One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-08-2013

26.08 Lichtjes





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



we're born with millions of little lights
shining in the dark

and they show us the way
one lights up

every time you feel love in your heart
one dies when it moves away

and they die along the way
till we're old and we're cold
and lying in the dark
cos they'll all burn out one day


Passenger

Als alle lichtjes uit zijn..
Heb ik er nog eentje branden voor jou,

xxx




31 opmerkingen:

  1. origineel en knap gebracht Roosje!
    zou ook nog gepast hebben in m'n top tien :-)
    het eerste fotootje herken ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we voor elkaar een lichtje laten branden zal het nooit donker worden.
    Bij deze een lichtje *. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    Er zal altijd een lichtje blijven branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, een lichtje branden is altijd goed.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zo'n krak in het ei al niet teweegbrengt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen knappe Klapper? Zo'n scheur in een ei is toch moeilijk te fotograferen? Bovendien vond je er een mooie, toepasselijke tekst bij, dit log is weerom een pareltje geworden. Wat ook een pareltje voor jou moet moet worden is de hele nieuwe dag en dito week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. There is a crack in everything
    That's how the light gets in :-) Mooi hoor Dien. Heb een mooie dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Dien,

    Mijn lichtje brand nog volop :) En als dit lampje uit is, heb ik nog wel een lampje :)
    Mooie foto's!
    Enjoy your day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent een groot licht voor mij Roosje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ...mooi Roosje...het speeltje wordt vlot meewerkend...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prrrrrachtig lieve klappert,

    dat wit, dat toch niet wit is en zo teer.
    En dat licht...
    Een ware prijsfoto!!

    En jij bent natuurlijk een meester in het vinden van de juiste tekst.
    Ik wist wel, dat ik lichtjes om me heen had.
    Maar zoveel??
    ja... zoveel!!
    daarom is mij pad gelukkig weer makkelijk en effen...

    dagdag... heb het goed vandaag , geniet van alles...

    XXXm, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gefliepst en mooie tekst erbij!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier word ik stil van Klapper... Dit is mooi.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk als de ogen er maar open voor staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Klapper, prachtig gefotografeerd!
    En dan die heerlijke muziek erij, dat is weer
    even een geluksmomentje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat de hemel geeft, dat hebben wij ook al van binnen.
    We moeten alleen maar zorgen dat we daar bij kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent toch ook een knutselaar! Maar het wordt altijd iets erg moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Passenger maakt schitterende teksten en muziek, wat een goeie keuze! Maar je eigen poezie staat wat mij betreft met stip op nummer Ă©Ă©n.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Klaproos zo mooi. Ik probeerde hier vanmiddag al te komen maar het lukte niet. Nog een keer proberen nou.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow...de foto's zo mooi...
    ja en de tekst natuurlijk ook...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Passenger heeft prachtige muziek en goede teksten! Heerlijk, en helemaal af met jouw foto's erbij! Geniet van je uitje (las ik hierboven!)
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vooral de zin dat er altijd een lichtje zal
    blijven branden heeft me ontroerd lieve Dien xxx

    Prachtige combinatie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Dien ! Terwijl jij er even niet bent (was?) kan ik mooi bijlezen.
    Was zo druk met alles, de verjaardag en zo.

    Wauw, supermooi in beeld gebracht hoor. Wel somber zeg die tekst.... maar ja,
    wie ben ik om dat te zeggen met mijn gothic muziek en teksten. In ieder geval, ik ben er
    ook zo Ă©Ă©n van dat laatste lichtje. Forever yours....
    En: mooi gezegd Platoonline ! De hemel is je hart he.

    Liefs, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥