One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-08-2013

25.08. Denken





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Soms denk ik
nu denk ik iets,
als ik daar dan over nadenk
denk ik eigenlijk niets...
Soms denk ik
wat ik nu denk is verkeerd,
zonder verder te denken
heb ik daar dan van geleerd. Soms denk ik
wat ik nu denk is goed,
dat geeft me dan weer kracht hoop en moed...
Soms denk ik
waarom heeft God ons het denkvermogen gegeven?
Ik denk
om een beetje na te denken over de loop van ons leven!
Hoe je het ook wend of keert,
een beetje denken over je denken is nooit verkeerd!!!

bron : www


25 opmerkingen:

  1. Onze gedachten zijn vrij,geen mens kan ze raden, je kan rustig denken wat je wil zonder iemand te kwetsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn gedachten vrij en kan niemand ze van je af nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto van de denkende man.
    Denken, soms gaat het met je op de loop. soms heel rustgevend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vaak denken we te veel, en dat maakt het leven soms moeilijker dan het is

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk als alles meevalt, zit je op een goede wei ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je maar niet te veel gaat denken, want daar wordt je erg moe van.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en toch kan denken soms zo 'lekker' vermoeiend zijn, dus idd.... af en toe de knop uit :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ...ik denk dat ik denk Roos...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *zucht*
    Zo mooi... een pareltje lieve Klapper, je hebt jezelf weer maar eens overtroffen!
    En ik hoop dat de hele komende zondag ook niet te overtreffen zal zijn, geniet er van hé meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige foto Dien...

    zolang denken geen piekeren wordt...

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar moet ik eens over denken .............Wel een heel mooie foto Dientje Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rodin maakte een mooi standbeeld over denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denken over je gedachten ....
    Mooie foto over het gepeins Dien.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Denken is dan ook een van de gaven die ons onderscheid van de dieren. Maar het is niet altijd een zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In deze woorden kan ik me helemaal vinden. Een toppertje! Nou ja, zeg maar: topper :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig beeld bij deze woorden.
    Een beetje denken is goed, erover malen is niet handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf.... denk ik... of denk ik nu verkeerd.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een hele mooie tekst...iets om over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit vind ik een hele mooi Dien :-)
    Heel goed bedacht en uitgedacht.
    Deze ga ik ff lenen van je ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥