One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-11-2012

25.11.Smeerpoets





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken

Vuil als een otter??
Wie??

Ikke??

Welnee baas

Da’s toch niks,
Let maar op.

Ik ssssssssschud een bbbbbbbbeetje mijn bbbbbolleke en zie

Even later ben ik hélemaal gelukkig met mijn tutdoekje

En heb je geen kind meer aan me,

Vies als een otter..
Tssssssssssssss hoe durf ik : -)
Wat een heerlijk dier jongens,
Ik wens jullie allemaal zo’n vriend toe.

xxx


62 opmerkingen:

  1. Supergelukkige Ace én baasje !
    Fijne avond, Klaproos.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik smelt voor die ogen. Het zand zie ik niet eens. Wat een heerlijke hond. En wat hebben jullie het met elkaar getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Heb hard gelachen om Ace, zijn zandsnuit en zijn eigenwijze kop, wat een schat is het.
    Heerlijk om zo'n hond te hebben, geef hem maar een flinke knuffel van me. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zand? waar? Moet je die kop zien.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik Ace zo zie heb ik heimwee naar de tijd dat Zoë nog jong en speels was. Zij is nu een bejaarde damen van 10 en geniet van de dagelijkse wandelingen,(spelen en ravotten is er niet meer bij)om nadien te genieten van haar platte rust.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja lieve lillian , die tijd komt een keer hé, helaas....

      Verwijderen
  6. Ja hoor, tutje bij de hand en nu maar lekker slapen.
    Dan kun je er straks weer tegen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf heb ik buitendieren. Dwerggeiten, konijnen, kippen, paarden. Ik ben gek op hen allemaal. Maar wat jij hebt met Ace is toch weer anders. Meer een persoonlijke binding dat vind je bij buitendieren niet. Al zijn ze wel blij als ik ze kom voeren. De liefde gaat toch altijd wel door hun maag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's waar diana, maar het is wel mooi als je dieren zo komen aanhollen hé:-)

      Verwijderen
  8. Ik ben zo blij voor je dat je in Ace een nieuwe én fantastische vriend vond Klappertjelief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een scheet idd..dat kun je zo zien en wat heb
    je er weer een heerlijke serie van gemaakt..
    prachtig..!! groeit als kool!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch een plaatje Klaproos!
    Ik geloof graag dat je helemaal gelukkig bent met Ace.
    En het leuke is dat wij via de weblog mee kunnen genieten.
    En waai samen niet weg vandaag als je buiten bent!
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk en lief.Krijg nooit genoeg van dit soort foto's.
    Jullie hebben het getroffen met elkaar.
    Zelfs als Ace slaapt ziet hij er lief uit.
    Gezellige zondag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwww ik ben zo gesmolten als een pakje boter op een hele warme zomerdag.... ;-) Wat een drolletje is het toch,...het zijn weer prachtig portretten van je makkertje! Wat een stoute snuit, heerlijk.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. om verliefd op te worden hé:-)
      je kan het niet helpen ik weet het :-)

      Verwijderen
  13. Jeetje wat moet ik hier nou op zeggen joh :-)))) G E W E L D I G en geniet van je 'smeerpoets' op deze stormachtige zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefde maakt blind ik zou hem zo willen knuffelen wat maakt zo'n beetje zand nu uit ;-)
    Wat een blik in die ogen daar kun je geen weerstand aan bieden.
    fijne wandeling samen in het stormachtige weer van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige plaatjes zijn dit weer van Ace
    Wat een lieverd toch en een hond met `tutdoek` heb ik nog nooit gezien....zo schatttig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahh ja marjolein, ik hoop dat hij dat blijft doen tot zijn laatste dag :-)
      dan is nóg liever:-)

      Verwijderen
  16. prachtige serie, genieten van dit prachtige dier

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo'n lief (maar smerig) snoetje...

    ;-)

    Fijne zondag, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Dien!!

    Wat is hij mooi geworden zeg!!!
    Het ziet er echt een lief beest uit!!!
    Hij heeft al net als de kindjes een lievelingsdoekje om te slapen, je ziet beestjes wijken niet zoveel af van mensen in hun doen!!!!
    Het is een echte lieveling, ik zou er al niet boos op kunnen worden zo'n lieve snoet!
    Geniet maar van Ace en van je zondag!
    Lieve groetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee annemarieke je kunt er ook haast niet boos op worden,
      zo'n lief ding

      Verwijderen
  19. Wat een scheetje.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  20. :) )D Even rustig stilzitten is er bij jou niet bij zo te zien. Wat een heerlijke wroeter heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk gezicht die prachtige zand snuit van Ace.
    Je kan aan zijn toet zien dat hij zich kostelijk amuceert.

    lieve groetjes
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De lieve ondeugd straalt uit zijn ogen ;-)
    Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een echte schat is het zo te zien! Wat een toffe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja maar je kan ook zeggen ik gun elk dier z,on baasje,wat denk je daar van??

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie serie Klaproos. Je wenst ons ook zo'n dier toe....
    je weet niet half met hoeveel van ons je Ace moet delen....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee jan , ik heb geen idee, maar ik wens j e toch allemaal zo'n schat toe:-)

      Verwijderen
  26. Echt cool die hond van je @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klapper aangezien Ace een adellijke hond is kan ik me niet voorstellen dat hij zich zo vies zou maken. Ik denk dus dat je aan het fotoshoPpen bent geweest 😄😄😄😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahahahhaha
      awel nee. gekkie, wij shoppen niet :-)
      toch niet met deze foto's:-)

      Verwijderen
  28. Die vraagtekentjes zijn allemaal lachebekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gave serie van Ace!
    Leuk zo'n tutdoekje, hier hebben kinderen nog wel eens een 'koesdoekje' ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig dier Roos, en het lijkt me een echte vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. als een otter, zoiets zou ik ook niet nemen..

    je hebt het duidelijk getroffen met Ace,omgekeerd geldt het ook..

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijkheid, zo'n lieve kleine smeerpoets. Zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ..."hoofdschudden"...ook gevaarlijk hé Roosje, zeg het maar, groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hád ik maar zo'n vriend. Nou ja...Bella is ook best lief. En mijn Man ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hahahaaa wat een heerlijke hondje.
    Er is niemand die zooooo onschuldig kan kijken
    dan Ace
    :-))))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schatje ! Die oogjes daar kun je niet aan weerstaan.
    Julie zijn een goed stel, dat is wel duidelijk .

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo'n tutdoekje lijkt me ook wel wat.
    Handig dat hij zelf zijn snoet afveegt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Maar wel een fotogeniek en lief smeerpoetske he, Klaproos. Zeg eerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ahhhhhhhhhhh.......................
    is ondanks vuil nog steeds "flieft
    op ACE ❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Smelt, smelt, smelt ...
    Kan jij daar nee tegen zeggen????? :-)
    Tegen zo'n foto's ik ook niet!!!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  41. een hond die duidelijk van het leven geniet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥