One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-11-2012

26.11. Als je haar maar goed zit





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken

Als je haar maar goed zit

Oh yeah,

Daar heb ik geen last van :-)

Met een superlieve kapster

Die me elke maand

Onder het mes vat: -)

Alleen deze keer

Was mijn buurman er ook

En eh

Als die een camera ziet liggen

Is niemand veilig

Wel,

Omdat ik zo’n gaaf kapsel heb gekregen

En zulke mooie kleuren ook

Wil ik voor een keer wel met de billen bloot…

Ehhh hoofd : -)

Als je haar maar goed zit toch: -)

Tot morgen wobbelijntje,
Leg de loper maar uit;,
We komen naar je toe.

xxx


45 opmerkingen:

  1. Moeilijk te herkennen, Klaproos... Leuk resultaat !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gewaagd zo met je foto op de log ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blauw? Hm.....
    Maarre, lekker he, nu kun je er weer even mee voor de dag komen.
    En je wordt nu uiteraard overal herkend :)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan te bedenken dat smurfinnetje altijd al mijn favoriet was....
    Leuk je weer te zien, alleen dat korte haar maar weer snel laten smurfen!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er weer netjes uit Roos
    alle kleuren van de kerstballen
    je bent goed tot na nieuwjaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet er weer tip toppie uit Dien.
    Kleurig ,fleurig en vrolijk zing je het dit jaar wel uit!
    Ik ben morgen weer aan de beurt:-)))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Klaproos,

    Je staat er gekleurd op, ik merk dat ik ook hoognodig heen moet. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag had je vast coup windhoos en zat de kapster met haar handen in het haar!!!
    Ik kan me vergissen, maar op sommige foto's lijk je een beetje op Che Guevara, nee niet die blauwe die lijkt meer op een smurf.
    Whahaha, die Klapperdeklappertje die staat er gekleurd op!!!! ;-D
    Ik hoop dat je geen enge dromen krijgt van die griezelfoto's. Welterusten meidje!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik je nu ergens op straat tegenkom zal ik je zeker herkennen!
    Je krijgt dan vast een stevige knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg nu een beetje idee over hoe je er uit ziet. Al zijn foto's niet belangrijk voor me. Vaak leer je iemand al wat in zijn reacties kennen en dat is goed genoeg voor mij. Lekker om jezelf zo elke maand te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna lyrisch abstract ;-)
    Heel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, ik ben hier precies in de psychedelische jaren zestig van vorige eeuw beland hihi. Knap gedaan Klappertjelief, fotosoep heeft blijkbaar geen geheimen meer voor je! Fijne nieuwe dag en dito week meid, de haartjes in de wind!
    OT: nee hoor, die katten zijn niet van mij, heb er al vier, maar zo eentje had ik er graag bij gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als herboren kom je zo terug en voor ik het vergeet: je staat er gekleurd op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat creatief Dien..
    Prachtig gedaan, ik geen idee hoe, ik denk met
    photoshop...maar complimenten, super

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige uitingen van creatief omgaan met foto's.

    Nu nog even een opmerking over die tekst van Wim Kan. Die is
    helemaal waar. Maar ken je zijn dagboeken: de radio- en de TV jaren?
    Ik heb ze vaak gelezen. En daaruit komt geen blije Wim Kan tevoorschijn.
    Die man heeft wat afgeleden om zijn conferences tot een goed einde te brengen.
    Hoe vaak hij niet de onzekerheid en de kwaadheid heeft weggespoeld met wijn
    en sterke drank. Hoe vaak was hij niet te genieten. Maar dat zag je op het podium
    niet. Daar nam hij als een vader des vaderlands het applaus, dat hem toekwam, in ontvangst.
    Maar ik kan me voorstellen dat hij aan het einde van zijn leven dacht wat mijn moeder
    ook dacht: 'Goh, was dit het nou?'

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig, je hebt duidelijk een kleurspoeling laten doen :-) met tussendoor het nodige knipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er grappig ; En is het mooi ??? Denk het wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mij betreft mag je vaker samen met de buurman in de spiegel van de kapper kijken, want dat levert verrassend leuke resultaten op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. acg de meeste billen lijken wel een beetje op elkaar,maarrrr de deur staat open en de koffie zet ik vers als je erbemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige kapster en buurman heb jij, toverkunstenaars zijn het om z`n mooi gekleurd gevarieerd hoofd te krijgen met alleen knippen :)

    @, Fijn dat je even reageert, ik voelde me al bezwaard met mijn te snelle commentaar
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je ziet er grappig uit zo. En vooral gekleurd.

    Fijne maandag.

    Groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een Mooie schildering van je zelf Klaproos
    en je haar zit ook nog eens goed
    een fijne kapper die knipt en verft
    en je krijgt er een mooie foto bij..leuk
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als je haar maar goed zit.
    Leuk van je buurman om even foto's te maken.Zo te zoen zit het weer voor 6 weken goed.
    Leuke bewerking van je foto's. Geen idee hoe je het precies gedaan hebt.
    Groetjes en gezellige dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De buurman ook al???
    En met jouw camera begrijp ik???
    Gelukkig maar want nu kon je ze nog bewerken :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat je heeft je buurman mooi gedaan, knappe bewerking van de foto's en je haar zit weer voor even in de plooi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dat van grijs haar ,dan heb wel een probleem het grijs met klein beetje zwart
    je buurman super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het gaat er heavy aan toe bij je kapster...

    met oudejaar zal het nog goed zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is net een modern schilderij lieve Klaproos, ik kan er geen pepernoot van maken. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo wat origineel gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Artistieke bui vandaag.
    Hoop dat de kapper het wel duidelijk ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat gedrag van de buurman moet je wel bekend voor komen.
    Ik had je direct herkend. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ...vreemd is dat...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een harige tekst en foto's vandaag!Ik bleef ook even hangen bij de tekst van Wim Kan. Wat mooi is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. je komt er wel niet erg herkenbaar uit, Dientje
    Zo heb ik nog steeds geen idee hoe je er uitziet (én hoe dat kapsel geworden is)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De creatieve toer op? Vind ik altijd leuk, je uiten, je expressie!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Whaaaaaaaa........ wat geweldig weer.
    Mens! Hoe kom je toch op de onderwerpen.
    Werkelijk weer super gedaan lieve Dien :-)))
    Ik dacht dat ik al eens "uitverbaad" was bij je
    maar niets is minder waar xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je ging goed gaan schuilen in een wigwar van kleuren en lijnen,
    raar dat er geen hartje te zien was ;-)

    Roysfoto

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuke en bekende titel :-) "als je haar maar goed zit, en je kippen gevoederd zijn"
    abstracte plaatjes en bijzonder bewerking

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥