,
      maar het komt wel goed, en vuil:-)
      daar geven we niks om:-)

      Verwijderen
  7. Super Klaproos, wat een gouden stek is dit.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Today is your first day of the rest of your life ;-)
    Carpe diem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En na zo'n heerlijk dagje wacht thuis weer een lekkere warme douche en schoon is alles weer.
    Fijne donderdag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. to day is the first day from the rest of my life !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu moet ik toch wel lachen hoor , na het publiceren van m'n zinnetje , kijk ik even wat anderen schreven en zie Wim was van het zelfde gedacht .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n natuurwandeling met Ace lijkt mij het toppunt van geluk. Wat een zegen dat jij het regelmatig mag ondervinden. Een dikke knuffel voor Ace, ik vind het zo'n schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhhhh Diana,
      dan zal ik hem volgende keer vol met zand naar jou sturen:-)
      hihi

      nee hoor, hij is me veel te lief

      Verwijderen
  13. Prachtige wandeling is dit met dit kleeurrijke ochtendgloren kan mijn dag niet meer stuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en dat zouden we iedere dag moeten doen Dien, al is het maar een beetje ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij weet de herfst steeds weer in zo'n mooie kleedjes te steken die je foto's beslist zijn! Dit is gewoonweg genieten... bedankt Klappertjelief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het Leudal zal voor altijd in mijn geheugen gegrift zijn. Wat is het daar mooi zeg, wat blijft het daar mooi. Het doet me denken aan de tijd dat ik daar nog weleens met Dinnetje kwam toen ze nog in Limburg woonde.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Mario,
      ja dat weet ik ,
      ik kijk altijd rond
      offfffffffff ik je ergens zie:-)

      Verwijderen
  17. Oh wat mooi , wat mooi zus ... En holle wegen adembenemend altijd ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zou dan een dag met een gouden randje zijn geworden.
    Het fijne is dat er in de toekomst nog vast en zeker veel meer van dit soort dagen zullen zijn.
    Wat een feestje het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Klappernootje,

    nou...

    ik teken in voor een wandeling in dit dal.
    Prachtig.
    Wanneer spreken we af?

    Morgen?

    Dikke pakkerrrrrd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige lichtval klappie. En nog precies op tijd hè, want hier zijn nu alle blaadjes van de boom gewaaid. Maar ook nu speelt het zonlicht toch weer prachtig door het geraamte e de weinige bladeren van het park.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. puur genieten bij die goudgele herfstkleuren...

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend gebied, wat een prachtige herfstkleuren. Ik kan me voorstellen dat je van zo'n wandeling
    met je kleine maatje heel gelukkig wordt.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend spel van kleuren, moet een hemelse wandeling zijn nu. En het hondje geniet er blijkbaar ook erg van..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat is het toch genieten met een hele grootte G.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Onzeggelijk vaak teleurgesteld, Klaproos (wie niet ?!), maar niet in jouw prachtige logjes !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve lies,

      het spijt me voor jou dat je zo vaak teleurgesteld wordt,

      xxx

      Verwijderen
  26. zouden er nog blaadjes overvzijn na vannacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lekker herfstig is het bij jou zeg. De hond vermaakt zich ook zeer goed zie ik en gelijk heeft hij. Een fijne herfstserie wat maar duidelijk maakt dat de zomer al weer heel lang achter ons ligt en toch voelt het als gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi, prachtig die kleuren.
    Zal inderdaad inmiddels veel afgewaaid zijn. Ace vermaakt zich zeker prima.
    Wil hij niet zwemmen ??
    Prachtig log.
    groetjes en gezellige dag verder. Ook zulk mooi weer in het Brabantse land ?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Dien,
    Het Leudal is een schitterend gebied. Wij hebben er afgelopen zomer een aantal keren
    gefietst. Mooie serie heb je er van gemaakt!
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alles is in beeld gebracht
    de herfst de mooiste plekjes en kleuren
    jou lieve hond
    Elke keer op nieuw is een genot
    om hier bij jou Klaproos te kijken
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat ben je toch een lieverd christiene, dank je wel ,
      fijn dat jij zo'n trouwe bezoeker bent,

      xxx

      Verwijderen
  31. je geeft ons weer een prachtige log
    je hond toch een lieverd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Brabant is mooi ja. Net als Zeeland. Ik heb nog een uitnodiging openstaan dacht ik.
    Die lever ik vast een keer in,.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi toch al die kleuren in het bos, van mij mag de herfst nog even duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. om ter mooist is het daar!
    we blijven de dag plukken, nuja, straks dan toch weer, als m'n hoest voorbij is :-) nu pluk ik vooral zakdoekjes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou, het is beslist geen straf om deze wandeling nog eens te maken. Ik heb weer genoten van de lucht van de gevallen bladeren en van de najaarszon. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik dacht eerst wat is het daar stil geen hond te zien. Komt toch plots die vrolijke vier-voeter van je een beeld, wat een rakker!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dan is het een gouden wereld. Wat is die rakker groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. door jou leren we hier hele mooie streken kennen, Dientje
    Prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zalige bossen Roosje
    wat een kleurenpracht heeft dat herfstpallet...
    zoveel tinten van geel tot goud, van rood naar bruin...
    't is weer genieten hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterend de herfst en zo mooi in beeld gebracht, en zeker als dan ook het zonnetje nog even mee doet, geeft een schitterende sfeer.

    groeten, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wederom een prachtige reeks foto's
    vol van gouden gloed en........ de liefde
    van ACE :-))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo, ik ben weer helemaal bij Klappie. Het waren weer prachtige logjes hoor. :-)
    Dat Leudal doet me aan het Leuvenumse bos denken. Mijn favoriete bos als we op de camping zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥