One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-08-2013

20.08. hey lekker ding





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Blehhhhhh
zie dat dan....
rapaille dat is het,



meent zich van alles te kunnen permiteren
en doet dat met het grootste gemak,



baasje kijkt wel de andere kant op,
of gaat een beetje dom zitten lachen met dat tuig van de richel,



zie hem daar staan,
met z'n zeemans oog, meent héél wat van zichzelf,
stoere jongen hoor,



maar ehhhh
als ik,
"Rufus de grote" een keer...



één keer maar mijn poot op steek is hij weg,
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



wat een watje hé,

maar eerlijk is eerlijk webbies,
ik kan me geen liever watje voorstellen als Ace,
een trouwe vriend voor Rufus, en
een topmakkertje voor mij:-)

toedeloe,
tot morgen….



Op het feest, dat leven heet

Deze kanjer wordt 10 :-)
"yeah Sam ,you go man go : -)

xxx


36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige koppies (en vrienden):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rufus, 10 jaar, maar naast Ace lijkt hij een pup!!
    Mooie serie Klaproos, met foto 2 als absolute
    topper.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha jan, nee rufus wordt 12,

      het is sam die de jarige gast vandaag mag zijn:-)
      hij mag 10 kaarsjes uitblazen:-)

      Verwijderen
    2. Dom van mij, het stond er zelfs bij.....

      Verwijderen
  3. Zo,n koppel dat is toch puur genieten,geef hem maar een extra knuffel van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een rosse kater, zino is 12 jaar en ook zo een lieve. Maar hij is meer zoiets met de hnd " ik laat je met rust" dus laat mij ook met rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...blije wezens bij elkaar...je doet dit schitterend Roosje...fijne avond nog

    rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ace en de kat, is net of ik hier het stel samen zie.
    Ze gedagen elkaar omdat ze e zelfde baas hebben, of personeel.
    Rufes is een hond van stand. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He de rode is ook weer eens in beeld, en komt er een nog een klein hondje bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rufus ziet er nog steeds goed uit, hij wordt goed in de watten gelegd
    proficiat aan de jarige Sam, hij zou zo familie van zeeman ace kunnen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tien jaar! Dat kan al tellen voor een hondenleven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op naar een gezellig hondenfeestje vandaag... !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend, vertederend dierenlogje lieve Klapper, wow, dit is genieten! En ik hoop dat er ook van het verjaardagsfeestje volop genoten wordt, door hen én door jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woehaaa ; wat is dat hier weer heel leuk ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leven als kat en hond is zo slecht nog niet.
    Daar kun je niet genoeg over schrijven he?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dan :D 10 is gelukkig erg jong voor een kat. Tenminste, ze kunnen wel 20 of ouder worden.
    Dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja nu ligt er alleen nog een plasje voor de pc....ik ben helemaal gesmolten. Ik vind Ace heel leuk, lief enz, maar Rufus
    heeft zoveel weg van wijlen m'n Hendrik, nu ben ik helemaal verkocht. Zo leuk om deze kat en hond samen te zien...zo lief.
    Prachtige dierenfoto's.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's weer!
    Hier van hetzelfde laken een pak, poes is de baas! Die brutale apen kunnen zo maar een haal krijgen van onze parmantige dame!
    Gefeliciteerd voor de kleine Sam!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Hoi Klaproosje.

    Wat een prachtige en lieve foto's van deze dieren vriendjes.
    Voor elkaar en voor jou.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je roedel ziet er erg goed, lief en betrouwbaar uit ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello maai diew...

    mijn ribben doen zeer van je lieve reactie!!!
    Maar ik leef nog steeds, dus...
    ben ik hier om die gekke lieve Ruuf te bewonderen.
    Wat issie heerlijk onverstoorbaar...

    En dan dat watje erbij...
    Toch een soort van Jut en Jul, hahahaaa!!!

    Ik mis de huisdieren wel.
    Maar ja... 't kan niet...

    dagdag...
    Heb het weer heerlijk vandaag.
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoer hoeft hij niet zijn...als tie maar lief
    is...en een goede kameraad van jou en Ace..
    wat wil je nog meer!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een echte held op sokken dus, maar wel een mooie held op sokken ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Er is niet zoveel keus, je hebt katten en de rest.
    Geniet van ze beide.......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's Klaproos.
    Geniet van ze.

    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een mooi duo...

    mijn absolute voorkeur gaat hier naar de vijfde foto..

    fijne dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  25. geef de kleine een streel van mij voor zijn verjaardag ,tekst foto's super

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je bent een gezegend mens met zulke makkers en huisgenoten. Prachtig stel bij elkaar.
    Een grote aai voor de 10-jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bent gezegend met deze twee liefhebbende vriendjes Dien.
    Wat een blik van Rufus ;)) Indrukwekkend hoor....
    Hahahaaa
    Dikke knuf voor de 10 jarige

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Onze katten vinden de tuin nu ook wel weer fijn :)
    Een dagje in de tuin werken geeft weer lucht en spierpijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kattenfoto's! En fijn hoor dat ze samen het zo goed kunnen vinden, dat hoor je nog wel eens anders.
    Prachtig vastgelegd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. \heerlijke foto's van deze rakkers lieve Dien,
    en ik kan me helemaal inleven in je gevoel voor hen :-))))
    Zijn vrienden voor het leven en dat stralen ze uit ook hihi...
    Ik lees dat Sem 10 jaar wordt en wat een poepie op die foto!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Whahahahahaha vooral die eerste plaat is heel veel zeggend.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥