One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-08-2013

10.08. Lief fluisterbootje





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Bellen bellen bellen om een afspraak te regelen, : -)



Met de zusjes groot en klein



Want het leven is een feestje
en we moeten er wel alle vier zijn



En dat is gelukt grote zus,



Al je kleintjes waren er:-)



Al voelde de afstand niet meer zó ver



Een heerlijke boot trip door de Dieze van Den Bosch



En met 4 meiden aan boord gingen alle geiten los,



En wat was het fijn en máchtig interessant
Met een stuurman als gids,



Heel veel wijsheid en bijdehand: -)



Een geweldige tocht over het water



En dat was beslist geen kater



Wat een mooie dag heb jij er van weten te maken



Een High tea, na…



In het hartje van de stad,



Onze dag had niet mooier kunnen lopen lieve schat



Blij en voldaan zijn we weer naar huis gegaan



En Den Bosch, heeft een streepje bij voortaan : -)

xxx


33 opmerkingen:

  1. Bootje varen theetje drinken :)
    Wat een vrolijk stel bij lieve zoete Gerritje.......

    .............zoete lieve meiden :-)

    Gezellig en spannend over het water door de tunnels
    Bij iedere bocht weer een andere view.,)
    Fantastisch zulke dagen Dien.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een bijzonder tochtje lijkt me dat, niet alleen de omgeving,
    maar de vier zussen samen op stap, gezellig! en dan nog high tea er bovenop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi, de dag èn je verslag! Mooi is dat als je je even zo helemaal in een
    middeleeuwse omgeving kunt wanen.

    Enne.... Dien, een knufff!
    Liefs, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi tochtje over de Dieze..!!
    En helemaal in goed gezelschap.
    Fijne zaterdag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...wat een fotogenieke plaats Roosje, knap en apart...rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo, dit is wel een schitterende manier om een verjaardag te vieren! Bedankt dat je ons meenam op de boottocht lieve Klapper, zelf zal ik dat wellicht nooit met eigen ogen kunnen zien, maar door jouw ogen én je camera mag ik dit avontuur eventjes meemaken!
    Geniet maar lekker na vandaag en op naar een al even schitterend weekend hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik woeste golven, grote schepen schitterend vind om te zien. Wil ik ook liever op een bootje met rustig water zitten ;-) Leuke boottocht, wist niet dat je dat daar ook kon doen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was een dag met een gouden randje Dien! Wat leuk!
    De foto's zijn prachtig!
    Je mag je handjes dichtknijpen dat je van die lieve zussen hebt!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg...lieve kleine zus...wat heb jij een prachtige reportage van ons feestje gemaakt, ik beleef het helemaal opnieuw geweldig!!
    Ik ben blij dat jij zo genoten hebt, dat straalt van de foto's af super!!
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik pik hier waaremple een tip op voor en dagje uit. Deze boottrip lijkt me enorm mooi, en leuk om eens te doen met een gezelschap.
    Een goed w-end Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe een tochtje onder gebouwen en bruggen door zo mooi kan zijn! Dat je genoten hebt, kan ik volledig begrijpen. Het is ook wonderschoon om daar te varen. Als dat in gezelschap van je zussen is, is het extra mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb deze grachten slechts gezien op tv en foto's, toch bij de eerste foto's was er al herkenning.
    Wat mooi moet het dan zijn als je er vaart. Je komt ook veel bijzondere planten tegen tijdens de toch.
    Prachtige serie Klaproos. Wens je een fijn weekend.
    Gr. Jan W.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél lang geleden heb ik ook een tochtje over de Dieze gemaakt, het was een kunstroute. En ik heb er toen, denk ik, net zo van
    genoten als jij! Leuk zo'n 'zussiesdag'.
    (Hé is Helma een zus van je? Kom je dan ook wel 's in Enkhuizen? Ja? Geef je dan een gil?)
    Fijn weekend, Klapperdeklappertje, knikke duffels XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi klaproosje.

    Wat een leuke dag heb je gehad met je zussen.
    Een dag om vast te houden. Heerlijk met je zussen, mooi weer en ook nog een hele mooie tocht.
    Vasthouden klaproosje in je gedachten.

    Groettie van Patricia.

    p.s. super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Klaproosje!

    Fijn dat je met al je zussen op stap bent geweest!
    Het zal jullie deugd gedaan hebben.
    En waar was Ace? Thuis moeten blijven?
    Geniet nog na van die uitstap en wens je nog een fijn weekend!
    Lieve groetjes Annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat kan ik zeggen ......... ;-)
    Ik hoop wel dat je ook de Bossche bol genuttigd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En vanaf nu en het zo goed is meegevallen; "Alle jaren een dag met de zussen" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heerlijke zussen dag dus! Kun je nog lang van na genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van je fotoreeks van vandaag, wat een schitterend geheel. Bootje, hoor ik hier klokken luiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie reeks !! soms denk ik .....................voor zover ik kan denken !! : is het nodig een "afspraak" te maken met je "eigen zus of broer " samen in het zelfde bed of kamer !! Sorry ben zeker weer verkeerd bezig Mooi Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wilde reageren zag ik bij het scrollen ineens "Helma" staan!
    ik dacht wie misbruikt mijn naam hier want ik heb nog niet geageerd!
    Zie ik dat je zus dus ook Helma heet :-))))))))))))))))))
    Heerlijk dat jullie zo goed met elkaar zijn en zo'n heerlijk dagje
    uit met zijn allen hebben beleefd met high tea na.
    Prachtige foto's trouwens van onder al die bruggen!!
    Super vastgelegd.

    Geniet er lekker nog even van na lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is er heerlijker dan met je zussen op stap te zijn. daar kan je nog van nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou klein zussie,dat was de moeite waard om de verjaardag
    van onze OUDSTE zus zo weer terug te zien!
    Het was een geweldige dag.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het gezelschap zag er ook mooi uit zeg.
    Dat tochtje met de fluisterboot hebben wij ook al eens gemaakt. Ik vond het super !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende foto`s heb jij daar op de Dieze gemaakt...TOPSERIE is dit geworden.
    Geweldig heb je met de weerspiegelingen gespeeld.
    In één woord prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dien,
    Volgens mij heb ik 3 van je zussen gezien. De 3 dames aan de linkerkant?
    En nu nog een foto van de fotografe zelf...
    Waardevol om zón zussendag te beleven...nog maar lekker nagenieten dan.
    xxx Je mailzus.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De dame met haar rode shawl is zonder twijfel een zus van je. (ik zie gelijkenissen met jouw)
    (hopelijk heb ik het niet bij het verkeerde end)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat heb je mooi vast weten te leggen het uitje met je zussen. Gezellig zo'n uitje.
    Is er zeker mooi, heb er ooit gevaren,lang geleden. Maar niet gefotografeerd, mooi dat ik nu weer zien hoe prachtig het was.
    Groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie doorkijkjes heb je hier gemaakt!
    Ik wist niet dat dit kon en bestond in Den Bosch.
    Ik kwam er jaren geleden voor het EK badminton. Bezocht dan eventjes de stad, maar ons doel was vooral om er mooi badminton te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou woon ik zo dichtbij Den Bosch al zo'n jaar of 27, en dacht jij dat ik ooit een tochtje door de Binnendieze gemaakt heb? Nope! Is t niet erg? En het ziet er nog wel zo geweldig uit! Ik was er afgelopen donderdag nog met moeders, dagje shoppen en terrasje pikken. Maar dat tochtje, moet er nog steeds eens van komen! Zo mooi die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heerlijk om zo een dagje op stap te zijn! Blijf fijn nagenieten!
    Liefs van An*

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een hemels boottochtje is dit!
    En die foto's zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥