One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-08-2013

24.08. komt eraan





*KLIK Jouw armen*
Openen in nieuw venster en klein maken





Ja ja, het is weer zover: -)
Het is weer te ruiken,
En te voelen
En te zien



De herfst is weer aan onze teentjes aan het knabbelen,



En dat geeft enerzijds het gevoel oei,
de zomer is weer voorbij,
Maar anderszijds ook weer een heerlijk huiselijk gevoel,



Van lampjes aan en een goeie film,
Dicht tegen elkaar aan een mooie film kijken
In jouw armen

En genieten van de lange avonden,
maarrrrrrrr


Ik wil eerst nog al mijn geld en goed op een prachtige
Indian summer zetten: -)

Want ik wil een weekendje zee
met een lief dingske: -)

En daar wou ik wel graag wat zon bij hebben: -)
Als we arm in arm over het strand lopen: -)

Maar herfst…..
Onmiskenbaar..
Komt eraan : -)

xxx



41 opmerkingen:

  1. Maar toch Klaproos,
    herfst aan zee...met storm en regen...
    nog dichter tegen elkaar...ook leuk toch??
    'k Wens je een weekend naar je hart.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker jan,
      maar het moet nog gaan gebeuren in oktober,
      als het weer dan goed is,
      prima:-)

      Verwijderen
  2. Een lekker nazomertje hoop ik toch ook nog...!!
    Veel plezier met je weekendje aan zee.
    En daarna pas de lampjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Et on s' aimera encore lorsque l'amour sera mort ... aux couleurs de l'été indien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de liefde blijft altijd bestaan hé wim,
      en de kleurenkomen elk jaar weer terug,

      Verwijderen
  4. Oooo lieve Klapper, nu wil ik beslist nog niet aan de herfst denken hoor, het is nog altijd augustus, dus zomer, ook al merk je er vandaag niet veel van, de zon laat verstek gaan... Maar misschien is het bij jou daar in het verre noorden wel anders en kan je nog volop van dit jaargetijde genieten!
    Bedankt voor je lieve reactie meid én je al even lieve verjaardagswensen, wat ben je toch een schatje!
    Fijn weekend meid, moge je nu ook weer allerlei knappe foto's schieten zoals ik op je vorige logs zag, dat was ook genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey gerda,
      wat een heerlijke dag heb jij gehad met je liefste,
      ik ben blij voor je,
      xxx

      Verwijderen
  5. Goeiemorgen Dien,

    Ja, de herfst, maar ook de droogte helpt de herfst een beetje om op gang te komen.
    Ik zet ook mijn geld op een lange nazomer, want die hebben we wel verdient.
    Zeeland kent de meeste zonuren, dus daar zit je het beste :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We gaan er voor #indiansummer dus hè :-)) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo,n mooi weekend wensen wij iedereen wel maar vooral jou toe laat het maar knetteren en daarna nog heel lang nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. liefst nog even wachten met de warme herfstkleuren, er is nog tijd genoeg
    ga jij maar een weekendje naar zee met dat lief dingske, weer of geen weer, het kan alleen maar gezellig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Jouw armen "'n prachtig lied en the place to be. . .
    Voor mij dan toch. . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook de herfst heeft zijn charme, zelfs de regendruppeltjes die nu hier druppelen

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Hoi Klaproosje.

    Dat zijn hele mooie foto's van de vergane glorie van de zomer.
    Maar ook de herfst heeft vele mooie kleuren weer in petto voor ons.
    En zee mmmm heerlijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk weekendje na zomeren aan zee.
    Heerlijk Klaproos,
    Geniet er van.

    lieve groeten
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weet zeker!! Voor jullie is er zeker zon aan 't strand ! Eventueel een foto op je toestel meedoen is een optie ! Groetjes en veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook het licht is al weer heel anders dan in de zomer, zachter en minder fel aan je ogen, ik houd wel van de herfst, al is die er nu natuurlijk niet helemaal, je voelt en ruikt hem wel aankomen op voorzichtige voeten.
    Ik wens je een heel fijn weekend toe .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, daar valt niets op af te dingen, maar aan herfst wil ik voorlopig nog niet denken, die kan nog lang genoeg duren als hij eind oktober begint. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb de herfst in het voorjaar al gehad, dus ik wil nu wel een lekkere lange nazomer... ;-)

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  17. subtiele fotografie Roos...

    maar aan de herfst denk ik nog niet direct...

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Meesterlijk gebracht roosje, alles begint al stillekes te verkleuren!
    Spijtig...van mij mag de zomer nog veel langer duren !!! :-)
    Een mooi weekend in het vooruitzicht...leuk om daar naar toe te leven!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig verwoord Dien, de gouden nazomer dagen komen eraan en die hebben iets extra moois op onze leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik sluit me aan voor de Indian Summer.
    Ook ik heb nog een weekendje weg in de planning zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zat er op te wachten op de eerste blogger die over de herfst begon.
    Het is je vergeven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OOOH Roosje wat een schitterende foto's! Ik hou van de herfst! Ik kan nu al zo verlangen naar de geur en de kleur van de herfst. Ik ben verliefd op de herfst, ik hou er zo van! Ja het zit in de lucht, je voelt het. Maar die Indian Summer, is toch ook wel lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, je kan de herfst buiten al een beetje ruiken. En de eerste spinnen (vieze krengen noemt mijn dochter die) zijn overduidelijk hard aan het werk. Ik vind de herfst een prachtig seizoen. Al die bessen, vruchten en kleuren. Maar doe mij ook eerst maar die ouwe-wijvenzomer!
    Toedeloe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah joh, in zo'n weekend moet het pijpenstelen regenen. Lekker binnenblijven, kaarsjes aan, en smullen maar......:-)
    Enne.. op de herfst moet je nog ff wachten, ik heb hem nog niet besteld...
    Fijn weekend, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb het ook geroken en gevoelt, Rooske... de tijd gaat gewoon door... ;)))
    Pracht van een blog en foto's vooral die laatste vind ik heel mooi en heel sierlijk!
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zeker weten dat de herfst eraan komt. Ongelooflijk veel paddenstoelen gezien vandaag. Maar ik weigerde om ze op de foto te zetten. Er zijn nog zoveel mooie zomerse dingen te zien.
    Ik hoop dat je weekendje aan zee door kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De herfst en de liefde hangen in de lucht! ;-) En ja het is voelbaar, in je woorden in de foto's en buiten in de wind! Je ruikt het je proeft het bijna, de herfst. Een beetje geholpen door de droogte. En ik hoop met je mee op een heerlijke nazomer!
    liefs en geniet van de liefde en elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik hou van de jaargetijden,....veel plezier aan de kust ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ...naarmate ik ouder wordt gaat de tijd 'méér vliegen' wat is dat toch Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  30. de mooie warme herfstkleuren komen er dan ook weer bij,
    maar die donkere dagen vind ik minder...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Onvermijdelijk wordt het najaar Dien.
    genieten aan strand & zee kan in de herfst zalig zijn.
    Heul veul plezier :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Inmiddels ben je vertrokken naar je weekendje weg,
    en je hebt er nog lekker weer bij ook :-)
    Het is inderdaad te zien dat de herfst naderbij komt want wat
    jij laat zien konden mijn varens wel zijn hihi...

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooeoeoeoe... ja! Dat ook ! Herfst is cool !
    Maar ik ben ook heel benieuwd naar de rest van wat je schrijft. Bijzonder benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥